جشن میلاد «پـدرخوبان» در جنوب پایتخت


جشن میلاد «پـدرخوبان» در جنوب پایتخت

جشن بزرگ «پدر خوبان» به مناسبت خجسته میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) با مشارکت مؤسسه فرهنگی آموزشی هدایت میزان در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در ویژه برنامه «پدر خوبان» که یکشنبه شانزدهم بهمن ماه از ساعت 16:30تا19:00با حضور شماری از دانش آموزان موسسه فرهنگی آموزشی هدایت میزان و عموم شهروندان در سالن مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

دکتر سعید عزیزی روانشناس و مشاور خانواده و چهره ی آشنای صدا و سیما برای جوانان و نوجوانان و عموم خانواده های حاضر در این نشست سخنرانی خواهد کرد.

مراسم مولودی خوانی با حضور کربلایی مجتبی محمودی، اجرای نمایش طنز و شاد گروه ماه باران و برپایی غرفه کودک در کنار این برنامه و همچنین مراسم اهدای جوایز به برندگان مسابقه کتابخوانی «بهار مردمان» بخش های دیگر این برنامه مناسبتی است.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای حضور در جشن ولادت امام علی علیه‌السلام و جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی یاد شده و دریافت نسخه الکترونیکی کتاب «در جستجوی جانشین پیامبر(ص)» نوشته ی دکتر نادر فضلی تا 15 بهمن ماه فرصت دارند از طریق ورود به لینک : yek.link/bahare_mardom اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 021550588032 تماس بگیرند.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403