مراسم تشییع شهید بسیجی داوود جاودانیان در یاسوج برگزار شد


مراسم تشییع شهید بسیجی داوود جاودانیان در یاسوج برگزار شد

مراسم تشییع پیکر مطهرشهید بسیجی« داوود جاودانیان » با حضور گروه های مختلف مردمی و مسئولین استانی در یاسوج با شکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید علی احمدزاده ظهر امروز (۱۶ بهمن ماه) در همایش پدران آسمانی و مراسم تشییع شهید بسیجی « داوود جاودانیان » با تبریک شهادت این بسیجی دلاور تیپ ۴۸ فتح، گفت: نبود شهید جاودانیان را به عنوان یک نیروی تاثیرگذار مملکت تسلیت عرض می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن برای نابودی زیرساخت‌ها و زدن ستون خیمه انقلاب همواره در حال طراحی نقشه است، افزود: جنگ با نیروهای بعثی تمام شد اما جنگ با استکبار تمام نشدنی است و ما هم در حال دفاع و مقابله با حجم گسترده‌ای از توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و دیگر هم‌پیمانانش هستیم.

وی با اشاره به طرح جدید دشمنان در اعلام سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد تروریستی گفت: دشمن بداند ملت ایران با نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی عهد و پیمان ناگسستنی دارند و در دفاع از میهن و کشور در کنار نیروهای مسلح خواهیم ماند.

احمدزاده با بیان اینکه ملت ایران از اصولی که پیامبر(ص) و امامان معصوم (ع) ترسیم کردند کوتاه نخواهند آمد عنوان کرد: نه تنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بلکه سایر نیروهای مسلح هیچ‌گاه با این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در میدان دفاع از انقلاب اسلامی خارج نمی‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حوادث اخیر کشور و شهادت جمعی از مدافعان امنیت در نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: استکبار بعد از طراحی و ایجاد اغتشاش و به شهادت رساندن نیروهای خدوم انتظامی، سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد تروریست اعلام کرد اما دشمن بداند مردم فریب این برنامه‌ها و نقشه‌ها را نمی‌خورند.

وی با اشاره به اینکه مردم شهید پرور یاسوج و شهرستان بویراحمد امروز در مراسم تشییع شهید بسیجی داوود جاودانیان حاضر شدند تا اعلام کنند به اصول و آرمان‌های انقلاب پای‌بند هستند، گفت: ملت ایران پاسدار خون مطهر شهدا هستند.

احمدزاده بیان کرد: سپاه تروریست نیست بلکه آنهایی که داعش را به وجود آوردند تا زنان و کودکان بی‌گناه در کشورهای عراق، سوریه و سایر ملت‌های مستضعف را به خاک و خون کشند و باعث آوار شدن صدها هزار نفر شدن شوند تروریست‌های حقیقی و واقعی آنها هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جبهه مقاومت خواب راحت را از تروریست‌های واقعی خواهند گرفت، گفت: جنگ و نبرد با سپاه جنگ با همه ملت ایران است چرا که سپاه خط مقدم جهاد فی سبیل‌الله، شرافت، عزت و آبروی ایران است و کشور وانقلاب اسلامی بدون سپاه پاسداران معنایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه جانفشانی‌های رزمندگان پایان ندارد، افزود: بسیجی شهید جاودانیان وظیفه قانونی برای جنگ و دفاع را نداشته اما طبق وظیفه شرعی و دینی که بر عهده داشت در دمای منفی ۳۵ درجه سانتی‌گراد شمالغرب برای مبارزه با گروهگ‌های تروریستی و دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی حاضر شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

احمدزاده با اشاره به اینکه این شهدا از جان و مال و آنچه که داشتند گذشتند و شربت شیرین شهادت را نوشیدند، خاطرنشان کرد: شهدا الگو و مایه افتخار همه ملت ایران هستند و تا پای جان راه این عزیزان را ادامه خواهیم داد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد