جوانان و نوجوانان باید با تاریخ انقلاب آشنا شوند


جوانان و نوجوانان باید با تاریخ انقلاب آشنا شوند

حجت الاسلام قریشی گفت: دشمن امنیت را هدف قرار داده و هدف اصلی دشمنان، جلوگیری از پیشرفت ایران است بابراین جوانان و نوجوانان باید با تاریخ انقلاب آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز ظهر، (۱۸ بهمن ماه)، در مراسم تجلیل از اعضای فعال کانون فرهنگی و هنری و پایگاه شهدای خیبر مسجد طالقانی شهرستان ارومیه، اظهار کرد: دشمن امنیت را هدف قرار داده و هدف اصلی دشمنان، جلوگیری از پیشرفت ایران است بابراین جوانان و نوجوانان باید با تاریخ انقلاب آشنا شوند.

وی افزود: دشمن از بی اطلاعی جوانان و نوجوانان سو استفاده میکند و از قدرتمندتر شدن جوانان و سرمایه‌های این کشور هراس دارند که در این راستا باید تبیین صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: امنیت الان ما با قبل انقلاب متفاوت است جلو جشم ما قرآن را آتش می کشند و اگر دشمنان به دنیا حاکم باشند به ما رحم نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در همین اواخر موضوع زلزله خوی مورد هجمه هستیم در حالیکه هیچکدام درست نبوده و احساس وظیفه ایی که ملت ما می کنند در هیچ جای دنیا نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پایه‌های ظلم در جهان را لرزاند و همچنان می‌لرزاند عنوان کرد: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایتگری صحیح انقلاب‌اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: انقلاب باعظمت اسلامی ایران با هیچ‌کدام از انقلاب‌های جهان شباهت نداشته و ندارد و یکی از بی‌نظیرترین انقلاب‌ها است

وی در پایان سخنان خود به موضوع تکریم پدر و مادر و برکات این موضوع در زندگی جوانان تاکید کرد.

پایان پیام/566

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا