ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای


ملاقات روز ولنتاین : این ایده های‌ روز ولنتاین از مشاوران زوج و دیگر متخصصان، جرقه ای عاشقانه جدی خواهد داد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین ایده ها برای قرار ملاقات را منتشر کرده ایم. 20 ایده غیرکلیشه ای...

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

ملاقات روز ولنتاین : این ایده های‌ روز ولنتاین از مشاوران زوج و دیگر متخصصان، جرقه ای عاشقانه جدی خواهد داد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین ایده ها برای قرار ملاقات را منتشر کرده ایم.

20 ایده غیرکلیشه ای برای روز ولنتاین از کارشناسان

مطمئناً؛ این می تواند یک تعطیلات کلیشه ای و دلپذیر باشد، اما روز ولنتاین همچنین فرصتی اسـت برای نشان دادن این کـه فرد خاص در زندگی شـما چقدر بـه او اهمیت میدهید. ودر حالی کـه شام و یک فیلم می توانند اینکار را انجام دهند، چرا نمیتوانید چیزها را کمی بالا ببرید و واقعاً با یک شب بـه یاد ماندنی طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار ندهید؟

برای کمک بـه شـما، با مشاوران زوج، درمانگران و دیگر کارشناسان صحبت کردیم تا ایده‌های‌ مبتکرانه، فراموش نشدنی و منحصر بـه فرد روز ولنتاین را جمع آوری کنیم. بنابر این رزرو شام خودرا لغو کنید و بـه جای ان نیمه بهتر خودرا در یکی از این قرارهای عاشقانه روز ولنتاین ببرید.

بیشتر بخوانید: متن های جدید عاشقانه برای تبریک ولنتاین + ایده برای کادو ولنتاین

ملاقات روز ولنتاین

1. یک شکار لاشخور رمانتیک ایجاد کنید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

در روز ولنتاین امسال با شریک زندگی خود با ایجاد یک شکار لاشخور برای آن ها بـه یک مسیر خاطره بروید. این می تواند در خانه شـما یا حتی دریک منطقه نزدیک کـه در ان شـما دو نفر خاطرات خوشی را بـه اشتراک میگذارید، برگزار شود.

هر «سرنخ» می تواند بـه خاطره‌ای در مورد این زوج متصل شود. “هر سرنخ بـه تجربه دیگری منجر می‌شود کـه این زوج تجربه کرده اند، یک تجربه “خط حافظه” ایجاد میکند ودر حالت ایده آل با یک تجربه یا هدیه عاشقانه بـه اتمام می‌رسد.”

2. برای همسرتان یک غذای خوشمزه در خانه بپزید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

ملاقات روز ولنتاین

چه کسی میگوید کـه باید در روز ولنتاین پول گزافی را دریک رستوران خرج کنید تا شریک زندگی خودرا خوشحال کنید؟ دریک نظرسنجی از بیش از 2200 بزرگسال دریافت کـه 41.5 درصد از پاسخ‌دهندگان فکر می کنند کـه یک غذای خانگی عاشقانه‌تر از غذای رستوران اسـت.

3. رزرو ماساژ زوجین

ماساژ زوج ها یک برد-برد اسـت. نه تنها شریک زندگی شـما عاشق R R بسیار مورد نیاز خواهد بود، بلکه شـما یک ماساژ نیز دریافت خواهید کرد! در نظرسنجی ای 26 درصد از مردان و زنان گفتند کـه بیشتر از هر چیزی دوست دارند برای روز ولنتاین ماساژ دریافت کنند، بنابر این شـما واقعاً نمی توانید با این ایده هدیه روز ولنتاین اشتباه کنید.

4. به صخره نوردی بروید

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

ملاقات روز ولنتاین

یا کارتینگ یا تبر زدن! «کمی هیجان می تواند یک بازگشت عالی باشد، بـه‌ویژه بـه‌عنوان پیش درآمدی برای ایجاد عشق در آینده».

5. چند بازی را در آرکید انجام دهید.

آخرین باری کـه بـه آرکید رفتید کی بود؟ دراین روز ولنتاین با بردن قرار ملاقات خود بـه مکانی کـه هر دوی شـما خاطرات نوستالژیک دارید، کمی از ان لذت ببرید. انجام بازی‌های‌ آرکید الهام‌بخش «یک زمان خوب با رقابت دوستانه» اسـت.

6. آنها را به جایی برگردانید که همه چیز از آنجا شروع شد.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

شـما و شخص مهمتان نخستین قرار خودرا کجا داشتید؟ نخستین بوسه خودرا کجا بـه اشتراک گذاشتید؟ اگر این مکان‌ها بـه اسانی قابل دسترسی هستند، برای روز ولنتاین برای بازدید از آن ها برنامه‌ریزی کنید. مردم دوست دارند احساس کنند دیده شده و مورد قدردانی قرار میگیرند. “روز ولنتاین فرصت خوبی اسـت تا بـه همسرتان نشان دهید کـه چقدر آن ها را می شناسید.”

7. شهر خود را کاوش کنید

ما بندرت می توانیم شهر خودرا از دید یک بازدیدکننده ببینیم. “هرچقدر کـه تورها می توانند جذاب باشند، شـما و شخص مهمتان می توانید از دیدن شهر با چشمان جدید لذت ببرید – و ممکن اسـت باعث شود کـه شـما نیز از منظر جدیدی بـه رابطه خود نگاه کنید.”

8. داوطلب شوید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

ملاقات روز ولنتاین

امسال، تاریخ روز ولنتاین خودرا با کمک دادن بـه جامعه بـه یک تلاش انسان دوستانه تر تبدیل کنید. داوطلبانه باهم می تواند بـه شـما کمک کند تا احساس خوبی در دیگران ایجاد کنید، در حالی کـه روح شـما را نیز تغذیه می‌کند. “بـه اشتراک گذاشتن عشق بـه هر شکلی، چیزی اسـت کـه روز ولنتاین بـه ان اختصاص دارد.”

9. یک شب بازی در خانه داشته باشید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

داشتن یک شب بازی باعث خنده، عشق و رقابت دوستانه می‌شود. بعضی از بهترین خاطرات من، بازی‌های‌ رومیزی یا بازی‌های‌ ویدیویی با شوهرم اسـت. او بازی های‌ تندتری مانند Truth یا Dare یا Never Have I Ever را برای روز ولنتاین پیشنهاد میکند.

بیشتر بخوانید: اس ام اس خنده دار و سرکاری «عکس خنده دار عاشقانه»

10. به یک برنامه زنده بروید.

بـه جای دیدن یک فیلم مانند تعداد زیادی از زوج ها در روز ولنتاین، بـه جای ان؛ بلیط یک نمایش زنده را تهیه کنید. این نه تنها باعث تغییر اوضاع می‌شود، بلکه “امتیازات مهمی را برای فرهنگ و خلاقیت بـه دست می آورد.”

11. در کلاس هنر شرکت کنید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

ملاقات روز ولنتاین

در حال حاضر تعداد زیادی از شهرها استودیوهایی دارند کـه کلاس های‌ هنری برای زوج ها ارائه میدهند. و انها بهترین راه برای گذراندن روز ولنتاین هستند و هم یک تجربه و هم یک هدیه ارائه میدهند. «اگر نمی توانید استودیو را بپردازید، می توانید بـه اسانی نسخه ای از این تاریخ را در حیاط خلوت خود ایجاد کنید. “فقط از یک فروشگاه هنری مقداری لوازم تهیه کنید و بـه خودتان اجازه دهید بازی کنید.”

12. یا کلاس آشپزی!

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

بـه جای رفتن بـه رستوران در روز ولنتاین، یاد بگیرید کـه چگونه یک غذا رابا شخصی کـه بیشتر دوست دارید بپزید. کلاس‌های‌ آشپزی آماتور در همه ی جا شروع شده اسـت. یادگیری و خلق چیزی باهم می تواند برای صمیمیت معجزه کند.

13. به یک تعطیلات آخر هفته بروید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

اگر میخواهید در روز ولنتاین امسال کاری خودجوش انجام دهید، در لحظه آخر بـه استراحت بپردازید. «هتلی در فاصله‌ای با خودرو پیدا کنید، بـه آنجا بروید و جاذبه‌های‌ محلی را بررسی کنید».

14. یا به بخش سفر کتابفروشی محلی خود بروید و الهام بگیرید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

وقت یا پول برای فرار ندارید؟ مشکلی نیست! بـه جای سفر، “بـه بخش سفر در کتابخانه یا کتابفروشی خود بروید و برنامه ریزی سفر بعدی خودرا شروع کنید.” این یک راه سرگرم کننده برای رویاپردازی و خیال پردازی با همسرتان اسـت.

15. به یک موزه بروید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

اگر میدانید کـه شریک زندگی شـما از هنر و تاریخ لذت میبرد، پس از روز ولنتاین بـه عنوان بهانه ای برای آوردن او بـه تاریخ موزه استفاده کنید. بررسی یک موزه محلی آرامش‌بخش، کم هزینه اسـت و بهانه‌ای بـه شـما میدهد تا در حین قدم زدن و بردن تمام نمایشگاه‌ها دست در دست هم بگیرید.

16. یک ماراتن فیلم ترسناک داشته باشید.

تماشای فیلم های‌ عاشقانه در روز ولنتاین بسیار کلیشه ای اسـت. در عوض برگزاری یک ماراتن فیلم وحشتناک را پیشنهاد میکنیم. «فیلم‌های‌ این ژانر بـه خاطر ان‌هایی کـه در ان‌ها با شریک زندگیتان درآغوش می شوید بدنام هستند». صمیمیت فیزیکی در لحظات سخت افزایش مییابد و این موارد زیاد اسـت!

17. یک کتاب عکس DIY بسازید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

در اصل، روز ولنتاین درباره عشق اسـت. بهترین راه برای جشن گرفتن این عشق، «نگریستن بـه سالی کـه باهم بودید» اسـت. چگونه اینکار را انجام می‌دهید؟ با ایجاد یک کتاب عکس از رابطه خود!

برخی سایت‌های‌ آنلاین عالی وجود دارند کـه می توانند بـه سرعت و بـه اسانی کتابی را برای شـما گرد آوری کنند، و تنها کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه عکس‌های‌ خودرا آپلود کنید و صفحات را آن طور کـه میخواهید مرتب کنید. “این یک سنت عالی برای روز ولنتاین برای شروع اسـت.”

18. به یک رویداد ورزشی بروید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

حتی اگر بزرگ ترین طرفدار بسکتبال یا هاکی نیستید، فضای پر انرژی یک رویداد ورزشی می تواند روز ولنتاین شـما را سرگرم کننده و سرزنده کند. «چه کسی میداند—شاید حتی در جشن عشق ویژه روز ولنتاین ان را بسازید».

19. با هم هدایا بخرید

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

“بـه جای این کـه هدایای روز ولنتاین را از قبل بخرید، باهم بـه یک فروشگاه بروید و بـه یک دیگر قیمت و محدودیت زمانی بدهید. جدا شوید ودر اطراف مغازه بگردید و بـه دنبال چیزهای خوب برای ارائه بـه یک دیگر باشید. این یک ایده سرگرم کننده برای تاریخ اسـت.

خودرا بیش از حد جدی نگیرید و مطمئن باشید کـه بـه روند هدیه دادن، آرامش و فشار کمتری می‌افزاید. “بعد از ان؛ در حالی کـه هدایای خودرا بـه اشتراک میگذارید، کمی شام بخورید و آن ها را در مقابل یک دیگر باز کنید.”

20. و اگر در یک رابطه از راه دور هستید، یک قرار شام مجازی داشته باشید.

ملاقات روز ولنتاین + 20 ایده غیرکلیشه ای

ملاقات روز ولنتاین

روز ولنتاین ممکن اسـت برای افرادی کـه در روابط از راه دور زندگی می کنند سخت باشد، اما اگر کمی خلاق باشید راه هایی وجوددارد کـه می توانید این روز رابا هم جشن بگیرید. «وقت گذاشتن برای نشستن و داشتن ان «قرار شام مجازی» همیشه ایده خوبی اسـت. می توانید فیلم‌های‌ مورد علاقه‌تان رابا هم تماشا کنید یا بازی‌ای را انجام دهید کـه دو نفر از ان لذت ببرید.»

بیشتر بخوانید: فال روز ولنتاین روز عشق | فال عاشقانه مخصوص روز ولنتاین

در پایان

چه سه ماه یا سه دهه باهم باشید، بر کسی پوشیده نیست کـه ارائه ایده‌های‌ عالی برای روز ولنتاین میتواند استرس‌زا باشد. «حتی تا آنجا پیش میرویم کـه بگوییم این باعث اضطراب بیشتر از این کـه بفهمیم چگونه برای نخستین قرار مناسب برنامه ریزی کنیم، ایجاد میکند.» با این حال، خبر های خوبی وجوددارد. هنوز راه‌های‌ زیادی وجوددارد کـه میتوانید روز ولنتاین را برای شریک زندگی، دوست دختر، دوست پسر، شوهر یا همسرتان یا حتی کسی کـه هنوز با او قرار ندارید، خاص کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد