گالتیه: از روزی که مربی پی‌اس‌جی شدم تحت فشارم


گالتیه: از روزی که مربی پی‌اس‌جی شدم تحت فشارم

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدارهای دشوار تیمش در یک ماه آینده می‌گوید از روز اول در این تیم تحت فشار بوده و احساس نمی‌کند با فشار بیشتری مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در یک بازی حساس در مرحله یک‌ هشتم نهایی جام حذفی فرانسه به مصاف یکی از حریفان پرقدرت خود در این کشور، مارسی، می‌رود.

اما این آغاز یک ماراتن یک ماهه برای پاری سن ژرمن خواهد بود. پاریسی‌ها سه روز بعد با موناکو دیدار خواهند کرد و سه روز بعد از موناکو در دیدار رفت یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ می‌ایستند. پی‌اس‌جی سپس یک بازی مقابل لیل خواهد داشت، در لیگ یک با مارسی و نانت دیدار خواهد کرد و در نهایت روز 8 مارس دیدار برگشت خود با بایرن مونیخ را برگزار خواهد کرد.

کریستوف گالتیه که در ماه جولای به عنوان سرمربی پی‌اس‌‌جی انتخاب شده می‌گوید در آستانه این دیدارهای دشوار فشاری بیش از حد بر روی شانه‌هایش احساس نمی‌کند چرا که در این تیم از روز اول تحت فشار بوده است.

گالتیه: از روزی که مربی پی‌اس‌جی شدم تحت فشارم

شما متولد مارسی هستید و در مارسی بازی کرده‌اید. این بازی برای شما خاص است؟
وقتی مربی پی‌اس‌جی شدم می‌دانستم با مارسی بازی خواهم کرد. این واقعیت که متولد مارسی هستم و در المپیک مارسی بازی کرده‌ام را فردا کاملا فراموش خواهم کرد. ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا این بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

غایبان پاری سن ژرمن در بازی فردا؟
رناتو سانچس تا چند هفته در خدمت تیم نخواهد بود. موکیه‌له در تمرین اخیر ما حضور نداشت ولی فاصله زیادی با حضور در ترکیب ندارد. کیمپمبه هم به تمرین‌ها اضافه شده و با کمی تلاش بیشتر می‌تواند به ترکیب برگردد.

این فوریه هیجان‌انگیزترین دوره مربی‌گری شما است؟
تا حالا به این فکر نکرده بودم ولی بله درست است. قبلا هم دوره‌های پرتراکم را تجربه کرده بودم ولی وقتی شما مربی پی‌اس‌جی هستید حتما باید نتیجه بگیرید. ولی احساس نمیکنم در این فوریه بیشتر از همیشه تحت فشار هستم چرا که از زمانی که پای قرارداد با پی‌اس‌جی را امضا کردم تحت فشار بوده‌ام.

شرایط نیمار؟
نیمار با همکاری تیم و بازیکنان در تلاش است تا شرایط قوزک پایش هر چه سریع‌تر بهتر بشود. او شرایط عمومی خوبی دارد و امروز در تمرین ما شرکت داشت و مثل بقیه بازیکن‌ها کار کرد.

دوناروما بعد از جدای کیلور ناواس احساس آرامش بیشتری دارد؟
نه، این‌طور نیست. من و کیلور و جان‌لوئیجی می‌دانستیم که ترتیب دروازه‌بان‌ها به چه صورت است. کیلور برای ما خیلی خوب کار کرد و بین آن‌ها هیچ مشکلی نبود. حال هم سرخیو ریکو گلر شماره 2 ما است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس