تعبیر خواب تحصیل از دیدگاه معبران اسلامی و غربی


در این بخش به بررسی تعبیر خواب تحصیل از دیدگاه معبران مختلفی می پردازیم. به طور کلی تحصیل کردن خواب نشان دهنده ترقی شما است و به نوعی از ایمان شما خبر می دهد.

تعبیر خواب نشان دهنده رویدادها و اتفاق هایی از عالم بیرون می باشد. اگر در خواب می بینید که در حال تحصیل کردن هستید، نشانه ای خوب است و در واقع شما به فردی موفق و توانا تبدیل خواهید شد.

تعبیر خواب تحصیل از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

تعبیر خواب تحصیل چیست؟

تعبیر این خواب از دیدگاه افراد مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد. تعبیر خواب دانش آموختن بسیار مفصل بوده و از جوانب مختلفی بررسی می شود. مثلا اگر در خواب ببینید که در حال درس خواندن هستید دارای یک تعبیر می باشد و اگر ببینید که کسی به شما درس می دهد یک تعبیر دیگر دارد. در ادامه به تعابیر مختلف در این زمینه اشاره می کنیم.

اگر کسی در خواب دید که حکمت می آموزد، به خواندن قرآن و قرائت راغب خواهد شد. اگر در خواب دیدید که به کسی حکمت می اموزید، یعنی از آن فرد مسائل دینی آموزش می بینید. گر در خواب دیدید که به کسی حکم می آموزید، در واقع کسی را به راه درست هدایت می کنید. اگر کتاب حاوی حکمت بود، به دست فرد خراب شده یا پاره شد، نشان دهنده تباهی دین و ایمان می باشد.

تعبیر خواب تحصیل از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

محمد بن سیرین:

تعبیر این خواب از دیدگاه محمد بن سیرین نیز مختلف است. اگر در خواب دیدید که علم و حکم می آموزید، دلیل آن کرامت رسیدن فرد با قرآن خواهد بود. اگر در خواب خود دیدید که کتابی در حکم و علم می خرید، یعنی مصفحی خواهید کرد. همچنین می گوید که اگر در خواب دید کتاب حکمت او سوخت، نشان دهنده تباهی در دین خواهد بود.

اچ میلر:

اگر در خواب خود دیدید که رتبه های بالای تحصیلی را کسب می کنید، نشان دهنده همنشینی با افرادی عالی رتبه و بالا مقام خواهد بود. اگر در خواب خود دیدید که برای نتایج درس خود استرس دارید و خیلی مضطرب هستید، به معنی روی آوردن بخت و اقبال به شما است. او درباره تعبیر خواب تحصیل نظر خوبی دارد.

تعبیر خواب تحصیل از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

ابراهیم کرمانی:

اگر در خواب دیدید که اوراق کتاب را می خورید در واقع علم و حکمت زیاد می آموزید. در صورتی که در خواب دیدید، اوراق کتاب را می درید، شما نمازگزار نیستید. از نظر ابراهیم کرمانی فردی که در خواب ببیند، کتاب را می خوانند و او در حال شنیدن است، دلیل بر هوس علم و حکمت کردن می باشد.

سرزمین رویاها:

در کتاب سرزمین رویاها نیز آورده شده که اگر فردی در خواب ببیند، فاقد تحصیلات می باشد، نشان دهنده رنج بردن از بی عقلی در انجام کارها خواهد بود. اگر در خواب در جست و جوی تحصیل هستید، به واسطه کارهایتان به ثروت خاصی می رسید. اگر در خواب می بینید که تحصیلات جزئی دارید، یعنی پولی را از دست خواهید داد.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج