گلکسی S23 اولترا در تست سرعت اجرای برنامه‌ها از آیفون 14 پرو مکس پیشی گرفت


گلکسی S23 اولترا در تست سرعت اجرای برنامه‌ها از آیفون 14 پرو مکس پیشی گرفت

به‌نظر می‌رسد که تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام موسوم به اسنپدراگون 8 نسل 2 واقعا تا اندازه‌ای قدرتمند است که گوشی‌های هوشمند مبتنی بر آن می‌توانند با جدیدترین مدل‌های آیفون رقابت نمایند. اکنون ویدیوی مربوط به مقایسه عملکرد گلکسی S23 اولترا و آیفون...

به‌نظر می‌رسد که تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام موسوم به اسنپدراگون 8 نسل 2 واقعا تا اندازه‌ای قدرتمند است که گوشی‌های هوشمند مبتنی بر آن می‌توانند با جدیدترین مدل‌های آیفون رقابت نمایند. اکنون ویدیوی مربوط به مقایسه عملکرد گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس در فضای وب منتشر شده است.

همان‌طور که در ویدیوی زیر ملاحظه می‌کنید؛ اپلیکیشن‌ها عمدتا در پرچم‌دار سامسونگ با سرعت بالاتری اجرا شده و این تفاوت قابل توجه است. این برتری بدون کاهش سرعت پخش ویدیو و به آسانی قابل رویت است. بازی‌ها مطابق روال همیشگی بر روی گوشی‌ آیفون با سرعت بالاتری بارگذاری می‌شوند. البته برای اظهارنظر دقیق‌تر در این رابطه بهتر است منتظر تست‌های کانال PhoneBuff باشیم. نویسندگان این کانال به منظور انجام مقایسه‌هایی از این دست از بازوهای رباتیک استفاده کرده و از این طریق خطای ناشی از عامل انسانی را از بین می‌برند.

همچنین با توجه به محتوای ویدیو به‌نظر می‌رسد که گلکسی S23 اولترا در زمینه پردازش ویدیو نیز کمی سریع‌تر است؛ حوزه‌ای که پیش از این دستگاه‌های اپلی همواره در آن سریع‌تر ظاهر می‌شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت