مردم شهرستان بهمئی در زمینه همراهی با نظام و انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند


مردم شهرستان بهمئی در زمینه همراهی با نظام و انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند

پارسیان نژاد با اشاره به اینکه مردم شهرستان بهمئی در استقبال و همراهی با نظام و انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند و ادای دین کردند، گفت: امروز نیز یکی از فرزندان ایل بهمئی میهمان ۱۱۴ شهید در گلزار شهدای شهر یاسوج هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین میهمانی لاله ها، همایش «پدران آسمانی» و تشییع شهید داود جاودانیان پیش از ظهر امروز (15 بهمن ماه) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در محل گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم و مسئولان، گفت: در 6 ماه گذشته هفت نفر از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد آسمانی شدند که چهار نفر از آنها جانباز و سه نفر دیگر نیز از فرزندان ایل غیور، بااصالت و همیشه در صحنه بهمئی بودند.

رضا پارسیان نژاد با اشاره به اینکه مردم شهرستان بهمئی در استقبال و همراهی با نظام و انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند و ادای دین کردند، افزود: امروز نیز یکی از فرزندان ایل بهمئی میهمان 114 شهید در گلزار شهدای شهر یاسوج هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه اگر ما امروز در این سرزمین و شهر حضور داریم به برکت خون شهدا است، خاطرنشان کرد: بسیجی شهید داود جاودانیان از خانواده ای مومن، متدین و انقلابی از روستای کت بهمئی هستند.

پارسیان نژاد ضمن تسلیت و تبریک شهادت این بسیجی قهرمان، گفت: امروز به میمنت میلاد امام علی (ع) برنامه دیدار با پدران شهدا و فردا نیز مراسم تشییع و خاکسپاری شهید داود جاودانیان در روستای کت شهرستان بهمئی برگزار می شود..

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با توجه به برگزاری مراسم میهمانیلاله ها و مراسم پدران آسمانی،به واسطه پیکر پاک و مطهر این شهید، این برنامه معنوی تر شد.

وی ضمن تکریم مقام همسران و مادران شهدا که مسئولیت بزرگ و شایسته خود را به خوبی به منصه ظهور رساندند، گفت: اعتقاد دارم شهدا مقام شفاعت کنندگی دارند و زنده نگه داشتن یاد و نام آنها کمتر از شهادت نیست.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا