با گلزنی آشتی کرد/ منشا و اشک در چشم‌های محمد ربیعی!


با گلزنی آشتی کرد/ منشا و اشک در چشم‌های محمد ربیعی!

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران، سرانجام در هفته نوزدهم، اولین گل خود را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ بیست و دوم در شرایطی برای گادوین منشا آغاز شد که این بازیکن عنوان آقای گلی فصل گذشته را یدک می‌کشید و در شرایطی ‌که با پیشنهادی از سوی تیم سابق خود، پرسپولیس، مواجه شده بود، قرارداد خود را با مدت یک فصل دیگر با مس رفسنجان تمدید کرد.

اما فصل برای منشا بر خلاف انتظار پیش رفت و در شرایطی که محمد ربیعی روی او به عنوان یک مهاجم گلزن حساب باز کرده بود، در نیم فصل اول حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشد و دو پنالتی هم از دست داد.

عملکرد ضعیف منشا در نیم فصل اول باعث شد تا با آغاز نقل و انتقالات، این مهاجم نیجریه‌ای به درهای خروجی مس رفسنجان نزدیک شود، اما در نهایت او در جمع شاگردان ربیعی ماند تا به تلاش برای بازگشت به روزهای اوج، ادامه بدهد.

در شرایطی که منشا تنها در پنج مسابقه در لیگ بیست و دوم در ترکیب اصلی مس رفسنجان قرار گرفته بود، انتظار می‌رفت با مصدومیت لوسیانو پریرا، امروز و در تقابل امروز مس رفسنجان و آلومینیوم به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شود، اما این اتفاق نیفتاد و ربیعی ترکیب تیمش را بدون حضور این بازیکن چید.

اما گادوین منشا در دقیقه ۶۰ مسابقه، به جای فراز امامعلی وارد زمین شد و تنها دو دقیقه بعد، روی اولین توپ دریافتی، گل اول تیمش را روی پاس مهدی حسینی وارد دروازه آلومینیوم کرد.

اگرچه این گل باعث نشد که مس رفسنجان امتیازی از این مسابقه کسب کند، اما گلزنی منشا می‌تواند نوید روزهای خوب را به محمد ربیعی بدهد. حالا باید دید این مهاجم نیجریه‌ای که فصل گذشته، ۱۴ گل به ثمر رسانده بود، در بازی‌های باقی‌مانده لیگ بیست و دوم، تعداد گل‌های خود را به چه عددی می‌رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست