افتتاح اولین موسسه حج در «آبوجا» نیجریه


افتتاح اولین موسسه حج در «آبوجا» نیجریه

کمیسیون ملی حج نیجریه اولین موسسه حج را در «آبوجا» افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « muslimnews»، کمیسیون ملی حج نیجریه (NAHCON) اولین موسسه حج را در «آبوجا» افتتاح کرد. این موسسه فعالیت های آکادمیک را با یک برنامه چهار هفته ای برای اعضای «مدیریت استراتژیک عملیات حج و عمره» آغاز خواهد کرد.

در بیانیه ای از سوی «موسی اوباندواکی»، معاون کمیسیون ملی حج نیجریه آمده است که موسسه حج آبوجا جلسات خود را به طور رسمی از روز هفتم فوریه با برگزاری کنفرانس خانه حج آغاز می کند .

در این بیانیه تاکید شده است که کار این موسسه با یک برنامه چهار هفته ای برای اعضای هیئت مدیره کمیسیون مدیریت راهبردی عملیات حج و عمره آغاز خواهد شد.

«الحاجی ذکرالله حسن»،مدیر عامل کمیسیون ملی حج نیجریه نیز نسبت به افتتاح موسسه حج در آبوجا ابراز خرسندی کرد و گفت : به همه دست اندکارانی که در دستیابی به این موفقیت نقش داشته اند ،تبریک می گویم.

همه ذینفعان خود به خاطر موفقیتی که توانسته ایم به دست آوریم، تبریک بگوییم. ما نمی توانیم ادعا کنیم که فقط به این هدف دست یافته ایم.

وی افزود: از همه دست اندرکاران می خواهم که به عنوان شرکای سازنده با هم همکاری کنند تا این موسسه را به بالاترین جایگاه ارتقا دهند.

به گفته مسئولان راه اندازی اولین موسسه حج در آبوجا،این موسسه با چشم انداز تربیت مدیران حرفه ای حج برای کمک به افرادی که قصد دارند به این سفر معنوی بروند،تاسیس شده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری