دیجی‌پی با ضمانت سفته الکترونیک تسهیلات می‌دهد


دیجی‌پی، تضمین با سفته الکترونیکی به‌جای چک صیادی را هم فراهم کرده تا متقاضیان دریافت وام ۳۰میلیونی برای خرید از دیجی‌کالا که چک صیادی به نام خودشان ندارند، از این به بعد می‌توانند به‌جای چک، سفته الکترونیکی ارائه کنند، وام بگیرند و از دیجی‌کالا...

دیجی‌پی، تضمین با سفته الکترونیکی به‌جای چک صیادی را هم فراهم کرده تا متقاضیان دریافت وام ۳۰میلیونی برای خرید از دیجی‌کالا که چک صیادی به نام خودشان ندارند، از این به بعد می‌توانند به‌جای چک، سفته الکترونیکی ارائه کنند، وام بگیرند و از دیجی‌کالا خرید کنند.

به گزارش روابط‌عمومی دیجی‌پی، این شرکت امکان استفاده از سفته الکترونیکی به‌جای چک را برای متقاضیان دریافت وام ۳۰ میلیونی برای خرید از دیجی‌کالا فراهم کرده است، در این فرایند کاربر همچون گذشته برای دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون‌تومانی دیجی‌پی، باید حساب فعالی در بانک ملت داشته باشد. او پس از انجام مراحل امکان‌سنجی و ارائه مدارک هویتی، بر اساس رتبه اعتباری خود می‌تواند از طریق چک صیادی یا سفته وارد مرحله تضمین شود و بعد از ارائه یکی از این تضامین و امضای الکترونیکی قرارداد این اعتبار را دریافت کند.

فرایندهای ثبت‌نام تا دریافت اعتبار، به‌صورت غیرحضوری است؛ اما برای افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند، شرایطی برای مراجعه حضوری نیز در نظر گرفته شده است. دیجی‌پی در دو مرکز ارائه خدمات در نارمک و پلاتین، آماده ارائه خدمات حضوری به درخواست‌کنندگان است.متقاضی می‌تواند با همراه‌داشتن همه مدارک موردنیاز (مدارک هویتی، دسته‌چک و …) به این مراکز مراجعه و مراحل دریافت تسهیلات را به‌سرعت و با همراهی کارشناسان دیجی‌پی طی کند.


برای انجام مراحل ثبت‌نام آنلاین هم کافی است اپلیکیشن دیجی‌پی را از وب‌سایت رسمی این شرکت یا استورهای معتبر دریافت و نصب کنید. متقاضیانی که فرایند اعتبارسنجی را پشت سر گذاشته و پذیرفته شوند، می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در گروه‌های کالایی پذیرندگان دیجی‌پی از جمله دیجی‌کالا، تا سقف ۳۰ میلیون تومان اینترنتی خرید کنند.

نگار کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟