«# نموت ببطء»، هشتگ جدید برای آزادی زندانیان در بحرین


 «# نموت ببطء»، هشتگ جدید برای آزادی زندانیان در بحرین

فعالان اجتماعی کمپین جدیدی با هشتگ «# نموت ببطء» را به منظور آزادی بازداشت شدگان در زندان‌های آل خلیفه به راه انداختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الخلیج الجدید، کمتر از راه اندازی کمپین« فریاد مظلوم» توسط زندانیان سیاسی در بحرین برای آزادی‌شان و محکومیت وضعیت زندگی ‌شان داخل زندان‌های آل خلیفه می گذرد که فعالان کمپین جدیدی با عنوان هشتگ«# آهسته می میریم»(# نموت ببطء) با همان اهداف کمپین قبلی راه اندازی کردند.

ناظران و فعالان حقوق بشر اعلام کردند: درد و رنج زندانیان سیاسی در زندان‌های بحرین در شرایطی که آن را «غیر انسانی» می دانند، بدتر می شود. این درحالی است که مقامات بحرین تاکید می کنند که کمیسیون زندانیان و بازداشت شدگان طبق استانداردهای بین المللی بازرسی از زندان ها را انجام می دهد

.

برگزارکنندگان این کمپین اعلام کردند: 678 زندانی سیاسی در بحرین، طومار جدیدی را برای بهبود شرایط زندان امضا کردند.

شرکت کنندگان در این کمپین که هشتگ آنها در طول ساعات گذشته ترند شده است، خواستار راه حل جامع و دائم شدند که آزادی بازداشت شدگان یا حداقل بهبود شرایط آنها داخل زندان‌ها تضمین شود.

شرکت کنندگان در این کمپین، درد و رنج صدها زندانی داخل زندان‌های آل خلیفه به ویژه زندان جَو را بیان کردند. همچنین زندانیان همواره شکایت خود را به ادارات زندان ارائه کرده اند، اما پاسخی دریافت نکرده اند.

لغو سلول انفرادی، مجاز به اقامه نماز جمعه، افزایش زمان گذراندن خارج از سلول، بهبود برنامه های ملاقات و اجازه حضور به آنها در مراسم ختم بستگان درجه یک و درجه دو از جمله خواسته های زندانیان است.

این زندانیان همچنین خواهان آن هستند که هر زندانی به جای 30 دقیقه تا 2 ساعت در ماه با بستگان خود ملاقات کند. آنها همچنین بهبود مراقبت پزشکی را خواستار هستند.

 «# نموت ببطء»، هشتگ جدید برای آزادی زندانیان در بحرین

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!