تعبیر خواب زیلو و زیر انداز از نگاه معبران معتبر


تعبیر خواب زیلو نشان دهنده عمر است. اگر ببینید که زیلوی شما دراز و طولانی استف نشان دهنده عمر بالا خواهد در غیر این صورت کار شما رو به اتمام بوده و زندگی به شما سخت شده و عمرتان کوتاه خواهد شد.

اگر در خواب دیدید که زیلویی پاره دارید، دچار تنگدستی می شود. تعبیر این رویا متفاوت بوده و از دیدگاه معبران مختلف بررسی می شود. شما می توانید در این مقاله با تعبیر خواب زیلو از دیدگاه معبران مختلفی آشنا شوید.

تعبیر خواب زیلو و زیر انداز از نگاه معبران معتبر

تعبیر خواب زیلو چیست؟

اگر زیلو متعلق به کسی باشد، شما درباره آن شخص داروی خواهید کرد. اگر در خواب دیدید که خودتان زیلو را جمع کرده و در گوشه ای قرار می دهید اعمال زشت شما رو می شود. اگر زیلوی شما نازک و در عین حال بزرگ بود، روزی شما بیشتر شده و طول عمر شما نیز افزایش می یابد.

تعبیر زیلویی دراز و بدون انتها نیز نشان دهنده آرزوهای محال و بر باد رفته می باشد. اگر ببینید که زیلویی بسته شده و متعلق به کسی می باشد، شما درباره آن به قضاوت و داروی کردن می پردازید. در ادامه با تعابیر دیگری از معبران در این زمینه آشنا می شوید.

تعبیر خواب زیلو و زیر انداز از نگاه معبران معتبر

محمد ابن سیرین:

او می گوید، دیدن زیلو در خواب زمانی که گسترده باشد، دلیل آن ساختگای کار دنیا و درازی عمر خواهد بود. هر چه اندازه این زیلو درازتر باشد، اوضاع کار شما نیز در دنیا بهتر می باشد. اگر دید که روی یک زیلو نشسته و زیلو زیر او دراز شده است، تعبیر آن روزگار فراخ خواهد بود.

اگر فرد در خواب دید که زیلو را جمع کرده و در دست او است یا زیلو را در گوشه ای قرار می دهد، نشان دهنده تباه شدن منزلت او خواهد بود. اگر ببیند که زیلو را پشت خود جمع کرده و همراهش می برد، یعنی گناه او جمع خواهد شد. اگر دیدید که زیلو را به کسی داد یعنی عمر او به پایان رسیده است.

تعبیر خواب زیلو و زیر انداز از نگاه معبران معتبر

اگر زیلو کوچک و ستبر شد، یعنی زندگی او بر او سخت و دشوار خواهد شد ولی عمرش طولانی می شود. اگر ببیند که زیلو فراخ و باریک بود، یعنی روزگار او خوب شود ولی عمرش کوتاه خواهد شد. تعبیر این خواب بسنگی به شرایط و ویژگی های خواب دارد.

جابر مغربی:

او درباره تعبیر خواب زیلو می گوید، اگر زیلو ستبر و پاکیزه بود، نشان دهنده پاکیزگی مال و طولانی شدن عمر خواهد بود. اگر زیلوی کهنه در خواب ببینید، نشان دهنده عمری لوانی و غم انگیز می باشد. این خواب نشان می دهدکه عیش او تنگ می شود.

امام صادق:

اما صادق درباره تعبیر این خواب می گیود، دیدن زیلو در خواب نشان دهنده ساختن کار مردم می باشد. عزت و دولت، روزی، درازی عمر، گناه و امنت از نشانه ها و تعبیر این خواب می باشند.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403