مراسم معنوی اعتکاف با حضور دهه هشتادی و نودی ها برگزار شد


مراسم معنوی اعتکاف با حضور دهه هشتادی و نودی ها برگزار شد

حجت الاسلام حسین محمدی سلیمانی با اشاره به این که معتکفین از گروه های سنی مختلف بودند، گفت: در این بین حضور دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در این مراسم معنوی پررنگ بود.

حجت الاسلام حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان گفت: امسال در مراسم معنوی اعتکاف قریب ۲ هزار نفر شرکت کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت با اشاره به این که معتکفین از گروه های سنی مختلف بودند، ابراز کرد: در این بین حضور دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در این مراسم معنوی پررنگ بود.

وی اعتکاف را تمرین بندگی و فرصت خودسازی برشمرد و خاطرنشان کرد: اعتکاف فرصتی برای نیایش با خالق بی همتا و توبه از گناهان است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که دشمنان به دنبال نابودی دین و اعتقادات ما هستند، تصریح کرد: حضور دهه هشتادی و نودی ها در مراسم معنوی اعتکاف نشان داد محاسبات دشمنان برای دین گریزی نوجوانان و جوانان و گرایش آنها به سمت فرهنگ غرب اشتباه بوده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: امسال علاوه بر برگزاری مراسم اعتکاف در ۱۳ نقطه از شهرستان، این مراسم معنوی با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان ویژه دانش آموزان نیز برگزار شد.

وی عنوان کرد: در کنار اجرای اعمال مخصوص اعتکاف، با حضور مبلغین برنامه های تبلیغی نیز اجرا شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد