جوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند


همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، مدیرکل آموزش و پرورش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای فرهنگی هدیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر امروز (۱۵ بهمن ماه)، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و رئیس اداره شاهد و ایثارگر این سازمان با خانواده شهدای فرهنگی در شهرستان بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ابتدا با حضور در منزل شهید کرامت ایزدپناه و دیدار با اعضای خانواده این معلم شهید، گفت: شهدا از بهترین افراد جامعه بودند و باید الگوی جوانان امروز جامعه قرار گیرند.

مهدی روشنفکر افزود: شهدا چه معلم باشند و چه نباشند در هر حال معلم بزرگ جامعه ما هستند که درس های ایثار و شهادت را به ما آموختند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای بزرگوار برای دفاع از این مرز و بوم عزیزترین گوهر وجودشان، یعنی جان خود را فدا کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

جوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند

عزت خواه یادآور شد: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و ما مدیون شهدا و خانواده آنان هستیم .

جوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند

جوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند

جوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان