فقط سعی می‌کنم مشکلات را حل کنم/ تاوارس: سختی شرایط نفت در کلام نمی‌گنجد!


فقط سعی می‌کنم مشکلات را حل کنم/ تاوارس: سختی شرایط نفت در کلام نمی‌گنجد!

سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید تیمش راه ماندن را در ادامه لیگ برتر پیدا می‌کند.

به گزارش “ورزش سه” ادسون تاوارس در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت مقابل پرسپولیس در مورد اینکه آیا هواداران فردا شاهد پیروزی این تیم خواهند بود یا نه، گفت: اگر دوست دارید پیش‌بینی کنیم، باید یک گوی در دست بگیرم که خوشتان بیاید! هر بازی برای ما سخت است. مطمئن هستم راهمان را پیدا می‌کنیم تا در لیگ برتر باقی بمانیم.

این مربی برزیلی در مورد اینکه شرایط تیم صنعت نفت پس از حضور او در آبادان بهتر شده، اما نتیجه‌گیری تغییری نکرده است، گفت: شرایطمان آنقدر سخت است که نمی‌توان در دو جمله توضیح داد. زمانی که به اینجا آمدم سعی کردم مشکلات سه خط را حل کنم. زمانی که آمدم دو مهاجم ما جراحی کرده و مصدوم بودند. حسن بیت‌سعید و طالب ریکانی جزء آنها بودند و مهاجم صرف نداشتیم. مشکل خط دفاعی را توانستیم حل کنیم و تعداد گل‌های دریافتی‌مان نسبت به نیم‌فصل اول کمتر شد. پس از آن در خط میانی به مشکل برخوردیم و سعیمان بر این بود که مشکل را به نوعی حل کنیم. در واقع تیم شرایطی داشت که زمان ایرانی بودنش را طی می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بحث جذب بازیکن در آبادان با آنچه در تیم‌های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد خوزستان اتفاق می‌افتد، متفاوت است و آنها در کسری از ثانیه می‌توانند بازیکن دو میلیون دلاری را به خدمت بگیرند. خوشبختانه امید خالدی و فاخر تهامی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند و روی آنها برای بازی‌های آینده حساب باز می‌کنیم. از زمانی که به اینجا آمده‌ام تا کنون اتفاق نیفتاده است که تیم را صددرصد در اختیار داشته باشم. در هفته‌های آینده تیم را به طور کامل در اختیار دارم تا بتوانیم روی شرایط آماده‌سازی و بازی‌سازی حساب باز کنیم.

تاوارس در مورد اینکه آیا تیم او می‌تواند به نزدیک‌ترین حریفش در جدول یعنی مس کرمان برسد، گفت: من نگفته‌ام که می‌خواهم فصل را با میانه‌های جدول تمام کنم. اگر در پایان فصل یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار بگیریم، خدا را شاکر خواهم بود. برای ما در حال حاضر مهم این است که حریفمان در هر دیدار چه تیمی خواهد بود. تیمی که می‌جنگد، سقوط نخواهد کرد. هنوز در مقابل تیم‌هایی که اشاره شد، بازی نکرده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس