فرهاد کرمانشاهی باخت اما تسلیم نشد


فرهاد کرمانشاهی باخت اما تسلیم نشد

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در روزی که سه بار دروازه‌اش باز شد اما بارها با واکنش‌های خود مانع از دریافت گل‌های بیشتر شد.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان که با دریافت گل اول بازی توسط آرش رضاوند شیرازه‌اش پاشیده بود، بارها به خط هجومی استقلال فرصت موقعیت روی دروازه تیمش را داد و خوش شانس بود که جشنواره گل آبی‌ها تنها سه بار شکل گرفت و فرهاد کرمانشاهی درون دروازه این تیم بارها مانع از باز شدن دروازه شد.

کرمانشاهی که در نقل و انتقالات زمستانی از پیکان راهی نفت مسجدسلیمان شده بود تا ضعف دروازه این تیم را کاهش دهد، بازی را در شرایطی استارت زد که روبروی او هم‌تیمی سابقش در پیکان (علیرضا رضایی) حضور داشت. هرچند رضایی بعد از یک نیمه با توجه به مصدومیت از زمین خارج شد.

فرهاد کرمانشاهی باخت اما تسلیم نشد

گلر بلندقامت نفت مسجدسلیمان بعد از مهار چندباره حملات استقلالی‌ها در ثانیه‌های پایانی نیز موفق شد دست مهدی قایدی را روی ضربه پنالتی بخواند و مانع از تحقق رویای ستاره آبی‌ها برای شکل‌گیری هت تریک در این بازی شود.

عنایتی امیدوار است نمایش موفق گلر باتجربه تیمش در ادامه مسیر با تمرکز بیشتر در خط دفاعی باعث شود آنها با کسب نتیجه در ادامه بازی‌ها جواز بقا را کسب کنند و باید دید در این هدف موفق عمل خواهند کرد یا نفت مسجدسلیمان بعد از سالها حضور در لیگ برتر و تجربه مشکلات مالی و فرار لحظات پایانی از سقوط، بار دیگر به لیگ آزادگان سقوط خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»