قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!


قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!

حتی بدون آن پنالتی لحظات پایانی نیز، مهدی قایدی ستاره شماره یک دیدار امروز بود. بازیکنی که یک مو تا ثبت هت‌تریک فاصله داشت.

به گزارش "ورزش سه"، او فاصله چندانی تا ثبت اولین هت‌تریک خود با لباس استقلال نداشت. پس از 2 فرار دیدنی از قلب خط دفاعی و 2 ضربه‌ای که منجر به باز شدن دروازه نفت مسجدسلیمان شده بود، مهدی قایدی با یک فرار تند و تیز دیگر، توسط فرهاد مجد کرمانشاهی سرنگون شد و این فرصت برای وینگر بوشهری به دست آمد تا شب فوق‌العاده‌اش را تکمیل کند.

اسکوربرد استادیوم آزادی نتیجه 3 بر یک را نشان می‌داد و چیزی تا پایان بازی باقی نمانده بود. قایدی که از پیروزی تیمش مطمئن بود، بدون دورخیز خاصی پشت توپ ایستاد اما ضربه پنالتی او را گلر نفت مسجدسلیمان مهار کرد تا این بازیکن بوشهری نتواند به پنجمین گل این فصلش دست پیدا کند.

با این حال، مهدی قایدی که این فصل شماره 20 را بر تن می‌کند، ستاره شماره یک این دیدار بود و حتی بدون آن پنالتی نیز می‌تواند نمره 20 را از این بازی دریافت کند. او بارها و بارها با عبور از قلب خط دفاعی حریف، موقعیت‌های خطرناکی را برای تیمش خلق کرد و 2 بار نیز موفق به گلزنی شد. درخشش قایدی در دیدار امروز استقلال را با 20 فریم منتخب که توسط عکاس ورزش سه شکار شده، مرور می‌کنیم.

قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!فریم‌های مهم قایدی از اینجا شروع شد. جایی که آبی‌ها روی یک ضدحمله سریع وارد محوطه جریمه حریف شدند و در شرایطی که قایدی روی دست محبی بود، او تصمیم گرفت با یک پاس پشت پا، یامگا را صاحب توپ کند که شوت با برخورد به مدافع نفت، راهی کرنر شد که وینگر بوشهری این‌گونه بابت دریافت نکردن پاس از سوی هم‌تیمی‌هایش، عصبانی شود.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!لحظاتی بعد و در شرایطی که بازی به دلیل آسیب‌دیدگی رضایی متوقف شده بود، قایدی همچنان با محبی بر سر آن صحنه و یک موقعیت پس از آن، در حال بحث بود.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!شب پرماجرای قایدی از اینجا شروع شد. لحظه‌ای که او از تله آفساید نفتی‌ها عبور کرد و پس از دریافت پاس دیدنی رضاوند، به زیبایی به بدنش کش داد و خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد و با یک ضربه فنی دقیق به گوشه دروازه، اختلاف را به عدد 2 رساند.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!دو خرید تابستانی استقلال، به صورت شیفتی برای تیم ساپینتو می‌درخشند! در روزهایی که قایدی کم‌فروغ بود، محمد محبی در خط حمله تیمش یکه‌تازی می کرد و مدافعین را آزار می‌داد و حالا داستان برعکس شده و این هفته‌ها، هفته‌های قایدی است.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!او که هفته قبل نیز دروازه مس کرمان را باز کرده و یک بازی پیش از آن نیز روی 2 گل تیمش به ملوان تأثیرگذار بود و قبل‌تر از همه آنها برابر تراکتور 2 پنالتی گرفته بود، این‌گونه سجده شکر به جای آورد.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!قایدی این روزها سمت راست خط دفاعی رقبا را نشانه گرفته است. بازی با ملوان، بازی با مس کرمان و حالا دیدار با نفت مسجدسلیمان. او از سمت چپ خودی هجوم می‌برد و با فرار از دست مدافعین، این‌گونه ضربه نهایی را وارد می‌کند. یک شلیک دیدنی که چالش مانکن فرهاد مجدکرمانشاهی را به دنبال داشت.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!پس از گل دوم خودش و گل سوم استقلال، قایدی لنگ لنگان به کنار زمین رفت تا گلزنی برابر نفت را جشن بگیرد. موضوعی که در نگاه اول باعث نگرانی هواداران استقلال شد و حتی شهباززاده نیز به نظر جویای احوال او شده است.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!قایدی لنگ‌لنگان به کنار زمین می‌رود و حامدی‌فر نیز در پی اوست.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!وضعیت او مساعد است و مشکلی ندارد. حامدی‌فر نیز گلزن و ستاره تیمش را این‌گونه به کول می‌کشد تا شکار عکاسان شود.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!بوسیدن حلقه ازدواج و کادویی که قایدی به هواداران تیمش می‌دهد. هر گاه او در اوج باشد، استقلال نیز ریتم فوق‌العاده‌ای دارد.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!قایدی شاد و قبراق است. هیچ آثاری از مصدومیت در او دیده نمی‌شود و این‌گونه با خنده‌ای از ته دل، به سمت زمین خودی برمی‌گردد تا بازی دوباره به جریان بیفتد.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!نمایش ادامه دارد و "قایدی شو" قصد تمام شدن ندارد. این بار او از پاس پیمان بابایی نهایت استفاده را می‌برد و با فراری دیدنی از قلب خط دفاع، توسط مجد کرمانشاهی سرنگون می‌شود و پنالتی!
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!قایدی تجربه خوبی در زدن ضربات پنالتی ندارد. با این وجود، او دورخیز چندانی نمی‌کند و خیالش از بابت پیروزی راحت است. نتیجه 3 بر یک است و تایمر اسکوربرد ورزشگاه دقیقه 90+6 را نشان می‌دهد. او با اعتماد به نفس زیاد و کمترین دورخیر ممکن، ضربه‌اش را می‌زند...
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!اما ضربه قایدی خوب نیست. زاویه کافی ندارد و مجدکرمانشاهی نیز دست او را می‌خواند. پنالتی از دست می‌رود و قایدی اینگونه افسوس می‌خورد.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!لحظاتی بعد، سوت پایان بازی به صدا درمی‌آید و او همچنان افسوس می‌خورد و با دست به پیشانی‌اش می‌زند که چرا پنالتی‌اش را از دست داده و نتوانسته با لباس استقلال هت‌تریک کند. گلی که شب فوق‌العاده او را تکمیل می‌کرد.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!سجاد شهباززاده در پایان بازی، قایدی را در آغوش می‌گیرد. مهاجم باتجربه آبی‌ها، بابت پنالتی از دست رفته، به وینگر بوشهری دلداری می‌دهد.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!بازی به پایان رسیده و بازیکنان در مسیر خروج از زمین هستند. به نظر می‌رسد که بحثی میان قایدی و رضاوند پیش آمده است. شاید هافبک آبی‌ها به این موضوع معترض است که قایدی نباید آن پنالتی را می‌زد یا بازیکن دیگری مانند شهباززاده که امسال گلی وارد دروازه نکرده، پشت توپ می‌ایستاد. البته اینها فقط فرضیات و احتمالات است و مشخص نیست چه گفت‌وگویی بین دو ستاره امروز استقلال رد و بدل شده که البته مشخص است این تنها یک صحبت دوستانه بوده و بگو مگویی میان آنها رخ نداده است.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!قایدی همچنان ناراحت است. او 2 گل زده، یک پنالتی گرفته و ستاره بازی بوده اما ثبت هت‌تریک، خامه روی کیک بازی امروز او بود که چنین نشد. روزبه چشمی و سعید مهری در تلاش هستند تا وینگر بوشهری را آرام کنند و به او بقبولانند که عملکرد امروزش با وجود آن پنالتی از دست رفته نیز بی‌نظیر بوده است.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!گفت‌وگوها همچنان ادامه دارد و چشمی و مهری با قایدی در حال صحبت هستند.
قفل نود دقیقه‌ای روی ستاره میلیون دلاری/ قایدی، جشن تمام و کمال با یکی‌دو لحظه ویروسی!سرانجام و در مسیر رختکن، قایدی به ابراز احساسات هواداران پاسخ می‌دهد. او شب فوق‌العاده‌ای داشت. هیچ هواداری بابت آن پنالتی از قایدی دلگیر نیست، چرا که ستاره بوشهری استقلال، همه کار در زمین کرد که آن پنالتی حتی به چشم هم نیاید.

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات