زاهدی‌فر: VAR، نه ممنون! (عکس)


زاهدی‌فر: VAR، نه ممنون! (عکس)

داور برازجانی فوتبال ایران حساس‌ترین بازی فصل را بی‌نقص سوت زد.

به گزارش "ورزش سه" با بالاگرفتن حواشی پیرامون داوری طی دو هفته اخیر، کمیته داوران فدراسیون فوتبال تمام تلاشش را برای کاهش تنش‌ها انجام داد و در همین زمینه، محمدحسین زاهدی‌فر، داور شاخص فوتبال ایران را برای قضاوت نبرد فولاد و سپاهان برگزید.

زاهدی‌فر که با عقبه قضاوت فوق‌العاده در دربی تهران پا به فولاد آرنا گذاشته بود، با کمترین اشتباه ممکن، حساس‌ترین بازی هفته را سوت زد.

داور کاریزماتیک فوتبال ایران که به خاطر فیزیک و سیمای خاص خود از یک جذبه پیش‌فرض در بین بازیکنان برخوردار است، امشب با از جریان نینداختن بازی با سوت‌های پرتعداد به جذابیت هرچه بیشتر مسابقه کمک کرد و قاطعیت خاص خود را هم روی دو صحنه همراه با شبیه‌سازی بازیکنان فولاد نشان داد و با کارت زرد از خجالت آنها درآمد.

البته قرمزهای اهوازی روی برخورد ساسان انصاری و سیاوش یزدانی معتقد به خطای پنالتی بودند، اما زاهدی‌فر این صحنه را هم با جدیت خاص خود پشت سر گذاشت تا یکی از سخت‌ترین بازی‌های روی کاغذ برای هر داوری به راحتی برای این داور حالا دیگر باتجربه فوتبال ایران تمام شود.

زاهدی‌فر: VAR، نه ممنون! (عکس)

اما نکونام، به شدت از قضاوت زاهدی‌فر ناراضی بود و در کنفرانس پس از بازی دو سه دقیقه‌ای به او تاخت که در ادامه می‌خوانید: در بازی صحنه‌ای هست که اتفاق می‌افتد و کاری نداریم که داخل هجده هست یا بیرون اما به شکلی خنده‌دار، آقای زاهدی‌فر به نفع تیم سپاهان خطا می‌گیرد. بروید و صحنه را ببینید. واقعا خنده‌دار است. تیم حریف بیرون می‌آید، تیم حریف وقت تلف می‌کند، مربی تیم حریف به بازیکنشان می‌گوید روی زمین بخواب، هفته قبل ۹ دقیقه وقت اضافه می‌گیرند و ما دقیقه ۱۰ گل می‌خوریم. در فوتبال اگر می‌خواهید ببرید و نتیجه بگیرید، باید چیزهای زیادی را در نظر داشته باشید و کنترل کنید. مگر می‌شود آقای زاهدی‌فر خیلی راحت در نیم فصل، سه قضاوت برای ما کند؟ برای چه؟ در قضاوت‌هایی هم که ایشان اینجا کرده، دائم به خاطر اشتباهاتشان دعوا و درگیری اتفاق افتاده است و امروز هم سوت‌هایی می‌زد که علنا نشان داد که با تیم فولاد مشکل دارد.

حالا باید دید ابعاد نظرات در مورد قضاوت این داور تا کجا ادامه خواهد داشت.

عکس: محمد احمدزاده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی