تاکید مالزی بر جرم انگاری اسلام ستیزی در همه کشورهای جهان


تاکید مالزی بر جرم انگاری اسلام ستیزی در همه کشورهای جهان

یک مقام ارشد مالزی اعلام کرد که اسلام هراسی باید در همه کشورهای جهان به عنوان یک جرم شناخته شود و قانون در مورد افرادی که دست به اقدامات اسلام هراسانه می زنند، اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « geo.tv»، یک مقام ارشد مالزی اعلام کرد که اسلام هراسی باید به عنوان یک جرم شناخته شود و قانون در مورد افرادی که دست به اقدامات اسلام هراسانه می زنند، اجرایی شود.

«عبدالرزاق احمد»، نماینده ویژه وزیر امور خارجه مالزی همچنین از همه کشورهای مسلمان خواست نسبت به مواردی که مربوط به هتک حرمت قرآن هستند،واکنش نشان دهند.

وی افزود: هر مورد اسلام هراسی باید به عنوان حادثه ای که ماهیت جنایی دارد تلقی شود.

احمد گفت: همانطور که یهودی ستیزی در بسیاری از کشورهای دیگر یک جرم جنایی محسوب می شود،اسلام هراسی هم باید جرم انگاری شود.

او خواستار تبدیل اسلام هراسی به عنوان یک اتهام جنایی به ویژه در کشورهای مسلمان شد.

احمد گفت که نگرانی اصلی او در رابطه با اسلام هراسی، نحوه درک نادرست از دین اسلام و ایجاد نفرت در میان کسانی است که آشنایی چندانی با این دین ندارند.

وی بر اهمیت همکاری میان کشورهای اسلامی در مقابله با اسلام هراسی که به عنوان یک مشکل جهانی جامعه مسلمانان را تحت تاثیر قرار می دهد، تاکید کرد.

نماینده ویژه وزیر امور خارجه مالزی با تاکید بر اینکه غرب باید عملگرا باشد گفت که آزادی عقیده و آزادی بیان هرگز نباید به قیمت توهین به دین و ایمان افراد تمام شود.

احمد همچنین تصریح کرد که آنها حتی اگر یک هزار یا یک میلیون قرآن دیگر را بسوزانند، نمی توانند اسلام و ارزش‌های آن را از قلب و ذهن مسلمانان حذف کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...