اندروید 13 گوشی گلکسی اس 23 حافظه داخلی را می‌بلعد؛ جولان نرم‌افزارهای به درد نخور


اندروید 13 گوشی گلکسی اس 23 حافظه داخلی را می‌بلعد؛ جولان نرم‌افزارهای به درد نخور

سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی اس 23 خود را با پوسته One UI 5.1 سوار بر اندروید 13 به میدان فرستاده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، رابط کاربری اختصاصی سامسونگ تا 60 گیگابایت از حجم دستگاه را اشغال می‌کند. این میزان تا 7 برابر از اندروید 13 در گوشی...

سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی اس 23 خود را با پوسته One UI 5.1 سوار بر اندروید 13 به میدان فرستاده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، رابط کاربری اختصاصی سامسونگ تا 60 گیگابایت از حجم دستگاه را اشغال می‌کند. این میزان تا 7 برابر از اندروید 13 در گوشی پیکسل 7 بیشتر است.

ویندوز 11 به عنوان بهترین و کامل‌ترین سیستم عامل دسکتاپی تاکنون، تنها به 30 گیگایت فضا نیاز دارد. با این وجود سیستم عامل اندروید 13 گوشی‌های Galaxy S23 سامسونگ بیشتر از 60 گیگابایت از حافظه دستگاه را اشغال می‌کند. این یعنی خرید نسخه‌های دارای حافظه بالا، می‌تواند برای کاربران یک ضرورت باشد.

در همین رابطه بخوانید:

- به این دلیل سرعت مدل 128 گیگابایتی گوشی گلکسی S23 پایین‌تر است
- مقایسه مشخصات گوشی های سری گلکسی اس 23 و گلکسی اس 22 [+جدول]

حجم بالای اندروید 13 گوشی های گلکسی اس 23

نسخه اندروید 13 گوشی پیکسل 7 پرو تنها 15 گیگابایت فضا اشغال می‌کند. به گزارش وبسایت Android Authority، سامسونگ حجم بسیار زیادی از برنامه‌های پیش فرض را روی گوشی‌های سری گلکسی اس 23 خود نصب کرده است.

این یعنی در صورت خرید مدل پایه گوشی گلکسی اس 23 که 799 دلار قیمت دارد، در زمان روشن شدن گوشی بیشتر از نصف فضای ذخیره‌سازی مصرف شده است. سامسونگ نسخه اختصاصی نرم‌افزارهای پیش فرض گوگل را روی گوشی‌های سری اس 23 نصب کرده تا One UI را به عنوان یک اکوسیستم نرم‌افزاری مجزا را جا بزند. این یعنی دو نرم‌افزار مشابه روی گوشی اس 23 شما نصب خواهند بود.

اندروید 13 گوشی گلکسی اس 23 حافظه داخلی را می‌بلعد؛ جولان نرم‌افزارهای به درد نخور

همین‌طور گفته شده سامسونگ فضای گوشی‌های خود را به شرکت‌های مختلف می‌فروشد تا اپلیکیشن آن‌ها را روی گوشی نصب کند. خبر بد را باید احتمال عدم امکان حذف این نرم‌افزارهای پیش فرض از سیستم دانست.

کاربران حال باید برای داشتن حافظه داخلی مناسب، پول بیشتری خرج کنند. در نظر داشته باشید که گوشی‌های سری Galaxy S23 از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟