برد یک نیمه‌ای استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان


برد یک نیمه‌ای استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

در هفته نوزدهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال در نیمه اول مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید.

برد یک نیمه‌ای استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

به گزارش راهبرد معاصر، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

داور: حمید حاج ملک

کمک داوران: آرمان اسعدی، عباس پورحیدری

کارت زرد: امیرحسین کریمی( نفت)

کارت قرمز:-

گل: آرش رضاوند( دقیقه 5) برای استقلال

ترکیب تیم استقلال: علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

سرمربی: ریکاردو ساپینتو( محروم بود.)

ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل شویعی کعبی، سینا عبدالهی، حسین مجلی شنانی، پیمان رنجبری، رضا مغانلو، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی

سرمربی:رضا عنایتی

دقیقه 5:

کوین یامگا با ارسالی زمینی و دقیق توپ را در محوطه جریمه به آرشا رضاوند رسید و او هم با یک شوت دقیق گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

دقیقه 7:

کرنر اول مسابقه را نفت مسجدسلیمان را رضا دهقانی روی دروازه استقلال ارسال کرد که مدافعان توپ را برگشت دادند و در نهایت توپ دوباره پشت محوطه جریمه به دهقانی رسید و شوت بی دقت او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9:

ضربه مشکوک داسیلوا به بازیکن نفت مسجدسلیمان باعث سرنگونی او در محوطه جریمه شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 14:

شوت از راه دور سعید مهری را دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان راهی کرنر شد این ضربه را قائدی روی دروازه فرستاد که حاصلی برای ابی پوشان نداشت.

دقیقه 16:

داور به سود استقلال اعلام کرنر کرد که بازیکنان نفت به این کرنر معترض شدند و تصاویر آهسته تلویزیونی نشان می‌داد که داور در این صحنه اشتباه کرده است.

دقیقه 19:

ضربه کرنر نفت را مدافعان استقلال دفع کردند و در نهایت توپ برگشتی با شوت بازیکن نفت با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20:

ارسلان مطهری در یک ضد حمله با دروازه‌بان نفت در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با دریبلی دو طرفه او را هم پشت سرگذاشت ولی در نهایت گودرزی مدافع نفت توپ را با یک تکل صحیح به کرنر فرستاد.

دقیقه 25:

سعید مهری کرنر استقلال را روی دروازه نفت ارسال کرد و توپ در محوطه جریمه به عارف غلامی رسید و ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33:

یک فرصت گلزنی برای استقلال ایجاد شد و شوت یامگا بعد از برخورد به مدافعان به کرنر رفت و مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه 39:

شوت کعبی از راه دور از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 41:

مصدومیت رضایی دروازه‌بان استقلال باعث توقف چند لحظه‌ای بازی شد. پیش از این حسین حسینی دروازه‌بان اصلی استقلال در سه بازی به دلیل مصدومیت غایب است.

دقیقه 44:

ضربه سر محمد محبی را کرمانشاهی دروازه بان نفت با یک واکنش عالی از زیر طاق بیرون کشید.

دقیقه 1+45:

مهدی قائدی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد ولی این موقعیت گلزنی برای استقلال از دست رفت. البته بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال اعتقاد به خطا روی مهاجم خود داشتند.

دقیقه 3+45

نفت روی یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد اما شوت بازیکن نفت را رضایی با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد ولی بعد از این واکنش دوباره دچار مصدومیت شد تا سینا سعیدی فر دروازه‌بان سوم استقلال خود را برای حضور در میدان گرم کند. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس