امنیت جانی نداشته باشم به مسجد سلیمان نمی‌روم؛ / کریمی: پول نمی‌خواهیم جلوی لیدرها را بگیرید


امنیت جانی نداشته باشم به مسجد سلیمان نمی‌روم؛ / کریمی: پول نمی‌خواهیم جلوی لیدرها را بگیرید

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اعتراض تندی به حضور چند لیدر باشگاه در رختکن تیم داشت.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین کریمی بازیکن نفت مسجد سلیمان پس از شکست 3 بر 1 تیمش در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: نیمه اول استقلال خیلی بهتر از ما بود. یک هیچ به رختکن رفتیم ولی در نیمه دوم ما آمدیم فوتبال بازی کنیم. به هر حال این نتیجه رقم خورد. همه کیفیت تیم ما را می‌بینند. نشد و برد را به تیم استقلال تبریک می‌گویم.
او سپس ادامه داد: ولی این را مردم بدانند. به خصوص مردم مسجد سلیمان. این‌ها فقط همین تیم را دارند. حالا پول نمی‌دهند فدای سرشان و اینجا مفتی برایشان بازی می‌کنیم، ولی اینکه یک لیدر بیاید به رختکن باشگاه و بازیکن را تهدید کند که به مسجد سلیمان بیا را دیگر نمی‌دانم! این نمی‌دانم به مسئولان استانی مربوط می‌شود یا دادستانی یا نیروی انتظامی. حداقل این مورد را جلویش را بگیرید.
کریمی سپس در واکنش به این سوال که آیا این صحبت‌ها باعث نمی‌شود او را اذیت کنند، توضیح داد: نمی‌دانم این موضوع به چه کسی مربوط می‌شود. اصلا اذیت کنند. خب من اگر مشکل جانی داشته باشم به مسجد سلیمان نمی‌روم. خودشان ضرر می‌کنند.
او در پاسخ به اینکه واکنش رضا عنایتی به این ماجرا چیست، اضافه کرد: آقا رضا بنده خدا که تازه آمده و شما پیشرفت تیم ما را هم می‌بینید.
کریمی حرف هایش را درباره حضور لیدرها در رختکن اینطور ادامه داد: اسم کسی را نمی‌آورم. ولی همین الان آمدند در رختکن صحبت کردند. خیلی از آنها هم خوب هستند ولی من نمی‌دانم این بچه بازی‌ها چه چیزی است. مردم مسجد سلیمان می‌دانند ما پول نگرفتیم و وقتی ما را می‌بینند دست به سر و گوش‌مان می‌کشند که پول نگرفته‌اید و برای شهر ما بازی می کنید، اما اینکه لیدر به رختکن بیاید. حداقل جلوی این را نمی توانید بگیرید. پول ما را نمی‌خواهد بدهید.
خبرنگار ورزش‌سه حاضر در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی می‌گوید از سوی اعضای نفت مسجد سلیمان نسبت به مصاحبه کریمی انتقاد تندی صورت گرفته و او پس از مواجه شدن با این اعتراض به سمت اتوبوس تیم رفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط