تعبیر خواب تنگه / دیدن تنگه در خواب نشانه چیست ؟


تعبیر خواب تنگه / دیدن تنگه در خواب نشانه چیست ؟

خواب تنگه دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن تنگه در خواب را در دلگرم بخوانید .

تنگه در خواب چه تعبیری دارد ؟

خواب تنگه دیدن از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

تعبیر خواب تنگه / دیدن تنگه در خواب نشانه چیست ؟

  • دیدن تنگه در خواب نشانه این است که در شرایط سختی گرفتار شده اید و نمی دانید چه کنید و چه تصمیمی بگیرید. به همین دلیل تحت فشار هستید و زندگی برایتان سخت شده است.

تعبیر خواب از تنگه عبور کردن

  • اگر در خواب دیدید که از تنگه عبور می کردید، تعبیرش این است که از خطرات سخت عبور خواهید کرد. شما فردی هستید که همه کارها را به سختی انجام می دهید زیرا اعتقاد دارید که غلبه بر موانع هیجان انگیزترین قسمت هر موفقیت است. شما به دیگران ثابت می کنید که توانایی و آمادگی لازم برای جنگیدن را دارید.

تعبیر خواب پیاده روی در تنگه

  • اگر در خواب دیدید که در تنگه پیاده روی می کردید، تعبیرش این است که به زودی با چالش های جدیدی روبرو خواهید شد. به دلیل اینکه در زندگی خصوصی تان فراز و نشیب هایی داشته و مشکلات زیادی را تجربه کرده اید..

تعبیر خواب تنگه و بالا رفتن آن با طناب

  • اگر در خواب دیدید که به وسیله طناب از تنگه بالا می رفتید، تعبیرش این است که هیچ مانع غیر قابل عبوری برای شما وجود ندارد. شما فردی پیگیر و شجاع هستید که شکست را قبول نمی کند. شما قادرید که هر کاری را انجام دهید. روحیه جنگندگی شما قابل تقدیر است.
  • اگر در خوابتان دیگران با طناب از تنگه بالا می رفتند، تعبیرش این است که عزیزی شما را خواهد ترساند. ممکن است نگران سلامتی ، کمبود پول یا مشکلات عاطفی این فرد باشید. با توجه به اینکه نمی توانید به آن ها کمک کنید، به لحاظ روحی تحت فشار هستید.

تعبیر خواب پایین آمدن از تنگه با طناب

  • این خواب نشان می دهد که باید محتاط باشید. اگر مراقب نباشید ، با مشکلات جدی روبرو می شوید. وارد مشاغل خلاف قانون نشوید یا سعی نکنید به طور غیرقانونی به چیزی برسید. واضح است که هدف های شومی دارید اما باید بدانید مسیری که انتخاب کرده اید پرخطر و اشتباه است.
  • اگر در خواب دیدید که دیگران از تنگه پایین می آمدند، تعبیرش این است که شخصی را که شخصی که اصلا لیاقتش را دارد تحسین می کنید. ما در مورد شخصی صحبت می کنیم که شخصیتی کاملاً متفاوت از شما دارد. آنها از قدرت ذهنی و جسارت بالایی برخوردار هستند ، مشکلی برای مواجهه با چالش ها ندارند و حتی در مواردی که باعث جنجال شود ، نظرات خود را بیان می کنند. می توانید چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرید.

تعبیر خواب تنگه و پرت شدن از آن

  • اگر در خواب دیدید که از تنگه پرت شدید و افتادید تعبیرش این است که در کاری که مشغول هستید با شکست مواجه می شوید. اما شما به یک جمله ایمان دارید - کسی که ریسک نمی کند سودی نمی برد. با این حال این رفتار ریسک پذیر شما ممکن است خطرناک باشد.
  • تعبیر دیگر این خواب شنیدن حرف های بد و سخنان تلخ است. اما از همه بدتر اینکه آنها حتی سعی می کنند شما را درگیر داستانشان کنند. به آن ها بگویید که اکنون وقت این کارها نیست و شما اصلا دوست ندارید در این مورد دخالتی داشته باشید.

تعبیر خواب تنگه و رانندگی در آن

  • اگر درخواب دیدید که مشغول رانندگی در تنگه بودید، نشانه این است که شروع خوب و جدیدی خواهید داشت. ممکن است از شر عادت های بد یا حتی افراد بدی که زندگی شما را بدبخت می کردند ، خلاص شوید. بعد از آن بالاخره می توانید یک نفس راحت بکشید.

تعبیر خواب تنگه و تصادف در آن

  • اگر در خواب دیدید که ماشینتان در تنگه تصادف کرد، تعبیرش این است که نباید از کمک به افراد نیازمند دریغ کنید. شاید شخص که قبلا شما را اذیت کرده نیاز به کمک داشته باشد و شما بخواهید این کارش را تلافی کنید. سعی کنید گذشته را فراموش کنید.

تعبیر خواب تنگه پوشیده از برف

  • تعبیر دیدن تنگه پوشیده از برف و یخ در خواب نشانه این است که تلاشتان برای روبراه کردن زندگی بیهوده است. سعی نکنید که دیگران را مثل خود کنید. زیرا آن ها شخصیت جداگانه ای دارند. تعبیر دیگر این خواب درد و رنج و گرفتار شدن در شرایط سخت است.

تعبیر خواب تنگه و عکاسی

  • عکس گرفتن از تنگه نشانه این است که شما شخصی هستید که از کارهای خوب لذت می برید. شما زیبایی را دوست دارید و آن را تحسین می کنید.. شما به زیبایی ظاهری شریک زندگی خود بیش از حد اهمیت می دهید و کاری به اخلاق و شخصیت او ندارید.

تعبیر خواب رنگ آمیز تنگه

  • اگر در خواب دیدید که با ماژیک یا آبرنگ، تنگه را رنگ آمیز می کردید، تعبیرش این است که همسرتان به اندازه کافی توجه نمی کنید و عاشقش نیستید. شما ذاتا فردی منطقی و عملگرا هستید و دوست ندارید که احساسات و عواطفتان را با منطق و عقلتان ادغام کنید. با این حال ، برخی حرکات عاشقانه هر از گاهی باعث خوشحالی شخصی می شود که دوستش دارید.

تهیه و ترجمه (مجله دلگرم)

تعبیر خواب تنگه / دیدن تنگه در خواب نشانه چیست ؟

تعبیرهای مرتبط:

تعبیر خواب دره: 19 نشانه و تعبیر دیدن دره در خواب

خواب پل : تفسیر و تعبیر دیدن پل در خواب

تعبیر خواب ارتفاع : 28 نشانه و تعبیر دیدن بلندی و ارتفاع در خواب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران