الاتحاد در آستانه بازگشت به آسیا/استقلال و پرسپولیس در خواب!


الاتحاد در آستانه بازگشت به آسیا/استقلال و پرسپولیس در خواب!

باشگاه الاتحاد عربستان با برآورده کردن معیارهای کسب مجوز حرفه‌ای مدنظر AFC آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الاتحاد عربستان از جمله باشگاه‌هایی بود که در دوره گذشته به دلیل عدم کسب مجوز حرفه‌ای جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورد. درست در همان دوره‌ای که تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ایران به دلیل مشابهی از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند.

حالا و در شرایطی که لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۲ آسیا به مرحله فینال رسیده است، باشگاه الاتحاد خود را آماده کسب مجوز حرفه‌ای برای دوره بعدی این رقابت‌ها می‌کند.

الاتحاد در آستانه بازگشت به آسیا/استقلال و پرسپولیس در خواب!تمرین تیم فوتبال الاتحاد

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد مدیر باشگاه الاتحاد مستندات و ضوابط مجوز از جمله زیرساخت، استاندارد ورزشی، استاندارد کارکنان و مدیریت و همچنین استاندارد قانونی را آماده و تکمیل کرده است. تنها استاندارد باقیمانده این باشگاه مربوط به مسائل مالی است که تا قبل از پایان مهلت ارسال پرونده تکمیل خواهد شد.

این در شرایطی است که از استقلال و پرسپولیس دو باشگاه ایرانی برای رفع ایرادات مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای اخبار جدیدی منتشر نشده است و مشخص نیست دو باشگاه برای برآورده کردن استانداردهای مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا چه اقداماتی انجام داده‌اند.

در صورتی که حتی یکی از معیارهای مدنظر AFC فراهم نشود، این دو باشگاه برای دومین دوره پیاپی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا