حاجی‌دلیگانی: تلاش دشمنان در جهت دلسرد کردن مردم، با راهپیمایی 22 بهمن همگی به یک حیرت و واماندگی تبدیل شد


حاجی‌دلیگانی: تلاش دشمنان در جهت دلسرد کردن مردم، با راهپیمایی 22 بهمن همگی به یک حیرت و واماندگی تبدیل شد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تلاش‌های گسترده دشمنان این مرز و بوم با طراحی پیچیده جنگ عظیم ترکیبی که در جهت دلسرد کردن مردم صورت گرفته بود، همگی به یک حیرت و واماندگی تبدیل شد و همدلی و همراهی ملت عزیز ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری از صفحات ارزشمند آن را به منصه ظهور گذاشت.

حاجی‌دلیگانی: تلاش دشمنان در جهت دلسرد کردن مردم، با راهپیمایی 22 بهمن همگی به یک حیرت و واماندگی تبدیل شد

به گزارش راهبرد معاصر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و برای خط بطلان کشیدن بر نقشه‌های شوم مستکبران عالم، جلوه کم نظیری از اتحاد و انسجام را در ۲۲ بهمن ماه امسال به نمایش گذاشت و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفت.

وی افزود: تلاش‌های گسترده دشمنان این مرز و بوم با طراحی پیچیده جنگ عظیم ترکیبی که در جهت دلسرد کردن مردم صورت گرفته بود، همگی به یک حیرت و واماندگی تبدیل شد و همدلی و همراهی ملت عزیز ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری از صفحات ارزشمند آن را به منصه ظهور گذاشت.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند سبحان و با گرامیداشت یاد امام راحل‌(ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به‌ ویژه شهدای عزیز انقلاب اسلامی، از حضور حماسی آحاد مردم شریف ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تشکر می‌کنم و توفیق روزافزون یکایک آنها را خواستارم. ملت ایران علی‌رغم فشارهای اقتصادی و تهدیدها و تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن که سعی در ایجاد تفرقه در میان ملت و شکاف بین مردم و حاکمیت را داشت، با وحدت و یکپارچگی در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پیدا کردند و با این حضور پرشور توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی افزود: اغتشاشات اخیر بیش از گذشته چهره واقعی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را نمایان ساخت و مردم با شناخت بیش‌تر و دقیق‌تر نسبت به دشمنان حضور پرشورتر و گسترده‌تری در راهپیمایی 22 بهمن امسال داشتند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام