اکت‌های مک‌گرگور وطنی در فولاد آرنا (عکس)


اکت‌های مک‌گرگور وطنی در فولاد آرنا (عکس)

حرکات محمد دانشگر مدافع میانی محروم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر سوژه مناسبی به دست عکاسان داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، در آخرین ساعات یکشنبه، ۵ تیرماه 1401 بود که خبر باورنکردنی انتقال دانشگر به سپاهان به دست هواداران استقلال رسید و ظهر روز بعدش عکس دانشگر با پیراهن سپاهان منتشر شد. جالب اینکه سپاهان با تصویر شادی پس از گل مخصوص محمد دانشگر که مقابل شاگردان نویدکیا به ثمر رسیده بود، در قالب پیراهن سپاهان از این خرید رونمایی کرد.
دانشگر کمی بعدتر با انتشار پستی اینستاگرامی به هواداران استقلال قول داد که شادی گل مک‌گرگوری را پس از گلزنی با پیراهن سپاهان تکرار نخواهد کرد و وقتی در مصاف برابر نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل خود را به ثمر رساند، به قول خود عمل کرد.

اکت‌های مک‌گرگور وطنی در فولاد آرنا (عکس)

جا افتادن ترکیب یاغی استقلالی‌ها در ترکیب سپاهان هم به سادگی رقم نخورد. او در روزهای اول با شرایط سختی برای تطبیق با فضای جدید روبرو شد، اما رفته رفته آنقدر خوب کار کرد که مورایس را در مصاحبه‌هایش به تمجید از خودش وادار کند.
محمد دانشگر را دوستان نزدیکش کانر مک گرگور صدا می‌زدند. کانر مک گرگور وطنی که همان تعصب و انرژی دوران استقلال را به خود به اصفهان برده و شمه‌هایی از آن را شب سه‌شنبه در جایگاه ویژه ورزشگاه فولاد آره‌نا در جریان یکی از دشوارترین پیروزی‌های فصل طلایی‌پوشان به نمایش گذاشت تا لنز دوربین عکاسان را به خود معطوف کند.

اکت‌های مک‌گرگور وطنی در فولاد آرنا (عکس)

عکس : احمدرضا عبادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی