بهترین و سریع ترین راه های درمان چین و چروک


شاید تابحال متوجه خطوط بسیار ریز در اطراف چشم یا گوشه های خط خنده تان شده اید. خطوط دور چشم معمولا در سنین بالا و به دلیل کاهش کشسانی پوست ایجاد می شوند. البته این چین و چروک های ریز می تواند در پی کم آبی بدن یا خنده و اخم پدید بیاید . همه ما...

بهترین و سریع ترین راه های درمان چین و چروک

شاید تابحال متوجه خطوط بسیار ریز در اطراف چشم یا گوشه های خط خنده تان شده اید. خطوط دور چشم معمولا در سنین بالا و به دلیل کاهش کشسانی پوست ایجاد می شوند. البته این چین و چروک های ریز می تواند در پی کم آبی بدن یا خنده و اخم پدید بیاید . همه ما خواهان پوست صاف و بدون چین و چروک هستیم . امروزه راه های بسیاری برای جلوگیری از پیری زودرس پوست وجود دارد . این روش ها هم می توانند خانگی باشند و یا مانند درمان با دستگاه میکرودرم از جمله درمان های موثر کلینیکی باشند. در این مقاله به معرفی بهترین درمان های کلینیکی چین و چروک می پردازیم.

بهترین و سریع ترین راه های درمان چین و چروک

تکنولوژی اولتراسوندتراپی، یک راه سریع و موثر

امواج اولتراسونیک امواجی با فرکانس بالا هستند که توانایی نفوذ تا لایه های زیرین پوست را دارند. این امواج با تحریک گردش خون و افزایش کلاژن سازی، باعث ترمیم سریع تر پوست می شود. از دستگاه اولتراسوند می‌توان جهت نفوذ پذیر تر شدن غشای پوست و در نتیجه جذب بهتر مواد مغذی بهره برد. کاربرد این دستگاه در ترمیم بافت پوست و کاهش مشکلات پوستی می باشد. با افزایش گردش خون و خون رسانی به بافت پوست، کلاژن سازی تحریک شده و خاصیت کشسانی آن بهتر می شود.

از دیگر مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • از بین رفتن چین و چروک و خطوط پوست
  • رفع جای جوش و زخم
  • از بین رفتن لکه های قدیمی
  • شفاف شدن و بهتر شدن ظاهر پوست
  • بهبود کلاژن سازی و خاصیت کشسانی پوست
  • کوچکتر شدن منافذ باز پوست

جالب است بدانید دستگاه اولتراسوند دارای دو مدل خانگی و کلینیکی است . به این معنی که شما با هزینه بسیار پایین و صرف وقت کمتر، می توانید در منزلتان از دستگاه اولتراسوند خانگی استفاده کنید. مدل خانگی این دستگاه در دو نوع هات اند کلد، و دستگاه با نور فوتون ارائه می شود.

برای استفاده از این دستگاه، می بایست صورت خود را کاملا بشویید و پس از خشک شدن، سرم های مغذی را به صورتتان بزنید . سپس با روشن کردن دستگاه، آن را به روی پوست صورت به آرامی ماساژ دهید. استفاده از این دستگاه کاملا بی خطر بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.

بهترین و سریع ترین راه های درمان چین و چروک

سفت شدن پوست با درمان رادیو فرکانسی

همان طور که می دانید، با شروع سنین میان سالی تغییراتی در پوست صورت و بدن به وجود می آید. یکی از شایع ترین تغییراتی که اکثر افراد به دنبال راه حلی برای درمان آن هستند، شل شدن پوست می باشد. اگر پوست صورت شما به اندازه کافی کلاژن تولید نکند، خاصیت ارتجاعی آن کاهش می یابد. این اتفاق منجر به شل شدن پوست، افتادگی پلک و ایجاد خطوط عمیق اخم و خنده می گردد.

درمان با دستگاه های رادیو فرکانسی یا همان دستگاه آر اف ، یکی از بهترین روش های جوان سازی و سفت شدن پوست می باشد. جالب است بدانید این روش درمانی کاملا غیر تهاجمی بوده و از جراحی و بخیه در آر اف استفاده نمی شود . به همین جهت، دوران نقاهتی نداشته و پس از درمان، افراد می توانند به کارهای روزمره خود بپردازند.

دستگاه های آر اف خانگی به شما این امکان را می دهد که بدون مراجعه به کلینیک های زیبایی، به راحتی به جوانسازی پوستتان بپردازید. افزایش گردش خون و کلاژن سازی، باعث انقباض بیشتر بافت پوست و در نتیجه سفت شدن پوست می شود . در کنار این تاثیر مهم ، دستگاه آر اف به از بین بردن جای زخم و اسکار کمک می‌کند . موارد زیر از بهترین تاثیرات این دستگاه در سلامت پوستتان هستند:

  • کاهش چین و چروک صورت
  • رفع چروک دور چشم
  • درمان ترک های پوستی
  • درمان پوست مرغی
  • رفع شلی پوست و بازسازی آن

استفاده از دستگاه های اصل آر اف به هیچ عنوان باعث ایجاد عوارض جانبی نمی شود . در صورت استفاده از دستگاه های غیر اصل ممکن است شاهد عوارضی همچون کبودی، ورم و خون مردگی در ناحیه درمان بشوید.
شما می توانید مرغوب ترین دستگاه های آر اف را از فروشگاه زیبایی آنا تهیه کنید.

بهترین و سریع ترین راه های درمان چین و چروک

جوان سازی سریع پوست با میکرونیدلینگ

پوست ما ویژگی بسیار جالبی در ترمیم خود دارد. وقتی پوست شما زخم شده یا آسیب می بیند، آنزیم هایی ترشح می شود تا این زخم ها سریعا بهبود پیدا کند. در واقع پوست در حالت دفاعی قرار گرفته و بهترین عملکرد را برای ترمیم خود ارائه می کند. متخصصان پوست با کمک گرفتن از این ویژگی، راه حلی برای بهبود جای جوش و مشکلات پوستی در اختیار ما قرار دادند. درمان با دستگاه میکرونیدلینگ برای از بین بردن جای زخم، اسکار و حتی رفع خطوط ریز صورت، امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته است.

میکرونیدلینگ یکی از کم هزینه ترین روش های کلاژن سازی پوست می باشد. در این روش با استفاده از دستگاهی با تعداد بسیار زیادی سوزن کوچک، هزاران منافذ ریز بر روی پوست ایجاد می شود. از آن جایی که این منافذ حکم زخم های کوچک را برای پوست دارد. در نتیجه پوست با سرعت شروع به ترمیم خود می کند و آنزیم های ترمیم کننده و کلاژن ساز را ترشح می کند .

میکرونیدلینگ علاوه بر درمان مشکلات پوستی، در کاهش ریزش مو نیز موثر است. این روش حتی برای بهبود جای زخم جراحی روی شکم نیز مناسب می باشد. از دیگر مزایای این روش درمانی، کاهش خطوط ریز پوستی، سفت شدن پوست، ترمیم اسکار های جراحی و سوختگی می باشد.

توجه داشته باشید که این روش، برای پوست های خیلی حساس که با کوچکترین تحریک، سرخ و متورم می شود مناسب نیست. ضمنا به دلیل ایجاد زخم های خیلی ریز، این درمان به افرادی که مشکل دیابتی دارند توصیه نمی شود.

ممکن است پوست صورتتان بلافاصله پس از درمان دچار قرمزی، تورم و حساسیت شود که کاملا طبیعی است. تا ۴۸ ساعت قبل و بعد از درمان از مصرف داروهای رقیق کننده خون پرهیز کنید.

درمان میکرونیدلینگ باعث جذب بهتر سرم های مغذی به پوست می شود. می توانید قبل از استفاده از دستگاه، پوستتان را به این سرم ها آغشته نمایید. قبل از استفاده از میکرونیدلینگ با پزشک خود مشورت کنید.

بهترین و سریع ترین راه های درمان چین و چروک

تثبیت اثرات درمانی روی پوست

راه های متعددی برای کاهش چین و چروک صورت وجود دارد که در این مقاله به معرفی برخی از آن ها پرداختیم. با این وجود اگر بخواهید تاثیرات بهتری از این راه های درمانی ببینید، بایست این درمان ها را به طور مداوم انجام دهید. یکی از بهترین راه ها برای تثبیت اثرات درمانی، بهره گیری از تونل led می باشد. تونل های ال ای دی در نور های مختلف رنگی، سبب جذب بهتر مواد مغذی به پوست می شود. این دستگاه در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. این تونل ها دارای نورهایی در طیف های مختلف رنگی هستند، که هرکدام از این رنگها، برای پوست خاصیتی دارند.

علاوه بر ثابت ماندن اثرات درمانی، تونل های ال ای دی به بهتر شدن جریان خون، کاهش چین و چروک و هم چنین کاهش جوش و جای آکنه کمک به سزایی می رساند.

نتیجه گیری

نه تنها با افزایش سن، بلکه به علت خشکی و کم آبی پوست ممکن است دور چشم و کنار دهان شاهد ایجاد چین و چروک باشیم. با مصرف مایعات، استفاده از کرم های ضدآفتاب و دورچشم، مرطوب کننده ها و مصرف تغذیه ی کلاژن ساز می توان به صورت طبیعی، روند به وجود آمدن چین و چروک را به تاخیر انداخت. اما برای درمان سریع تر و موثرتر این مشکل، راه های دیگری نیز وجود دارد.

درمان های خانگی و کلینیکی همچون دستگاه آر اف، میکرونیدلینگ و تونل ال ای دی از این دست روش ها می باشد. با توجه به وضعیت پوست و مشکلات پوستی، بهترین روش را برای درمان انتخاب کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...