🕊️ تعبیر خواب کبوتر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🕊️ تعبیر خواب کبوتر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب کبوتر 🕊️ تعبیر خواب کبوتر، معانی خیر و نیکویی داشته و روایت از اخبار خوب و شادی بخش و ایجاد شرایط مطلوب دارد. دیدن خواب کبوتر، همچنین می تواند بیانگر خبرپراکنی و اخبار کذبی باشد که در جامعه دهان به دهان منتشر شده و در مصاحبه‌ها...

تعبیر خواب کبوتر 🕊️

تعبیر خواب کبوتر، معانی خیر و نیکویی داشته و روایت از اخبار خوب و شادی بخش و ایجاد شرایط مطلوب دارد. دیدن خواب کبوتر، همچنین می تواند بیانگر خبرپراکنی و اخبار کذبی باشد که در جامعه دهان به دهان منتشر شده و در مصاحبه‌ها و گفتگوها بیان می شود. همچنین مشاهده کبوتر در رویا را می توان به منزله توجه و علامتی دانست که از ضمیر باطن و نهاد انسان صادر شده که علی الخصوص عواطف و احساسات او را هنگام مواجهه با رفتار و عملکرد خود و پس از آن دوستان و خانواده منعکس می کند. حال

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

امام جعفر صادق (ع)

محمد ابن سیرین

جابر مغربی

خالد بن علی العنبری

آنلی بیتون

منوچهر مطیعی تهرانی

کتاب فرهنگ تفسیر رویا

تعابیر بر اساس موضوع

گرفتن کبوتر

جمع شدن کبوتر

حمله کبوتر

کبوتر مرده یا بیمار

کبوتر کوهی

غذا دادن به کبوتر

بستن بال کبوتر

کبوتر نامه بر

کشتن کبوتر

خوردن گوشت کبوتر

بچه کبوتر

کبوتر سفید

کبوتر سیاه

کبوتر آبی

کبوتر قهوه ای

کبوتر خاکستری

کبوتر طلایی

کبوتر با رنگ های مختلف

فضله کبوتر

کبوتر یا کریم

پرواز کبوتر

کبوتر در خانه

فرار کردن کبوتر

🕊️ تعبیر خواب کبوتر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب کبوتر بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر امام جعفر صادق (ع)

به تعبیر آن امام بزرگوار، دیدن کبوتر در خواب بر پنج قسم است:

تعبیر اول:

به معنای وجود زنی در زندگی خواب بیننده می باشد.

تعبیر دوم:

نشان دهنده وجود خانمی بعنوان خدمه و یا کنیز بوده.

تعبیر سوم:

بیانگر وجه نقد و یا مالی است که حاصل می شود.

تعبیر چهارم:

به منزله پیام و خبری است از جانب شخصی که فاصله مکانی دارید، دریافت می کنید.

تعبیر پنجم:

دلیل بر تکیه زدن بر جایگاه مدیریت و رهبری می باشد.

به روایتی گفته اند مشاهده هر کبوتر در رویا، به معنای کسب پولی به میزان صد درهم بوده که دریافت می کند.

از نظر محمد ابن سیرین

در وهله اول این سیرین تعبیر مشاهده کبوتر در خواب را به وجود یک زن تفسیر می کند. چنانچه دید اقدام به گرفتن کبوتر کرد و یا فردی به او عطا کرد، یعنی تصمیم و قصد برای ازدواج و گرفتن همسر دارد.

اگر دید که در خواب از گوشت کبوتر تناول کرد، نشان دهنده تصاحب کردن مالی است که متعلق به خانمی بوده است.

هنگامی که ببیند کبوتری را مورد آزار و ضرب و شتم قرار داده به طوری که او بر زمین سقوط کرد، یعنی خانمی را ترک کرده و از او جدا می شود تنها به علت کلامی که نسبت به او بر زبان جاری ساخته بود.

اگر در خواب دید که کبوتر تعداد زیادی جوجه داشت، به معنای بهره و خیری است که بواسطه خانم های به او می رسد. البته معنای دیدن این خواب، بروز نگرانی و مشکلی است که از جانب خانمهایی برای او ایجاد می شود.

از نظر جابر مغربی

هنگامی که در خواب مشاهده کند صاحب کبوتری بود، تعبیر به معنای بازگشت شخصی است که از کنار او رفته و یا عازم سفری بود. همچنین زمانی که مشاهده کند کبوتر در منزل او جان داده و مرد، تعبیری مشابه همان که ذکر شد دارد.

اگر در خواب ببیند که تعداد زیادی از کبوتران در خانه او بودند، تفسیر به داشتن فرزندان زیادی است که خداوند به او عطا می کند. در عین حال معنای دیگر خواب مذکور، نشان از ثروت فراوان و مال کثیری است که بدست می آورد.

مشاهده کبوترانی که به رنگ سفید و یا سبز باشند، در خواب زیباترین تعابیر را برای رویابین در بر دارند.

چنانچه خانمی در خواب کبوتر ببیند، به منزله وصلت و پیوندی است که با مردی انجام داده و ثمره این ازدواج دخترانی است که به او عطا می شود.

بازی کردن با کبوتران در رویا، نشان از انجام امری ناپسند و قبیح دارد.

دیدن آشیانه کبوتران، بیانگر رفتار و کردار نادرست و کذبی است که خشم و ناخشنودی خدا را در پی دارد.

از نظر خالد بن علی العنبری

تعبیر دیدن کبوتر در خواب، نشان دهنده خانمی مشهور بوده که در جامعه طرفداران بسیاری دارد.

زمانی که در خواب ببینید در حال شکار کبوتر بوده و در این کار موفق شدید، به معنای پول و مالی است که از اشخاص صاحب منصب و با نفوذ به شما می رسد.

چنانچه فرد مجردی در خواب کبوتری را ببیند که به منزلش وارد شده، تعبیر به وصلتی فرخنده و ازدواج با دختری خوش صورت و خوش سیرت می باشد.

هنگامی که شخصی در واقعیت در حزن و اندوه به سر برده و یا کسی از نزدیکان و افراد خانواده اش مفقود شده، خواب کبوتر ببیند، بیانگر پیام مسرت بخش و شادی است که او را از نگرانی خارج می کند.

اگر در خواب دیدید که به سمت کبوتر سنگ پرتاب کردید، یعنی به زودی همسرش فارغ شده و خداوند فرزند دختری به او عطا می کند.

زمانی که در خواب ببینید، برای کبوتر غذا آورده و به او دانه دادید، یعنی خانمی را در برخی موضوعات مورد آموزش و تعلیم قرار داده و کاملا او را به مهارت می رسانید.

از نظر آنلی بیتون

هنگامی که در خواب مشاهده کنید کبوتران اقدام به جفت گیری نموده و در کنار هم آشیانه می سازند، تعبیر به این معناست در ایامی که امنیت و آرامش در همه ابعاد زندگی جاریست، خان سعادت و نیک بختی بر خانواده، فرزندان و امورات زندگی گشوده بوده و همه چیز به عالی ترین شکل بر وفق مرادتان پیش می رود.

اگر آهنگ و نوای اندوهناک کبوتران را در خواب بشنوید، مفهوم آن چنین است شخصی که چشم و چراغ شما بوده و علاقه وافری به او داشتید، چشم از دنیا بربسته و دار فانی را وداع می گوید. این امر موجب حزن و پریشانی شما می شود.

زمانی که کسی در خواب با جسد یک کبوتر مواجه شود، تعبیر به معنای اختلاف و سردی عاطفی است که میان یک زوج یا شریک عاطفی رخ می دهد.

چنانچه کبوتر سفید رنگی را ببینید، به معنای دوستی و رفاقت عمیقی است که میان دوستان برقرار بوده و همچنین ممکن است امکانات بی شماری برایتان مهیا شود.

اگر در رویا گروهی از کبوتران با پرهای سفید مشاهده کنید، بشارتی است که از ترقی و ارتقاء زندگی شما خبر داده که در آرامش و رفاه از آن بهره مند می شوید.

هنگامی که در خواب ببینید کبوتر حامل نامه و پیامی بود که به شما تحویل داد، نشان از وصلی است که میان زوج عاشق و معشوق سر گرفته و یا اطلاع از رویدادهایی است که از دوستی دیرینه با فاصله مکانی زیاد می شنوید و موجب شادی تان می شود.

در صورتی که محتوای نامه خبر از حکمی داشت که برعلیه شما و منافع تان صادر گشته بود، تعبیر آن چنین است که شما یا شخصی از اطرافیانتان به مرض و بیماری صعب العلاجی مبتلا شده و در جهت درمان آن هزینه‌های بسیاری را صرف می‌کنید. ولی انشاالله بهبودی حاصل می شود.

اگر کبوتر را بصورت خسته و ناتوان ببینید، به معنای مواجهه با مسائل و موضوعاتی است که خواب را از چشمانتان ربوده و موجب نگرانی در افکارتان می شود. همچنین احتمالا به معنی ابتلا یکی از دوستانتان به بیماری سخت باشد که دل نگرانی شما را در پی داشته است.

چنانچه در خواب متوجه شوید کبوتران در حالی که نشسته در لانه شان بودند، آواز و نوا سرداده و شما به آن گوش فرا می دهید، به مفهوم داشتن خانواده ای است که هر لحظه عشق و عطوفت در آن جریان داشته و فرزندانی سالم و صالح در این کانون گرم تربیت می شوند. اگر خواب مذکور توسط دختری جوان مشاهده شود، به منزله پیوند و ازدواجی است که میان او و مرد رویاهایش صورت گرفته و خجسته و مبارک می باشد.

زمانی که در خواب شاهد و ناظر پرتاب تیر از تفنگ به جانب کبوتران بی گناه باشید، بیانگر خشم و غضب درونی شماست که به تدریج عیان شده و سر باز می کند.

اگر عده ای کبوتر را در حال پرواز در میان آسمان ببینید، به معنای عدم نگرش صحیح به ریشه اختلافات و مشاجراتی است که برای شما رخ می دهد. همچنین نشان از اخبار خوشایندی است که به شما رسیده و موجب شادی شما می شود.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

در میان ملل و قبایل مختلف از جمله آسیایی، اروپایی و … کبوتر همواره به عنوان سمبلی از اخوات، وفاداری، محبت و عشق یاد شده است. طبیعت این پرنده به گونه ای است که در انجام تعهد و عشق ورزی نسبت به جفت خود بعد از پرنده قو بی حد و حصر بوده و در تعصب به آشیانه و محل زندگی بی مثل و مانند می باشد. این پرنده آنچنان سرشار از آرامش و بدون کوچکترین اذیتی است که با کمترین محبت، رام و اهلی شده و حتی از روی دست انسان لانه می خورد.

زمانی که شخصی در زندان محبوس بوده و در خواب کبوتر سفیدی را مشاهده کند، تعبیر به معنای رهایی و نجات از زندان بوده و به آزادی می رسد.

مشاهده خواب مذکور برای شخصی که دچار کسالت و بیماری بوده به مفهوم سلامتی و بهبودی است که بدست آمده و اگر کسی که قرض و بدهی زیادی بر ذمه او باشد، این خواب بشارتی است که از پرداخت بدهی او به دیگران خبر می دهد.

عده‌ای از مفسرین بر این باورند که مشاهده کبوتر در رویا سمبلی از زن می باشد. در عین حال کبوتر نمادی از آرامش، محبت و برقراری صلح شناخته می شود.

اگر دختر جوان و مجردی در خواب کبوتر را مشاهده کند، یعنی در آینده ای نزدیک به همسری فردی شایسته و دانا در می آید.

همچنین بیان شده دیدن کبوتر در خواب نشان از رسیدن خبر و پیام از شخصی است که در سفر بوده و هم اکنون در کنارتان نیست. چنین تعبیری برگرفته از رسالتی بود که در قدیم الایام برای کبوتر جهت ارسال و دریافت پیام در نظر گرفته و بکار می بردند.

تناول گوشت کبوتر در رویا،به منزله نفع بردن از مال زنی است که در اختیارتان است.

اگر ببینید دسته ای از کبوتران بر روی سقف خانه و یا در میان حیاط نشسته بودند، بیانگر حشمت و دولتی است که کسب می کند.

اصولا آنچه از دیدن کبوتران در خواب بر می آید، تعبیر نیک و خیری دارد و ارجح آنان مشاهده کبوتر با پرهای سفیدرنگ می باشد.

از نظر کتاب فرهنگ تفسیر رویا

در این کتاب از کبوتر در خواب بعنوان پیام آور دوستی و آرامش، اشراف شخص بر استعدادها و توانایی های وجودی، باورهای دینی و معنوی، ارتباطات میان بستگان و تمایلات آنها تعبیر می شود.

کارل گوستاو یونگ با بینش روانشناختی خود، دیدن کبوتر را در رویا بدین شرح تفسیر می کند:

اگر کبوتر را در خواب ببینید، نشان از عذاب وجدانی است که از رفتارهای دیگران به شما دست داده و احساس تقصیر می کنید.

همچنین کبوتر بیانگر اطلاع از وقایع و موضوعات بوده و یا در مورد رفتارهای زشت شخص سومی به گفتگو و صحبت می نشینید.

ممکن است مشاهده کبوتر به منزله پیامی است که از ضمیر باطن شما صادر شده تا توجهتان را به موضوعی جلب کند.

معنای دیگر چنین خوابی، احتمالا اشتیاق و نیازی است که برای بازگشت به منزل و کاشانه خود دارید.

هنگامی که در رویا ببینید کبوتر توسط جانور دیگری شکار شده و دریده شد، به این معناست که شما بسیار از صحبت هایی که در نبودتان زده شده و مطالب کذبی که از شما منتشر می شود، هراس داشته و اندوهناک هستید.

مشاهده کبوتر در خواب، به معنای سازش، دوستی، یکدلی، همگام بودن در کارها، پاکی است.‌علی الخصوص زمانی که نظاره گر کبوتر سفید رنگ بوده باشید، مفهومی از تعهد، محبتی خالص و ناب، بی غل و غش بودن و دوستی در بر دارد. این خواب را می توان بعنوان یک وحی یا نشانه وقوع اتفاقات خوش از خداوند متعال قلمداد کرد.

زمانی که در خواب ببینید شخص روحانی کبوتر با پرهای سفید را رها کرده و آزاد نمود، بیانگر اشاعه دستورات و احکام دینی و معنوی دارد که توسط او انجام می گیرد.

چنانچه در خواب نظاره کنید کبوتران جفتی برای خود برگزیده و شروع به ساختن آشیانه می کنند، به منزله داشتن خانواده و کاشانه ای امن و گرم است که ایام آن با محبت، گذشت و شادی عجین شده و با سرور می گذرد.

اگر ببینید در رویا کبوتری به آسمان پر کشیده و دور می شود، خبر از پایان زندگی و مرگ شخصی است که جایگاه خاصی در قلب شما داشت.

بطور کلی مشاهده کبوتر در رویا، ممکن است سمبلی از تمایلات و ویژگی های ذیل باشد:

احساس وفاداری و قانونمندی:

خوابی که در آن کبوتر ببینید، احتمالا برگرفته از احساس مسئولیتی است که در وجودتان نهادینه شده، علی الخصوص این موضوع در روابط عاطفی و احساسی به اوج رسیده و شما از هر لحاظی می توانید تامین کننده نیازهای عاطفی، مالی و رفتاری کیس احساسی تان باشید.
شما همواره در تصمیمات و اموری که محول می شود، بسیار سنجیده رفتار کرده و عمیقاً همه جوانب آن را مورد بررسی قرار می دهید. ولی در صورتی که امری را پذیرفته و تعهدی نمایید، همه انرژی و مهارتتان را به آن معطوف نموده و به عالی ترین شکل به منصه ظهور می رسانید.

اشراف و تسلط بر کلیه امور:

دیدن کبوتر در رویا، ممکن است نشأت گرفته از حساسیت و میل شدید شما در بررسی و تسلط بر جز جز اجرا و پیشبرد امور و افرادی است که تحت مسئولیت تان بوده و با مدیریت و هدایت شما به سرانجام می رسد. این موضوع حتی درخصوص فرزندان و افراد خانوادتان نیز صدق می کند. لذا از پذیرفتن و قرار گرفتن در شرایطی که کنترلی به آن نداشته و آشنایی لازم با آن را ندارید اجتناب می کنید.

آغاز مرحله نوینی از زندگی:

تعبیر دیگری که برای خواب مذکور متصور است، به معنای استارت و شروعی در مرحله و بعدی از زندگی بوده که این امر می تواند موضوع احساسی، مالی، کاری و یا تحصیلی را شامل شود. در پی آن تحولات عظیم و خوشایندی در جنبه های مختلف زندگی شکل گرفته و پیشرفت و ترقی چشمگیری را شاهد خواهید بود. با اتخاذ تصمیمات صحیح و هدایت امور به سعادت و موقعیت خاصی رسیده و آسایش و دولتمندی را در هر لحظه تجربه می کنید.

حس استقلال طلبی:

آنچه از شخصیت و رفتار شما استنباط می شود، بعلت اعتماد به نفس بالایی که همواره در شما وجود داشته و موجب برداشتن قدم های مثبت در زندگی و اقدامات فزاینده ای در اموراتتان بوده است، به شدت تمایل دارید تا به تنهایی و به دور از هجوم ایده ها و افکار مختلف، بطور مستقل و مجزا درخصوص امور و مسایل تان تصمیم گرفته و به انجام آن اقدام کنید. شما به گونه ای رفتار می کنید که دیگران اجازه اعمال نظر در کارهایتان را نداشته و از آن اجتناب می کنند.

تعبیر خواب کبوتر بر‌ اساس موضوع آن 📋

گرفتن کبوتر

زمانی که کسی در خواب مشاهده کنید کبوتری را که در حال پرواز بود، به یکباره در هوا گرفتید، به معنای پول و مالی است که به راحتی و از جایی که گمان ندارد دریافت می کند.

هنگامی که در خواب مشاهده کنید با دست اقدام به گرفتن کبوتر نمودید، مفهومی چنین دارد که شما برای دستیابی به موضوعی مدتهاست که با برنامه ریزی و ایده پردازی و پس از آن سعی و کوششی وافر برای آن تلاش کرده اید. اکنون در چند قدمی آن قرار داشته و به هر آنچه که مد نظرتان است، دست می یابید. تلاش مستمر و امید وافری که همواره از خود بروز داده اید، موجب گشته تا خستگی در ذهن و جسم شما رخنه نکرده و با پشتکار زیاد برای رسیدن به آن از پا ننشینید.

جمع شدن کبوتر

اگر در خواب ببینید که عده ای کبوتر در یک جا گرد هم آمده و یا در میان هم به فاصله اندک راه می روند، تعبیر خبر از فراگیر شدن اخبار کذب و مطالب غیر موثقی است که در میان مردم و جامعه به گوش می رسد. بهتر است در پی ریشه یابی آن بوده و سپس برخورد قاطع داشته باشید.

حمله کبوتر

هنگامی که در خواب مشاهده کنید کبوتران به صورت تک و با گروهی به سمت شما یورش آوردند، چنین معنایی دارد که شخصی با رفتارهای خود عرصه را بر شما تنگ نموده تا به برخی از رفتارهای تان در مقابل دیگران اذعان و اعتراف کنید. این فرد بعلت کینه توزی و دشمنی سعی در آسیب رساندن به وجهه و شهرت شما در بین عام و خاص دارد.

دیدن اینکه در رویا ببینید کبوتر به جانب شما هجوم می آورد، بیانگر بروز مسأله ای بغرنج در زندگی است که بعلت قصور و سهل انگاری خودتان، به آن دچار می شوید. در ایامی شما آنچنان به خود غره گشتید که در انجام روشتان هنگام مواجهه با مشکلات هیچگونه بازنگری و اصلاحی نداشته و همچنان به تکرار اشتباهات مبادرت نمودید. به قدری که آن مسأله از کنترل شما خارج گشته و عنان اختیار از کف دادید.

قدری به افکار، اخلاق و کردارتان دقیق شده و موشکافانه به بررسی و تحلیل خود پرداخته و بطور واقع بینانه و بی طرف به قضاوت و داوری رفتارتان بنشینید تا بتوانید با ذکاوت و هوشیاری بیشتری سعی در حل بحران نمایید. لازم است به خودتان فرصت دهید. در کمال آرامش و با علم و آگاهی به اشتباهات تان از آنها درس گرفته و بدانید که هیچ انسانی کامل نیست. نکته مهم در زندگی آن است که انسان عاقل دو بار در یک چاله نمی افتد. بدانید که شما نباید مجددا لغزش هایتان را تکرار کنید. خودتان را ببخشید و تا زمانی که خداوند بخشنده، فرصت زیستن در این جهان زیبا را به شما بخشیده، می توانید روزگاری شاد و موفق برای خود رقم بزنید.

کبوتر مرده یا بیمار

اگر در خواب جسد کبوتر را ببینید و یا او را به حالت نیمه جان پیدا کنید، تعبیر نشان از کسالت و بیماری جسمی و روحی در شما بوده که متاثر از خبرچینی و دروغ پراکنی های فراوانی که بدخواهان انجام داده اند، بر شما عارض گشته است. ابتدا به تقویت روحیه و التیام خود پرداخته تا بتوانید با کمک نزدیکانتان آنها را رسوا کنید.

همچنین معنای دیگر این خواب، نشان از دل نگرانی و ترس و اندوهی است که در قلب و فکر شما پس از رحلت شخصی از عزیزان و نزدیکانتان در وجودتان لانه کرده است. گاها این بیم و اندوه به توهم منجر شده، بطوری که با هر کسالت و بیماری که در افراد خانواده مشاهده کنید، نگرانی از مرگ آن شخص در ذهنتان جرقه زده و آن را باور می کنید.‌

در صورتی که با شخصی از افراد خانواده خصوصا همسر، دچار عدم تفاهم گشته و یا مشاجراتی میانتان در گرفت، احتمالا بلافاصله شک و اندوه ناشی از ظن و گمان تنها ماندن و هجران او شما را می آزارد.

بطور کلی مشاهده کبوتر مرده در خواب، بیانگر دل نگرانی، تشویش، اندوه و یأسی است که خواب بیننده به آن دچار می شود.

کبوتر کوهی

تعبیر دیدن کبوتر کوهی در خواب، به معنای رجعت و مهاجرت شما به وطن و محل زندگیتان می باشد.

غذا دادن به کبوتر

هنگامی که در خواب ببینید به کبوتری غذا یا دانه می دهید، به مفهوم آن است که شما جریانات و وقایع زندگی شخصی خود را با افراد غیرمعتبر به اشتراک می گذارید. این رفتار نابخردانه لطمات سنگینی را بر زندگی شما وارد کرده و موجب اندوه و اختلاف شدید می گردد.

به بیان منوچهر مطیعی تهرانی: زمانی که در خواب ببینید در حال دانه دادن به کبوتر ای هستید به این معناست که اگر در رابطه با شخصی دچار کدورت گشته که به قهر انجامیده، به آشتی و صلح منجر می شود.

اگر در سنین جوانی به سر می برید، این خواب نشان از دلباختگی و عاشق شدن شما دارد.

چنانچه خانمی که از همسرش متارکه نموده، در رویا خود را مشاهده کند که به کبوتر دانه می داد، به منزله رجعت او بر خانه و کاشانه در کنار همسرش بوده و صلح و صفا میان شان برقرار می شود. به ویژه زمانی که ببیند به کبوتر حرم دانه داده باشد. خوابی که در آن دیده شود به کبوتران حرم دانه می دهید، تعبیر بسیار فرخنده و مبارکی به همراه دارد.

زمانی که دختر مجردی در خواب ببیند که به کبوتر دانه می داد، بیانگر ازدواج و تشکیل خانواده برای او می باشد.

در صورتی که پدر خانواده در خواب ببیند که در حال دانه دادن به کبوتران بود، مفهوم آن چنین است که برای فرزند دخترش جهیزیه و اسباب منزل تهیه نموده و او را راهی خانه بخت می کند. همچنین ممکن است به معنای فراهم آوردن بساط ازدواج برای فرزند پسرش باشد.

بستن بال کبوتر

اگر در رویا مشاهده کنید در حال بستن بال کبوتر بوده به طوری که توان پرواز از آن گرفته شد، تعبیر آن چنین است که شما بطور اساسی موضوع نشر مطالب کذب و دروغ را در زندگیتان ریشه یابی کرده و افرادی که اقدام به آن می نمودند خلع سلاح و رسوا کردید.

کبوتر نامه بر

چنانچه در خواب کبوتری را ببینید که به همراه خود نامه ای حمل می کرد، نشان از شنیدن خبر یا پیامی از جانب شخصی است که نسبت به او علاقه قلبی داشته و یا ارتباط احساسی و عاطفی میان شما برقرار است.

در صورتی که در رویا ببینید کبوتر نامه را برای شما آورده، به این معناست که اگر شما فرد مجردی هستید و با کسی ارتباط احساسی و عاطفی دارید، این عشق در آینده ای نزدیک به پیوندی مبارک منجر می شود. در غیر این صورت بیانگر اطلاع از جریانات و احوال دوستی دیرینه و صمیمی است که با شما فاصله مکانی داشته و موجب سرور و خوشحالی تان می شود.

کشتن کبوتر

زمانی که در خواب ببینی اقدام به کشتن کبوتر می کنید، تعبیر به معنای اینکه شخصی را که اقدام به دروغ پراکنی و شایعه در مورد شما می نموده مورد ضرب و شتم قرار داده و زخمی می کنید.

خوردن گوشت کبوتر

خوابی که در آن دیده شود با میل و اشتیاق در حال خوردن گوشت کبوتر هستید، یعنی شما به شدت تمایل به استقلال در اتخاذ تصمیم و انجام کارها دارید و از آن لذت می برید.

بچه کبوتر

هنگامی که در خواب نظاره گر جوجه کبوتری بودید، بدانید که در آینده ای نزدیک دیدار و ملاقاتی عاشقانه با کیس احساسی تان داشته و شرایط ازدواج و زندگی مشترک با او برای تان مهیا می شود.

کبوتر سفید

از میان کبوتران مشاهده کبوتر با پرهای سفید در خواب، بهترین و زیباترین تعبیر را در بر دارد. کبوتر به رنگ سفید در خواب، به معنای پیوند ازدواج، برقراری آرامش و امنیت، محبتی عمیق و پاک و ارتباطات دوستانه می باشد.

کبوتر سیاه

زمانی که کبوتری را به رنگ سیاه در رویا ببینید، یعنی در آینده ای نزدیک شاهد یک اتفاق مهیج و شگفت انگیز خواهید بود که اوقات شادی را برایتان به ارمغان می آورد.

همچنین دیدن کبوتر با پرهای سیاه، نشان دهنده تحولی عظیم و رویدادی بنیادین در زندگی شما بوده که پیروزی و موفقیتی اساسی را در زمینه تخصص تحصیلی و حرفه خود شاهد خواهید بود. لازم است که هوشیارانه مترصد فرصت های ناب در حیطه شغلی و کاری بوده تا پیشرفت و ترقی را برای خود تضمین کنید.

در نظر داشته باشید که با توجه به دستاوردهای موفقیت آمبز شما در مراحل مختلف زندگی، تحصیلی و کاری از شهرت و محبوبیت بسیاری از نزد جامعه و اطرافیان برخوردار هستید که بدین سبب اسوه و نمونه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اید.

چنانچه شما دارای همسر بوده و ازدواج کرده اید دیدن کبوتر به رنگ سیاه در خواب، به منزله داشتن اشتراکات بسیاری است که میان شما و همسرتان بوده و احساس خرسندی و محبت عمیقی است که بین تان جاری است.

کبوتر آبی

اگر کبوتر را به رنگ آبی در خواب ببینید، بیانگر یک سوء برداشت و یا تلقی نادرست از موضوعی است که پیامد آن دل نگرانی، پریشانی و آشفتگی فضای خانواده خواهد بود.

کبوتر قهوه ای

دیدن کبوتر به رنگ قهوه ای در خواب، نشان از اختلافات و عدم درک متقابل در ارتباطات عاطفی و احساسی بوده که اصولا نشأت گرفته از نادیده گرفتن یکدیگر و عدم مراعات حقوق طرفین می باشد.

معنای دیگر مشاهده کبوتر به رنگ قهوه‌ای در رویا، تعبیر به آن است که شما احساس بطالت و بیهودگی کرده و به همین علت هدف مشخصی را در زندگی دنبال نمی کنید. در ذهن و افکار شما حتی انگیزه‌ای برای زیستن وجود نداشته و خود را بسیار در قهقرا انگاشته و هیچ تلاشی برای رویایتان انجام نمی دهید. این در حالی است که شما از استعدادهای ذاتی بسیاری برخوردارید که می تواند با کمترین کوششی به ظهور رسیده و شما را به انسانی هدفمند تبدیل کند.

کبوتر خاکستری

اگر کبوتر را به رنگ خاکستری ببینید، یعنی از شما برای حضور در یک جشن و میهمانی مفرح دعوت بعمل آمده که اسباب تفریح و لذت را برایتان فراهم می کند.

کبوتر طلایی

زمانی که کبوتر با پرهایی به رنگ طلایی در خواب مشاهده کنید، تعبیر به معنای بشارتی برای افراد مجرد بوده که بزودی اقدام به ازدواج و تشکیل خانواده می نمایند.

کبوتر با رنگ های مختلف

اگر کبوتر را به رنگ قرمز در خواب ببینید، بیانگر استرس و ترسی است که در افکارتان ریشه دوانده و موجب بی قراری و نگرانی تان می شود.

هنگامی که کبوتر به رنگ سبز باشد، خبر از آرامش خیال و تمرکزی است که نقطه قوت شما شده و به موجب آن مسائلی که با آن دست به گریبان هستید برطرف شده و رفع می شود.

چنانچه کبوتری را با پرهای رنگارنگ مشاهده کنید، تعبیر به تشویش و استرسی است که موجب برهم زدن آرامش تان گشته و قدرت تصمیم را از شما بوده است.

اگر کبوتر به رنگ صورتی بود، یعنی شما دچار پراکندگی افکار شده اید و نمی توانید بر روی یک موضوع بیاندیشید.

دیدن کبوتر با پرهای زرد رنگ، نشان از تمایلات شما به برقراری ارتباط با کیس احساسی بوده که در آن محبت و عشق در رفتار و کلامتان منعکس شود.

فضله کبوتر

چنانچه در خواب اثر یا بقایایی از فضله کبوتر ببینید، تعبیر به مال و منفعت کثیری است که عایدتان می شود. شما می توانید برای ارتقاء و گسترش شغل و حرفه تان، با دید خلاقانه و بازتری به به بررسی بازار و مشتریان پرداخته و با بها دادن به افکار و برنامه های جدید شرایط پیشرفت را مهیا کنید.

کبوتر یا کریم

دیدن پرنده یاکریم در خواب خبر از داشتن روحیه ای مضطرب و ناراحت می دهد. مشاهده این پرنده، چنین مفهومی دارد که شما با وجود بهره مندی و داشتن خانواده ای گرم، صمیمی و دلسوز باز هم از درون به انزوا رسیده و گوشه نشینی اختیار می کنید.

معنای دیگری که برای دیدن این پرنده متصور است، ابتلاء شما و یا شخصی از نزدیکانتان به بیماری سخت و صعب العلاجی را معنا می دهد. همچنین ممکن است مواجهه با مشکلات و مسائلی باشد که امورات و زندگیتان را مختل کند.

در عین حال گاها بیانگر یأس و نا امیدی شما در موضوعات کاری و شغلی یا روابط شخصی باشد که به نتیجه آن خوش بین نیستید.

در برخی اوقات دیدن پرنده یاکریم در خواب، تعبیر به پایان رسیدن عمر کسی از اطرافیان شماست که علاقه قلبی به او داشته و این هجران موجب اندوه شما می شود.

پرواز کبوتر

چنانچه در رویا کبوتری را در حال پرواز در میان آسمان نظاره گر بودید، بیانگر احساس عمیق شما به آزادی عمل و قدرت اختیاری است که موجب اتخاذ تصمیمات بطور راسا گردیده و محدودیت ها از شما برداشته شود. در حال حاضر هنوز در شرایطی نیستید که به این مرحله از استقلال دست یابید.

خوشبختانه چنین احساسی برگرفته از عزت نفس بالایی است که در شما موج می زند. ولی لازم است یادآور شویم در هر مرحله از زندگی که بوده و در هر پست و مقامی که قرار دارید، تنها انسانهایی موفق هستند که از تفکر جمعی و قدرت مشورت به عالی ترین شکل بهره برده و سپس با در نظر گرفتن جمیع جوانب بهترین تصمیم را برای پیش برد اهداف اتخاذ می کنند.

کبوتر در خانه

اگر در خواب، کبوتر را در داخل منزلتان ببینید، تعبیر به وجود شخصی در خانه و یا از افراد خانوادتان بوده که شما علاقه قلبی بسیاری نسبت به او احساس می کنید. بطوری که در هر لحظه شرایط آسایش و راحتی او را مهیا نموده تا با خاطری آسوده و فراغ بال از لحظات لذت ببرد.

فرار کردن کبوتر

برخی بیان کرده اند دیدن خوابی که در آن کبوتر از شما گریخته و فرار می کند، خبر از ایجاد کدورت میان همسران دارد که در آن خانم یا آقا پس از مشاجره روی برگردانده و قهر می کند. در عین حال بازگشت کبوتری که قبلاً فرار کرده، به صلح و آشتی میان زن و شوهر اشاره دارد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🕊️ تعبیر خواب کبوتر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🕊️ تعبیر خواب کبوتر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🕊️ تعبیر خواب کبوتر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🕊️ تعبیر خواب کبوتر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا