تمام سعی و تلاش ما ماندن در لیگ برتر است


تمام سعی و تلاش ما ماندن در لیگ برتر است

آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان با دو جمله آن را توضیح بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ادسون تاوارس شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: هر بازی برای ما مشکل است. کار سخت است و زمان سختی است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان با دو جمله آن را توضیح بدهیم.

وی گفت: در زمانی که آمدم ۲ مهاجممان جراحی کرده بودند و مصدوم بودند و مهاجم سفت نداشتیم. مشکل دفاعی را توانستیم حل کنیم و گل‌های دریافتی در مقایسه با نیم‌فصل اول کمتر شد.

تاوارس عنوان کرد: به خدمت گرفتن بازیکن در نفت آبادان با پرسپولیس، سپاهان و… متفاوت است و آنها می‌توانند در کمترین زمان ممکن بازیکن با قیمت بالا را جذب کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: از زمانی که به اینجا آمدم به دلیل مصدومیت و… ۱۰۰ درصد در اختیار داشته باشم ولی از هفته آینده ۱۰۰ درصد تیم در اختیارم است و می‌توانیم بازی‌سازی خوبی داشته باشیم.

وی گفت: اکنون برای ما موضوع این است که حریف ما در بازی چه تیمی خواهد بود. تیمی که می‌جنگد سقوط نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا