💰 تعبیر خواب ضرر مالی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


💰 تعبیر خواب ضرر مالی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب ضرر و زیان مالی 💰 برخلاف آن‌چه در عالم بیداری در خصوص ضرر و زیان مالی تلقّی می‌‌گردد، تعبیر این خواب از نظر بسیاری از معبران خوشایند بود و نماد افزایش رزق و روزی و پیشرفت کاری می‌باشد. در ادامه با تاروت رنگی همراه باشید. ضرر و...

تعبیر خواب ضرر و زیان مالی 💰

برخلاف آن‌چه در عالم بیداری در خصوص ضرر و زیان مالی تلقّی می‌‌گردد، تعبیر این خواب از نظر بسیاری از معبران خوشایند بود و نماد افزایش رزق و روزی و پیشرفت کاری می‌باشد. در ادامه با تاروت رنگی همراه باشید. ضرر و زیان مالی و بحران‌های اقتصادی از جمله مشکلات رایجی است که زندگی افراد را تحت تأثیر خود قرار داده و شرایط معیشتی را سخت و دشوار می‌سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خواب با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

امام جعفر صادق (ع)

اسماعیل‌ ابن اشعث

آنلی بیتون

کتاب سرزمین رویاها

لوک اویتنهاو

لیلا برایت

علامه مدنی

تعابیر بر اساس موضوع

ضرر و زیان مالی برای زنان مجرد

ضرر و زیان مالی برای زنان متأهل

ضرر و زیان مالی برای زنان باردار

ضرر و زیان مالی برای یک مرد

ضرر و زیان برای یک مرده

ضرر و زیان مالی برای دیگران

دزدیده شدن سرمایه و پول

گم کردن پول و پس‌انداز

دزدیده شدن طلا

💰 تعبیر خواب ضرر مالی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب ضرر و زیان مالی بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که خسارت قابل توجهی به خانه و یا عمارت شما وارد گشته و باعث ضرر و زیان مالی بسیار گردید، تعبیر نشانگر این است که شما در میان حجم عظیمی از مشکلات تنها مانده و احساس یأس و ناامیدی می‌کنید. این سردرگمی و آشفتگی‌ای که دچارش هستید برای این است که نمی‌دانید چطور باید خود را از این مخمصه‌ رها کرده و شخص قابل اعتمادی نمی‌یابید که بتواند بدون توقع، به شما یاری رسانده و یا غم و اندوهتان را تسکین دهد.

اگر در خواب ببینید که خانه و محلّ سکونت شما ویران و تخریب گشته و شما از این بابت بسیار وحشت‌زده و اندوهگین هستید، بیانگر این است که در آینده‌ای نزدیک بلا و مصیبتی سنگین، سبب خواهد شد تا مجبور به فروختن و به حراج گذاشتن بخش اعظمی از مایحتاج زندگی خود شده، دارایی‌هایتان را صرف جبران کمبود‌های مالی خویش کرده و دوران سختی را سپری کنید.

اگر در عالم رؤیا مشاهده کنید که سرمایه‌ی خود مانند زمین زراعی و کشاورزی، باغ میوه و … را در اثر اتفاقی ناگهانی و یا بلایای طبیعی از دست داده و ضرر و زیان مالی زیادی بابت خسران و خسارت وارده بر شما تحمیل گردیده، نمایانگر این است که شما در گذشته فردی درست‌کار و معتمد بودید که تمام ثروتتان با تلاش بسیار و از راه حلال به‌‌دست آمده بود اما مدتی است که در مسیر‌های اشتباه پا گذاشته، مال دنیا شما را فریفته و دیگر ترسی از خدا در وجودتان نیست. در حقیقت این خواب هشداری آشکار، برای جبران خطاها و توبه کردن به درگاه خداوند می‌باشد.

اگر در خواب ببینید که آفت به میوه‌های باغ و یا محصولات زمین کشاورزی شما زده، آن‌ها را نابود کرده و موجب ضرر و زیان مالی شما گردیده، تعبیر نشان‌دهنده‌ی این است که در عالم واقع، مشکلات و موانعی در کسب و کار شما پیش می‌آید که به‌زودی رفع گشته و تاثیرات منفی بسزایی در امور مالی‌تان نخواهد داشت.

اگر در عالم خواب دیدید که به یک‌باره ساقه‌ی گیاهان و ساقه‌ی میوه‌های زمین زراعی و یا باغ شما، پوسیده و دچار آسیب گشته، همچنین این رخ‌داد باعث خسران مالی شدید شما گردیده، معنایش این است که در شغلتان معضل و مشکلی پیچیده و غیر قابل حل پیش می‌آید که موجب ورشکستگی و نابودی کسب و کارتان خواهد شد.

اگر در خواب ببینید که همه‌ی محصولات باغ شما سالم هستند و فقط میوه‌ی یکی از درختان، دچار آسیب‌دیدگی و سرما‌ زدگی شده، در نتیجه ضرر مالی چندانی به شما وارد نگردیده است، تعبیر بیان‌کننده‌ی این است که خبر ناخوشایندی درباره‌ی فته و از دست دادن یکی از دوستان عزیز و نزدیکتان دریافت کرده و به شدّت تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

از نظر محمد ابن سیرین

اگر در خواب مشاهده کنید که سبب ویرانی خانه‌ی خود گشته و به آن خسارت و ضرر وارد نموده و همین امر ضربه‌ی مهلکی بر وضعیّت اقتصادی شما و خانواده‌تان بود، تعبیر حاکی از این است که شما در یک چند راهی قرار گرفته‌اید و نمی‌دانید در حوزه‌ی شغلی خود کدام مسیر شما را در بهترین زمان به موفقیت رسانده و کدام مسیر شما را از مقاصد خویش، دور می‌سازد. بهتر است به‌جای تعلّل و تلف کردن وقت، از فردی کارکشته و با تجربه مشورت گرفته و با این‌کار پیشرفت خود را تضمین سازید.

اگر مردی در عالم رؤیا دید که زیر فشار بدهی‌ها و ضرر و زیان مالیِ حاصل از مشکلات اقتصادی خویش، قد خم کرده و بسیار مأیوس و ناامید می‌باشد، تعبیر نشانگر این است که ثروت و پول زیادی به دستش می‌رسد که مانند معجزه، تمام گره‌های مالی‌اش را باز کرده و کمبود‌هایش را برطرف خواهد ساخت.

اگر زن آبستن و حامله‌ای در خواب ببیند که در امور مالی زیان دیده و سرمایه‌ی خود را از دست داده است، تفسیر این است که در حین زایمان و یا در اواخر دوران بارداری، روز‌های سختی انتظارش را می‌کشد و همچنین ممکن است مشکلاتی برای خود یا فرزندش پیش می‌آید که او را نگران خواهد کرد.

اگر زن متأهلی در خواب ببیند که ضرر و زیان مالی به او رسیده است، تعبیر نشان‌دهنده‌ی این است که تنش‌های فعلی زندگی، موجب اضطراب و نگرانی او گشته، به‌طوری که قادر به برخورد منطقی با اتفاقات نبوده و برای پذیرفتن این مشکلات احتیاج به گذر زمان خواهد داشت.

اگر دختر جوان و مجردی در خواب ببیند که پولش را از دست داده و ضرر کرده است، تعبیر حاکی از این است که او فردی بی‌تجربه و در عین حال لجباز است که به‌جای استفاده از نصایح دیگران و اجتناب از تکرار اشتباهات، خودسرانه رفتار نموده و خود را به دردسر می‌اندازد.

اگر در عالم خواب ببینید که تمام پول، طلا، سکّه و یا هر پس‌اندازی که به مرور اندوخته و کنار گذاشته‌اید را به یک‌باره از دست داده و به همین خاطر در زندگی ضرر و زیان مالی دیدید، تعبیر نشانگر این است که شما انگیزه‌ی خود را در رسیدن به مراد و اهداف خویش، از دست داده‌ و میل به موفقیّت در زندگی شما رنگ باخته است. اما اگر می‌خواهید تا در آینده پشیمان و نادم نگشته و حسرت از دست رفتن فرصت‌های نابِ گذشته شما را عذاب ندهد، بار دیگر عزم خود را جزم کرده و با استمرار بیشتر به سمت آرزو‌های خود حرکت کنید.

اگر در خواب ببینید که با کسی شریک شده و یا در جایی سرمایه‌گذاری کردید که ضرر و زیان حاصل از آن بیش از سود و منفعتش بود، بیانگر این است که دشمنان زیادی اطرافتان دارید که در لباس دوستی جلو آمده و در شرایط سخت که احتیاط به کمک دارید، از آب گل آلود ماهی گرفته و به مشکلات شما دامن میز‌نند. با احتیاط پیش رفته و سعی کنید در محیط کار به هر کسی اعتماد نکرده و با هر شخصی مصاحبت نداشته باشید.

اگر در خواب ببینید که مشکلات اقتصادی بر شما فائق آمده و معیشت شما را مختل ساخته است. و شما برای جبران آن هیچ پول و اندوخته‌ای در اختیار ندارید، تفسیر این است که مدت‌هاست یاد خدا را فراموش کرده و گرفتار شرک گشته‌اید و همین دوری از خداوند سبب گشته تا مسیر درست را از غلط تشخیص نداده و حریصانه برای ثروت‌اندوزی بیشتری، راه حرام را برگزینید. نیاز‌های معنوی و روحی خود را برطرف سازید تا گرفتار خسران و ضرر در زندگی نگردید.

اگر در عالم رؤیا ببینید که مال خود را از خانه‌ی خویش دور کرده و یا شخصی آن را به تاراج برد، تعبیر نشان‌دهنده‌ی این است که دغدغه‌های مالی‌ شما رفع و بدهی‌ها، قرض و وام‌های شما یکی پس از دیگری پرداخت خواهد شد. وجود اطرافیان که با کمک‌ فراوان و دلگرمی‌‌های بی‌دریغشان سعی در امیدوار ساختن شما داشتند نیز، در رفع و رجوع ضرر‌های مالی شما بی‌تأثیر نبوده است.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

اگر در خواب دیدید که به اماکن مذهبی مانند مساجد، زیارت‌گاه‌ها و به مکان‌ فراگیری دانش مانند حوزه، مکتب و… ضرر و زیان مالی وارد کرده و دست به تخریب همه و یا بخشی از آن زدید، تعبیر این است که وسوسه‌های شیطان شما را فریب داده و به راه‌هایی سراسر ناپاکی و پلشتی کشانده است. بی‌توجهی به امور دینی، ضعیف گشتن اعتقادات مذهبی و عادی شدن ارتکاب به گناهان بزرگ نتیجه‌ی چنگ نزدن به ریسمان الهی و دور ماندن از لطف و رحمت اوست.

از نظر اسماعیل‌ ابن اشعث

اگر در عالم رویا ببینید که زمین شما آسیب و ضرر جدّی دیده و خرابی زیادی بر جا مانده است، تعبیر نشانگر این است که با اطرافیان و یا همکارانتان در موضوعی به اختلاف خورده و زمینه‌ی نفاق و دشمنی به‌وجود می‌آید. همچنین این جنگ و برتری جویی‌ها به ضرر و زیان هم شما و هم آنان تمام شده و به خسارات مالی هنگفتی منجر خواهد شد.

از نظر آنلی بیتون

اگر در خواب ببینید که به خانه و مایملک شما آسیب وارد گشته و ضرر مالی بسیاری شامل حالتان گردیده، تعبیر این است که سختی‌ها و دشواری‌های کاری و قریب‌الوقوع به شما هجوم آورده و ثمره‌ی سال‌ها تلاشتان را به باد خواهد داد.

اگر در خواب مشاهده کنید که پول و پس‌انداز خود را گم کرده‌ و از دست داده‌اید، تفسیر این است که یک میهمانی یا دورهمیِ خانوادگی در پیش دارید که در آن، مسائل و سوء تفاهمات رفع گردیده، دوستی‌ و روابط محکم‌تر گشته و خبر‌های خوب و مبارکی به گوش حاضرین خواهد رسید. به‌علاوه تعبیر بیان‌کننده‌ی رشد و پیشرفت تدریجی اقتصادی در خانواده‌ و بهبود کیفیت زندگی آنان نیز می‌باشد.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

دیدن ضرر و زیان مالی در عالم رؤیا و خواب چند تعبیر متفاوت دارد.

تعبیر اوّل:

بیانگر ترقّی و ترفیع رتبه در زمینه‌ی شغلی برای صاحب خواب می‌باشد.

تعبیر دوّم:

این تعبیر نشان‌دهنده‌ی داشتن دوستان و اطرافیانی است که نسبت به شما وفادار و متعهّد بوده، از پیشرفتتان شادمان گشته و در مشکلات به شما یاری میرسانند.

تعبیر سوّم:

این تعبیر نشانگر اوضاع و شرایط بد روحی و درگیری‌های ذهنی‌تان می‌باشد که ذهنتان را به شدّت مشغول ساخته و توان مقابله با مشکلات را از شما سلب نموده است.

تعبیر چهارم:

نمایانگر این می‌باشد که شما فردی بی‌مسئولیّت و کاهل هستید که به‌جای تلاش برای اجتناب از تکرار اشتباهات خود، درس گرفتن و استفاده از تجربیات تلخ و شیرین، بر مسیر غلط خویش پافشاری نموده و به تذکرات دیگران ذره‌ای توجه نمی‌کنید.

از نظر لوک اویتنهاو

اگر در عالم خواب ببینید که به خانه و دارایی‌هایتان ضرر رسیده، دچار زیان گشته‌ و از این اتفاق بسیار غمگین و ناراحت می‌باشید، تعبیر بیان‌کننده‌ی این است که فرصت‌های مهم در جهت شکوفایی استعدادها و مهارت‌های شغلی مقابل شما قرار خواهد گرفت که با غنیمت شمردن آن، می‌توانید به‌زودی شاهد ترقّی و پیشرفت تصاعدی خود باشید

اگر در رؤیای خود ببینید که در میان خرابه‌های خانه‌ی خود خوابیده‌اید، تفسیر این است که در آینده‌ای نزدیک شدیداً دچار ضرر و زیان مالی شده و برای مدّتی در تنگنای شدید قرار خواهید گرفت.

از نظر لیلا برایت

اگر در خواب ببینید که هر قدر جست‌و‌جو می‌کنید پول خود را نیافته و از این بابت ضرر می‌کنید، تعبیر بیانگر این است که در مقطعی از زندگی، همه‌ی برنامه‌ریزی‌هایتان بی‌ثمر گشته و اتفاقات برخلاف انتظار و پیش‌بینی شما رخ می‌دهند. در این شرایط با حفظ خونسردی، از گرفتن تصمیمات عجولانه اجتناب کرده تا پشیمانی حاصل نگردد.

از نظر علامه مدنی

اگر در عالم رؤیا و خواب ببینید که مال و مکنت خویش را از دست داده و ضرر و زیان غیر قابل جبرانی را متحمّل می‌شوید، تعبیر نشان‌دهنده‌ی این است که با اتخاذ کردن تصمیم مالیِ غیرمنطقی و احساسی، هم به خود و هم به عزیزانتان ضربه‌ی مهلکی وارد کرده و اقتصاد خانواده را فلج خواهید کرد. هر‌قدر خسران و ضرر موجود در خواب بزرگ‌تر باشد، آسیبی که در عالم واقع به صاحب خواب وارد می‌شود نیز، کاری‌تر خواهد بود.

اگر در خواب ببینید که به‌علّت ورشکستگی و ضرر‌های مالی مستمر آشفته و گریان هستید، تعبیر حاکی از این است که علاوه بر زیان مالی و از دست دادن ثروت خویش، احتمالاً دچار کسالت و بیماری‌ای سخت گشته و قوای جسمانی‌تان را از دست خواهید داد.

اگر در خواب مشاهده کنید که در یک لحظه تمام دار و ندار خویش را از دست می‌دهید، تعبیر بیان‌کننده‌ی این است که در چند سال آینده فقر و تنگ‌دستی شدیدی را تجربه کرده و در تأمین نیاز‌های خود محتاج دیگران می‌گردید. اما به مرور و با سخت‌کوشی فراوان، آن‌چه روزی از دست داده‌اید را دوباره به چنگ آورده و زندگی خویش را از نو بنا خواهید کرد.

تعبیر خواب ضرر و زیان مالی بر‌ اساس موضوع آن 📋

ضرر و زیان مالی برای زنان مجرد

اگر در خواب ببینید که دختری جوان، تنها و بی‌پناه، چه آشنا باشد و چه ناشناس، در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زندگی، ضرر و زیان مالی می‌باشد، تعبیر بیانگر این است که زنی در اطراف شما وجود دارد که احتیاج به پشتیبانی، حمایت و کمک شما داشته و به‌خاطر تنهایی به دوش کشیدن درد و رنج‌های فراوان از سوی اطرافیان مورد عتاب و سرزنش قرار گرفته است.

اگر دختری جوان در خواب مشاهده کند که به‌خاطر سرمایه‌گذاری یا شراکتی نادرست، دچار خسران مالی گردیده است، نمایانگر این است که او فردی ریسک پذیر است که باید در انجام دادن کار‌های جدید و عملی کردن ایده‌های نوآورانه‌‌اش بیش از گذشته محتاط بوده و قبل از هر اقدامی، نتایج حاصل از آن را پیش‌بینی کند.

ضرر و زیان مالی برای زنان متأهل

اگر زن شوهردار و متأهلی در خواب ببیند که با هدر دادن و اتلاف پولش به خود ضرر و زیان مالی رسانده و پشیمان می‌گردد، تعبیر نشان‌دهنده‌ی این است که او قرض‌ها و بدهی‌های زیادی به بار آورده و هر قدر برای پرداخت آن‌ها تلاش می‌کند، شرایط برایش سخت‌تر می‌شود.

اگر یک زن متأهل در رؤیای خویش مشاهده کند که به‌طور ناگهانی پول و موجودی حساب خود را از دست می‌دهد، نمایانگر این است که نگرانی‌های این زن و تجربیات تلخ او در کسب و کار، سبب می‌شود تا او دیگر قدرت عملی کردن ایده‌هایش را از دست داده و برای اجتناب و ترس از ضرر و زیان مالی، به هیچ شغل جدیدی ورود پیدا نکند.

ضرر و زیان مالی برای زنان باردار

اگر زن بارداری در خواب ببیند که پول‌هایش را صرف خریدن چیز‌های غیر ضروری کرده و باعث ضرر و زیان مالی همسرش گشته است، تعبیر نشانگر بروز مشکلات و مصائب حین زایمان و درد‌های مزمن در ماه‌های آخر بارداری او خواهد بود.

ضرر و زیان مالی برای یک مرد

اگر مردی در خواب ببیند که در کسب و کارش ضرر می‌کند، در‌ حالی‌که شغل او در عالم رؤیا با شغل او در بیداری متفاوت باشد، تعبیر حاکی از این است که آینده‌ی مالی درخشانی در انتظارش بوده، همچنین ثروت و دارایی‌اش به لطف خدا چند برابر خواهد گشت.

اگر مردی در خواب ببیند که اشخاصی با استفاده از پول او، خوش‌گذرانی کرده و به عیش و نوش می‌پردازند، بیانگر پایان یافتن دغدغه‌‌های مداوم ، به صفر رسیدن ضرر و زیان مالی او و دریافت سود و منفعتی کلان خواهد بود.

ضرر و زیان برای یک مرده

اگر در عالم خواب فرد فوت شده و مرده‌ای را ببینید که دچار ضرر و زیان گشته و مال و ثروتش را از دست داده است، اگر در بیداری او را بشناسید، تعبیر این است که شما با پشتکار، اراده، دانش و آگاهی خویش با موانع اقتصادی رو‌به‌رو گشته، خطاهای مالی گذشته را جبران نموده و کسب و کار خود را به سود دهی خواهید رساند.

اگر در رؤیای خویش مشاهده کنید، شخصی ناشناس که مدّت‌ها پیش مرده است، تمام ثروت خویش را از دست داده و در حال گریه و زاری می‌باشد، تفسیر این است که احتمال دارد در آینده روابط شما با همسر، افراد نزدیک فامیل یا خانواده تیره و تار گشته و مجبور به قطع ارتباط با آنان شوید.

ضرر و زیان مالی برای دیگران

اگر در خواب ببینید که دارایی پدرتان از دست رفته و آسیب مالی سختی دیده است، تعبیر مثبت و مبارکی داشته و بیانگر این است که شما و پدرتان پیش از ضرر مالی متوجه‌ی مشکل شده و آن‌را خیلی سریع حل می‌کنید. همچنین داشتن مشاورانی محتاط و دلسوز در اطراف شما نیز در جلوگیری از بروز این مشکلات اثر گذار و مهم خواهد بود.

اگر در رؤیای خویش ببینید که مال و اموال مادرتان به خطر افتاده و پول کافی در اختیار ندارد، تعبیر این است که شما درگیر رابطه‌ی عاطفی شده و به شخص مورد‌نظر دل می‌بندید اما به‌علت یک‌طرفه بودن این عشق، خیلی زود بی‌سرانجام باقی مانده و به بن‌بست خواهد رسید. به‌علاوه این مسئله به حدّی شما را آزرده خاطر می‌کند که برای مدتی تصمیم می‌گیرید از مردم کناره گرفته و تا روح آسیب‌دیده‌ی خود را درمان کنید.

اگر در عالم خواب ببینید که برادر و یا برادران شما با مصائب اقتصادی دست و پنجه نرم کرده و دچار کمبود بودجه گشته‌اند، تعبیر نشان‌دهنده‌ی این است که در آینده‌ای نزدیک دوستان و نزدیکان خود را بهتر شناخته و بعضی را از زندگی خویش حذف می‌کنید. هر چند ممکن است دچار بحران افسردگی شده و احساس طرد شدگی و تنهایی شما را کلافه کند اما مطمئن باشید که تنها ماندن کم‌خطر تر از بودن در کنار انسان‌های متظاهر و دورو خواهد بود.

اگر در خواب ببینید که به خواهر شما گزند مالی رسیده و دچار بحران اقتصادی گشته، نمایانگر این است که همسر و یا شریک عاطفی‌تان نسبت به شما سرد شده و علاقه‌اش را از دست داده است. به همین علّت تصمیم به جدایی از شما را گرفته و در این تصمیم کاملاً مصمّم خواهد بود.

اگر در عالم رؤیا دیدید که مادر بزرگ و پدر بزرگ شما درگیر خسران مالی و جبران ضرر و زیان حاصل از آن می‌باشد، تعبیر بیان‌کننده‌ی این است که در دوران پیری و سالمندی، قوای جسمی و ذهنی خود را همچنان حفظ کرده و محتاج کمک دیگران نخواهید شد. همچنین بیانگر در پیش داشتن روز‌های سراسر عشق، محبّت و حال خوب در زمان کهنسالی شما نیز خواهد بود.

دزدیده شدن سرمایه و پول

اگر در خواب ببینید که شخصی شما را فریب داده، پولتان را دزدیده و ضرر مالی سنگینی به‌جای گذاشته، تعبیر نشانگر این است که شما در زندگی برای داشتن شرایط و اوضاع خوب اقتصادی و معیشتی تلاش فراوان کرده و از خیلی لذت‌ها چشم‌پوشی نمودید. اما هیچ‌گاه به آن‌چه حقیقتاً صلاحیت و شایستگی‌اش را داشته نرسیده و انسان‌هایی دغل‌باز و پول‌پرست، جانشین شما گشته‌اند.

اگر در عالم خواب دیدید که خودتان پول کسی را به غارت برده و یا با نیرنگ آن را به چنگ آورده‌اید، تفسیر این است که شما به تنهایی قدرت مقابله با مسائل مالی را نداشته و احتیاج به مساعدت دارید تا بتوانید در کسب و کار خود جلوی ضرر را گرفته و سود دهی داشته باشید. اما به یاد داشته باشید که موفقیّت در این راه اگر از مسیر نادرست حاصل شود دوام و پایداری چندانی نخواهد داشت.

اگر در خواب دیدید که کیف پولتان را دزدیده و شما را گرفتار دردسر و ضرر و زیان مالی کردند، تعبیر حاکی از این است که شما فردی ساده‌لوح هستید که اعتماد به‌نفس پایینی دارید. دیگران نیز از این ویژگی شما سوء استفاده نموده و با تحمیل نظرات و ایده‌های بی‌پایه و اساس و نا‌کارآمد خویش، می‌خواهند تا اهداف نابخردانه‌ی خود را محقّق کرده و شما را مقصر همه چیز جلوه دهند.

گم کردن پول و پس‌انداز

اگر در خواب مشاهده کنید که کیف‌ پر از پول خود یا اندوخته و پس‌اندازتان را گم کرده‌اید، بیانگر این است که شما فردی حساب‌گر و صرفه‌جو می‌باشید که برای سرمایه‌ی خود ارزش قائل بوده و حاضر نیست تا به‌راحتی و با بی‌کفایتی خود، آن را تلف کند. امّا این روحیّه‌ی حساب‌گرانه‌ی شما بعضی مواقع موجب اضطراب و تنش در خصوص از دست دادن مال و اموالتان شده و شما را می‌آزارد. به‌جای تمرکز کردن روی نیمه‌ی‌خالی لیوان قدری امیدوار بوده و از وسواس در مسائل اقتصادی بپرهیزید.

دزدیده شدن طلا

اگر در عالم خواب ببینید که کیف پر از طلا را دزدیده و پا به فرار گذاشته و صاحب آن را متحمّل خسران مالی می‌کنید، تعبیر نشان‌دهنده‌ی این است که شما دائماً در افکار منفی خود غرق بوده و متوجه‌ی آسیب‌های روحی‌ خود نیستید. این‌که همیشه دیگران را مقصر اشتباهات دانسته و فکر می‌کنید همه‌ی اتفاقات بر‌علیه‌تان شکل می‌گیرد، از شما انسانی منزوی ساخته که در زندان ذهن خویش گرفتار شده است. برای رفع این مشکل و رهایی از درد و رنج ناشی از آن، سعی کنید از تغییر نهراسیده، نظر‌های مثبتی در خصوص زندگی، اطرافیان، کار و … در خود ایجاد کرده و شروعی دوباره داشته باشید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
💰 تعبیر خواب ضرر مالی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💰 تعبیر خواب ضرر مالی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💰 تعبیر خواب ضرر مالی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💰 تعبیر خواب ضرر مالی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟