پیش بینی 150 عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد


پیش بینی 150 عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ برومندزاده با اشاره به پیش بینی ۱۵۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد گفت: چند محور اصلی شامل جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی و محرومیت زدایی، بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذیل این عنوان برنامه ها در دستور کار قرار دارند.

سرهنگ سعید برومندزاده در حاشیه نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، گرامی داشت ایام الله دهه فجر در همه شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.


معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۵۰ عنوان برنامه برای همه شهرستان ها پیش بینی شده، افزود: چند محور اصلی شامل جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی و محرومیت زدایی، بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذیل این عنوان برنامه ها در دستور کار قرار دارند.


وی فضاسازی شهری، برگزاری کارگاه های مختلف با موضوعات روز، برگزاری همایش های متعدد با رویکرد روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری نمایشگاه های مختلف، برگزاری یادواره های شهدا به ویژه اجلاسیه شهدای مرکز استان و همچنین اعزام هزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز به مناطق عملیاتی در قالب اردوی راهیان نور و پیشرفت در مناطق مختلف استان و استان‌های جنوبی را از جمله برنامه‌های در دستور کار عنوان کرد.


سرهنگ برومند زاده خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده ایثارگران و شهدا، جهاد خدمت رسانی و محرومیت زدایی، برپایی میز خدمت در اماکن مختلف، برنامه های فرهنگی و هنری و همچنین جشن سرور، راه اندازی کاروان «آوای چکاوک» و اعزام این کاروان به شهرستان های مختلف، سرود و جشن های متعدد نیز در دستور کار این کاروان قرار دارد.


معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور فعال در حوزه رسانه، فضای مجازی و تولید محتوا و همچنین حضور اقشار مختلف بسیج در برنامه های عمومی از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...