شبکه‌سازی کمیته امداد در سامانه هوشمند امداد بی‌نظیر است


شبکه‌سازی کمیته امداد در سامانه هوشمند امداد بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه CTEX گفت: سطح تعاملات دفتر امور اجتماعی استانداری تهران و کمیته امداد بسیار نزدیک است، به همین واسطه از فعالیت‌ها و...

شبکه‌سازی کمیته امداد در سامانه هوشمند امداد بی‌نظیر استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه CTEX گفت: سطح تعاملات دفتر امور اجتماعی استانداری تهران و کمیته امداد بسیار نزدیک است، به همین واسطه از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های کمیته امداد مطلع هستم.
آقای مرتضی خدمتکار با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک یکی از سیاست‌های جدی در کشور است، افزود: در واقع این یک راهبرد برای ارائه خدمات گسترده و به روز است و کمیته امداد توانسته با ایجاد سامانه‌های هوشمند الکترونیکی خدمات خودش را برای جامعه هدف و مخاطبان و نیکوکاران، توسعه دهد.
وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد در حوزه دولت الکترونیک پیشران است و شبکه‌سازی این نهاد در سامانه هوشمند امداد بی‌نظیر می باشد، خاطرنشان کرد: با اجرای سامانه هوشمند امداد، مددجویان در مناطق محروم می‌توانند به راحتی به خدمات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.
آقای خدمتکار با اشاره به اینکه دیر یا زود باید همه خدمات را الکترونیکی کنیم، افزود: مناسب است همزمان با توسعه فنآوری‌های هوشمند در خدمات کمیته امداد، جامعه هدف و مخاطبان نیز با این سامانه آشنا شوند و آن‌ها را به درستی آموزش دهیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران تصریح کرد: در گزارشی که مسئولان کمیته امداد در این نمایشگاه ارائه دادند، متوجه شدم که هم‌اکنون بیش از ۲۰ سامانه کشوری به سامانه استعلام‌های کمیته امداد متصل است که این یک شبکه گسترده می‌باشد و سامانه‌های بزرگ کشور را برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان به هم متصل کرده است.
وی امداد هوشمند را آماده ارائه خدمات سریع و دقیق دانست و گفت: این دستاورد جای تقدیر دارد و امیدواریم با افزایش کارآمدی، زمینه رضایت‌مندی بیشتر مخاطبان کمیته امداد را به همراه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟