امیدوارم ذوب آهن با خواسته ما موافقت کند/ زارع: در چهار بازی اخیر 3 پنالتی ما نادیده گرفته شد


امیدوارم ذوب آهن با خواسته ما موافقت کند/ زارع: در چهار بازی اخیر 3 پنالتی ما نادیده گرفته شد

سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به شرایط سخت سفر این تیم به اصفهان خواستار همکاری باشگاه ذوب آهن برای تاخیر چند ساعته بازی را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ملوان طی نیم فصل دوم و فارغ از دیدار با استقلال که با یک شکست تلخ و سنگین همراه شد، روند فوق العاده‌ای را داشته و توانسته به نتایج خوبی دست یابد. این در حالیست که مازیار زارع نیز با گلایه نسبت به شرایط داوری مدعی است طی چهار بازی اخیر سه پنالتی تیمش نادیده گرفته شده است.

سرمربی ملوان درباره شرایط این تیم پیش از جدال با ذوب آهن گفت: خوشبختانه با پیروزی خانگی و بازی خوبی که برابر نساجی داشتیم ، تیممان به خوبی از لحاظ روحی ریکاوری شد و برایمان بسیار مهم است بتوانیم برایر تیم خوب ذوب آهن نتیجه بگیریم.

زارع در واکنش به اینکه حریف اصفهانی طی دیدارهای اخیر عملکرد خوبی از حیث کسب نتیجه نداشته و از این حیث آنها امیدوار به کسب نتیجه مقابل حریف خواهند بود گفت: نه، اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم. شرایط هر بازی با بازی دیگر متفاوت است، به هیچ عنوان نمی‌‌توان با نتایج گذشته‌ی تیم‌ها شرایط مسابقه پیش رو را سنجید. ما از کیفیت تیم ذوب آهن با خبر هستیم و می‌دانیم چقدر انسجام تیمی خوبی دارند و باید با تمرکز و‌ توان بالا در این مسابقه ظاهر شویم.

سرمربی ملوان در خصوص کنسلی پرواز این تیم برای سفر به اصفهان نیز اینطور توضیح داد: متاسفانه سفرمان به شکل عجیبی کنسل شد و در حالی که هزینه پرواز را ۵ روز زودتر پرداخت کرده بودیم ۳ ساعت قبل از پرواز متوجه شدیم که نمی‌توانیم با پرواز به اصفهان برویم و ناچاراً ساعت ۳ بعد از ظهر از راه زمینی به سمت اصفهان حرکت کردیم و احتمالاً ۱۰،۱۲ ساعت پیش از بازی به اصفهان برسیم. باشگاه در این خصوص با باشگاه محترم ذوب آهن و سازمان لیگ مکاتبه کرده و امیدواریم با تاخیر دو ساعته بازی موافقت شود.

سرمربی ملوان در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات داوری در دیدارهای اخیر ملوان گفت: کمتر می‌بینید پس از بازی‌ها در مورد داوری صحبتی داشته باشم مگر اینکه در خصوص صحنه ای به یقین رسیده باشم. به گواه کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی در همین ۴ بازی اخیرمان ۳ پنالتی مسلم به سود ما گرفته نشده است. الان هم این صحبت‌ها را مطرح نمی کنم که پیش از بازی بخواهم تاثیری در روند کار داوران محترم بگذارم، تنها خواسته‌ام این است که عدالت رعایت شود و اشتباهات به حداقل برسد تا ماحصل تلاش تیم‌ها طی فصل و هفته با یک اشتباه با سرنوشت بدی همراه نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد