سرور مجازی میزبان فا مخصوص سایت های پربازدید


سرور مجازی میزبان فا مخصوص سایت های پربازدید

هر بازدید کننده از سایت، بسته به کاری که روی سایت انجام می دهد مقداری از منابع سرور مانند رم و سی پی یو را مصرف می کند. ممکن است شخصی صرفا در حال مطالعه مطالب یک سایت باشد، یا شخص دیگری در حال ثبت سفارش و ثبت نام در آن باشد. اگر تعداد...

هر بازدید کننده از سایت، بسته به کاری که روی سایت انجام می دهد مقداری از منابع سرور مانند رم و سی پی یو را مصرف می کند. ممکن است شخصی صرفا در حال مطالعه مطالب یک سایت باشد، یا شخص دیگری در حال ثبت سفارش و ثبت نام در آن باشد. اگر تعداد بازدیدکننده های یک سایت افزایش یافته و در آن واحد و بصورت همزمان، دها و یا صدها و یا حتی هزاران نفر روی آن سایت باشند به منابع سخت افزاری بیشتری نیاز خواهد بود.

هاست های عادی، معمولا توان بیش از 20 یا نهایتا 30 بازدید لحظه ای را ندارند! اما اگر منابع یک سرور بصورت کامل در اختیار آن سایت باشد می تواند بیش از 100 الی چندین هزار بازدید لحظه ای را بسته به منابع موجود، میزبانی نماید.

بنابراین راهکار موجود برای میزبانی مناسب و شایسته سایت های پربازدید این است که حتما از سرور مجازی یا سرور اختصاصی استفاده شود.

شرکت میزبان فا به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده سرویس های مخصوص میزبانی سایت، اراده لازم را برای میزبانی سایت های پربازدید کشور داشته و قوی ترین زیرساخت میزبانی کشور را بنا نهاده است. این سرویس ها بصورت مدیریت شده، ارائه می شوند و شما هیچ دغدغه ای از بابت مدیریت سرور نخواهید داشت. در واقع، این سرویس ها مانند هاستی هستند که تمام منابع سرور در اختیار آن است!!! با کنترل پنل قدرتمند سی پنل و پیکربندی اختصاصی متناسب با سایت شما!!!

انواع سرویس های مرتبط با سرور در میزبان فا

سرورهای مورد ارائه در میزبان فا به لحاظ کاربرد به شکل زیر هستند:

  • سرور وردپرس – مخصوص سایت های پربازدید مبتنی بر وردپرس
  • سرور ووکامرس – مخصوص سایت های فروشگاهی پربازدید مبتنی بر ووکامرس
  • سرور مجازی – مخصوص سایت های پربازدید (وردپرس، ووکامرس، جوملا، پرستاشاپ و ...)
  • سرور اختصاصی – مخصوص سایت های بسیار پربازدید

و به لحاظ ساختاری به شکل ابری و مدیریت شده ارائه می شوند. به این معنی که همه سرویس های میزبان فا بر روی زیرساخت ابری بود و به شکل مدیریت شده هستند. نکته قابل ذکر، اینکه هیچ هزینه ای بابت مدیریت سرور از کاربران این سرویس ها دریافت نمی شود. و نکته جالبتر اینکه باز هم هیچ هزینه اضافه ای برای لایسنس سیستم عامل، کنترل پنل و موارد دیگر دریافت نمی گردد!

نحوه خرید سرور و انتقال سایت به میزبان فا

بهتر است قبل از اقدام به خرید سرور مجازی با همکاران ما بصورت چت آنلاین یا تلفنی مشورت کنید تا بهترین سرویس به شما معرفی گردد. جالب است بدانید حتی ممکن است سایت شما نیازی به این سرویس ها نداشته باشد و بتوانید با هزینه ای مناسب تر، سایت خود را بر روی سرویس های اشتراکی داشته باشید. پس از اینکه تصمیم گرفتید کدام سرویس را سفارش دهید، می توانید اقدام به خرید نموده و پس از ثبت نهایی سفارش، روند آماده سازی و پیکربندی سرور توسط متخصصین تیم میزبان فا آغاز می گردد. در انتها نیز، مشخصات سرویس برای شما ارسال می شود.

اگر تمایل داشته باشید انتقال سایت نیز بصورت رایگان توسط عوامل فنی میزبان فا صورت می پذیرد.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده اند و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید