1200 بسته گوشت قرمز در خراسان جنوبی توزیع می شود


1200 بسته گوشت قرمز در خراسان جنوبی توزیع می شود

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین خانواده های نیازمند استان همزمان با میلاد امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی امروز دوشنبه (۱۰ بهمن) در نشست قرارگاه رسانه با حضور مدیران رسانه‌های مختلف خراسان جنوبی اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، هزار و ۵۰۰ برنامه مختلف به همت کمیته مساجد ستاد دهه فجر خراسان جنوبی در سطح استان اجرا می‌شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گوسفند با همکاری موسسه حضرت خدیجه کبری و برنامه سمت خدا در آستانه شب میلاد حضرت علی علیه السلام و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در بین نیازمندان افزود: این بسته‌های گوشت بین خانواده‌های شناسایی شده چهار شهرستان طبس، فردوس، سرایان و بشرویه توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بیست و یکمین مرحله توزیع گوشت قرمز را در بهمن‌‌ ماه امسال انجام خواهیم داد، گفت: ارزش ریالی گوشت‌های توزیع شده ۴۸۰ میلیون تومان است.

حجت‌ الاسلام محقی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ هزار و ۴۰۰ خانواده در سراسر خراسان جنوبی از گوشت‌های توزیع شده با اعتبار هفت میلیارد تومان بهره‌مند شده‌اند.

حجت‌الاسلام محسن مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: مردم دنیا تشنه معارف اهل بیت علیهم‌السلام هستند چرا که تسکین دهنده آلام و درد آنهاست.

وی از خبرنگاران خواست با بیان حقایق اسلام و دستاوردهای نظام و انقلاب، فضای فکری و روانی جامعه را به ویژه برای جوانان و نوجوانان که آماج هجمه‌های رسانه های مسموم هستند، به سمت امیدآفرینی هدایت کنند.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ