مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی با موضوع نسل جوان و انقلاب اسلامی برگزار می شود


مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی با موضوع نسل جوان و انقلاب اسلامی برگزار می شود

مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی با موضوع نسل جوان و انقلاب اسلامی از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی با موضوع نسل جوان و انقلاب اسلامی به صورت حضوری و مجازی از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می شود.

بنابراین گزارش، مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی 19 و 20 بهمن ماه 1401، همراه با اعطای گواهی شرکت در دوره، ویژه طلاب سطوح عالی و سطح 4 و دانشجویان مقطع ارشد و دکترا و مبغلین دانشگاهی و اساتید معارف از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برگزار می شود.

مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی با موضوع نسل جوان و انقلاب اسلامی با حضور اساتیدی چون حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی با موضوع چالش‌های معرفتی نسل جوان در مواجهه با انقلاب اسلامی؛‌ حجت الاسلام و المسلمین ناصر سقای بی‌ریا با موضوع نگاه به جوان در گفتمان غرب و گفتمان انقلاب اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا باقرزاده با موضوع انقلاب اسلامی؛ انتظارات و مطالبات نسل نو؛ حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم با موضوع نسل نو و گام دوم انقلاب اسلامی؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی امیدی با موضوع انقلاب اسلامی، نسل نو، تهدیدها و فرصت ها؛‌ حجت الاسلام والمسلمین محمد ملک‌زاده با موضوع انقلاب اسلامی؛ رویش‌ها و ریزش های نسل نو؛ دکتر رسول نوروزی با موضوع انقلاب اسلامی، امیدها و بیم های نسل نو نسبت به آینده برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی چهارشنبه و پنج‌شنبه 19 و 20 بهمن ماه به صورت حضوری در قم، بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه معارف اسلامی برپا می شود. علاقه مندان برای ثبت نام در این مدرسه می توانند از 13 تا 18 بهمن ماه به نشانی @Madrese_Shobhepajohi در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی با موضوع نسل جوان و انقلاب اسلامی برگزار می شود

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس