پیروزی پرگل ملی‌پوشان هاکی کشورمان مقابل آمریکا با حمایت همراه اول


ملی‌پوشان هاکی داخل سالن کشورمان در مسابقات جام‌جهانی 2023 آفریقای جنوبی، با هشت گل از سد تیم آمریکا گذشتند. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ملی پوشان هاکی داخل سالن کشورمان که برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ به...

ملی‌پوشان هاکی داخل سالن کشورمان در مسابقات جام‌جهانی 2023 آفریقای جنوبی، با هشت گل از سد تیم آمریکا گذشتند.
پیروزی پرگل ملی‌پوشان هاکی کشورمان مقابل آمریکا با حمایت همراه اول
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ملی پوشان هاکی داخل سالن کشورمان که برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ به آفریقای جنوبی رفته اند، شب گذشته (دوشنبه 17 بهمن 1401) و در دور دوم رقابت های خود توانستند، حریف خود را از پیش رو بردارند.
تیم ملی هاکی داخل سالن ایران که با حمایت همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، به این دوره از رقابت های جهانی رفته است، توانست تیم آمریکا را با نتیجه 8 بر 3 شکست دهد.
همچنین «ساسان حاتمی نژاد» دروازه بان تیم ملی کشورمان با عملکرد خوب خود در مهار دو پنالتی، به عنوان برترین بازیکن زمین در این رقابت انتخاب شد و جایزه «بازیکن برتر» را دریافت کرد.
گفتنی است، تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی هاکی داخل سالن و در مرحله گروهی طی روزهای آینده به مصاف استرالیا، آفریقای جنوبی و جمهوری چک می رود.
همراه اول به عنوان حامی اول ورزش کشور از تیم ملی هاکی داخل سالن در این رقابت ها حمایت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403