تعبیر خواب قلب / قلب در خواب چه تعبیری دارد ؟


تعبیر خواب قلب / قلب در خواب چه تعبیری دارد ؟

خواب قلب دیدن تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد . تعبیر های دیدن قلب در خواب را در دلگرم بخوانید .

خواب قلب دیدن چه تعبیری دارد ؟

قلب در خواب از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

تعبیر خواب قلب / قلب در خواب چه تعبیری دارد ؟

  • اگر در قلبتان را درخواب دیدید، تعبیرش این است که عزیزتان شما را اندوهگین می کند. احتمالا دوست یا شریک زندگی شما به خاطر چیزی که در گذشته گفته اید یا انجام داده اید از شما رنجیده شود. شما صدمه می بینید زیرا شخص مورد نظر نتوانسته شما را ببخشد

تعبیر خواب قلب دیگران

وقتی در خواب قلب دیگری را می بینید تعبیرش این است که:

  • کسی را طرد خواهید کرد. ما در مورد شخصی صحبت می کنیم که از شما می خواهد با او رابطه یا همکاری برقرار کنید. حتی اگر آنها چیزهایی را که در مورد آنها خیال پردازی کرده اید به شما پیشنهاد می کنند.

تعبیرخواب قلب در حال خونریزی

  • اگر در خواب دیدید که از قلب خون بیرون آمد، هشدار دهنده بیماری است. ممکن است احساس بدی داشته باشید حتی اگر برای داشتن یک زندگی سالم تلاش می کنید. برای مدتی علائم ناراحت کننده را تحمل خواهید کرد، اگر این شرایط را دارید بهتر است هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید.

تعبیر خواب قلب زخمی

  • قلب زخمی درخواب نشانه این است که آزار بزرگی خواهید دید. کسی ممکن است به شما آسیب برساند و شما آن را خیلی جدی بگیرید. شما حساس هستید، به همین دلیل احساس می کنید که همه مخالف شما هستند.

تعبیر خواب قلب بیرون از بدن

اگر درخواب دیدید که قلبتان را از سینه بیرون آوردید، تعبیرش این است که:

  • درد بزرگی را تحمل میکنید. احتمالاً چیزی را تجربه کرده اید که بعد از آن هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود. این می تواند جدایی یا از دست دادن یکی از عزیزان باشد و شما خود را برای همه چیز سرزنش می کنید.

تعبیر خواب قلب در دست داشتن

نگه داشتن قلب خود در دستان خود به این معنی است که

  • از عشق ورزیدن نمی ترسید، به همین دلیل است که اغلب صدمه می بینید. با این حال، شما هنوز به عشق اعتقاد دارید و شجاعت آن را دارید که بازگو کنید.
  • اگر خواب ببینید قلب دیگری را در دستان خود گرفته اید، بیانگر آن است که از صدمه زدن به محبوب خود می ترسید. دلیل آن این است که شما چیزی را از شریک زندگی خود پنهان می کنید. اگر کسی که ازدواج نکرده یا در رابطه نیست، چنین خوابی ببیند، به این معنی است که به زودی عاشق می شود.
  • دیدن قلب حیوانی در دستان خود به این معنی است که شما به اندازه کافی شجاع هستید تا با مشکلی که شما را آزار می دهد کنار بیایید یا دشمنان خود را شکست دهید.

تعبیر خواب تپش قلب

اگر خواب ببینید قلبتان از تپش باز می ایستد، بیانگر آن است که

  • زمان تغییر فرا رسیده است. اخیرا سعی کرده اید که تنهایی را انتخاب کنید. این نشان دهنده تجربیات تلخی است که داشته اید. شما نمی خواهید آسیب ببینید، به همین دلیل است که اجازه نمی دهید مردم به شما نزدیک شوند. با این حال، اگر اکنون چیزی را تغییر ندهید، مطمئناً در آینده تنها خواهید بود.

تعبیر خواب خنجر در قلب

متأسفانه این خواب نشانه خوبی نیست.

  • این خواب نماد مواجهه با خیانت، بی وفایی یا توهین است. ممکن است به خاطر کسی که بی قید و شرط به او اعتماد دارید، همه اینها را پشت سر بگذارید. غلبه بر آن شخص آسان نخواهد بود، اما به این نتیجه خواهید رسید که قوی تر از آن چیزی هستید که فکر می کنید.
  • اگر دیدید که به قلب کسی خنجر می زنید، تعبیرش این است که باید دست از آزار رساندن به یکی از عزیزانتان بردارید. شما ممکن است این کار را به صورت فیزیکی انجام ندهید، اما با پنهان کردن چیزی از آن شخص یا انجام کاری پشت سر او که به او آسیب می رساند. شما باید خود را جای آنها بگذارید و از خود بپرسید که اگر وضعیت برعکس شود چه احساسی خواهید داشت.

تعبیر خواب تیر زدن به قلب

تیراندازی به قلب شخصی در خواب به این معنی است که:

  • با تصمیمات خود به کسی خیانت می کنید. کسی به شما امید زیادی دارد، به شما اعتماد دارد و امیدوار است که اشتباهی مرتکب نشده باشد. با این حال، اگر در کاری که می خواهید انجام دهید پافشاری کنید، مطمئناً آن شخص را ناامید خواهید کرد. به همین دلیل، یک بار دیگر از خود بپرسید که آیا ارزش آن را دارد که به اعتماد آنها خیانت کنید؟
  • اما اگر خواب ببینید کسی به قلب شما شلیک می‌کند، بیانگر آن است که آسیب دیده، خشمگین یا ناامید شده‌اید. احتمالاً چیزی به شما آسیب زیادی رسانده است و شما هنوز نتوانسته اید آن را فراموش کنید. اگر مشکلات قلبی دارید یا در زندگی واقعی از بیماری قلبی رنج می برید، چنین رویاهایی نیازی به تعبیر ندارند.

تعبیر خواب جراحی قلب

  • جراحی قلب درخواب نماد وحشت است.
  • شما خیلی نگران هستید، به همین دلیل است که همیشه استرس دارید. به همین دلیل سعی کرده اید تا روابط خود را با اطراف قطع کنید. اگر متوجه اشتباهات خود نشوید و شروع به تغییر خود نکنید، ممکن است سلامتی خود را به خطر بیاندازید.
  • اگر خواب ببینید که باید جراحی قلب انجام دهید، بیانگر آن است که چیزی را در زندگی خود تغییر خواهید داد. ممکن است به شهر، کشور یا آپارتمان دیگری نقل مکان کنید، یا شغل خود را تغییر دهید یا به یک رابطه طولانی مدت پایان دهید.

تعبیر خواب پیوند قلب

پیوند قلب در خواب معمولاً نماد عشق نافرجام است.

  • ممکن است به خاطر کسی که به شما اهمیتی نمی دهد رنج بکشید. احتمال دیگر این است که شما هنوز عاشق عشق سابق خود هستید. برای غلبه بر آن شخص به مدتی زمان نیاز دارید، اما می شود با فرصت دادن مشکلات را حل کرد.

تعبیرخواب حمله قلبی

اگر خواب ببینید که دچار حمله قلبی شده اید، به این معنی است که

  • خبر هیجان انگیزی خواهید شنید. ممکن است شخصی به شما پیشنهاد همکاری تجاری بدهد یا فردی که همیشه به او علاقه داشته اید اکنون به شما علاقه نشان دهد. خواب دیدن شخص دیگری که دچار حمله قلبی شده است تعبیرش این است که با اشتباهات خود کسی را آزار می دهید. سعی کنید مسئولیت پذیر باشید.

تعبیر خواب تتوی قلب

  • اگر درخواب دیدید که قلبی تتو کرده اید تعبیرش این است که به دنبال جلب محبت کسی هستید. اما سعی کنید عشق را از کسی گدایی نکنید و با رفتار خود دیگران را عاشق خود کنید.

تعبیر خواب قلب مخملی

  • قلب مخملی در خواب به این معنی است که شما تنها هستید. افرادی که برای مدت طولانی مجرد بوده اند این حس را به خوبی می دانند. اگر متاهل یا در یک رابطه هستید، لازم نیست چنین احساسی داشته باشید. در این صورت، این رویا نشان می دهد که زمان گفتگوی صادقانه با عزیزتان فرا رسیده است. اگر آن شخص دلسوزی و آمادگی برای کار روی رابطه شما را نشان نمی دهد، به این معنی است که وقت آن رسیده است که شادی خود را در کنار شخص دیگری جستجو کنید.

تعبیرخواب قلب پلاستیکی

  • قلب پلاستیکی در خواب به این معنی است که قرار نیست هر چه شما آرزو کنید خدا در اختیارتان قرار دهد. غمگین نباشید و تلاش کنید و به آنچه که دارید شکر کنید. به زودی به چیزی که می خواهید می رسید اما حسرت نخورید.

تعبیر خواب قلب طلایی

قلب طلایی در خواب می تواند نشانه این باشد که:

  • شخصی می خواهد عشق، محبت یا توجه شما را بخرد. آنها احتمالاً با شما خوب رفتار می کنند. احتمالا به زودی عاشق می شوید یا با کسی که دوستش دارید قرار می گذارید.

تعبیر خواب قلب نقره ای

  • اگر در خواب قلب نقره ای ببینید، بیانگر آن است که یک هدیه شما را ناامید می کند. شریک زندگی، عضو خانواده یا دوست شما چیزی را به شما می دهد که دوست ندارید. با این حال، شما طوری رفتار می کنید که آن را دوست دارید در صورتی که اینطور نیست.

تعبیرخواب قلب کریستالی

  • قلب کریستالی در خواب به این معنی است که شما گاهی بیش از حد حساس هستید. شما مسائل را بیش از حد جدی می گیرید. باید روی اعتماد به نفس خود کار کنید تا زندگی بهتر و ساده تری داشته باشید.

تعبیر خواب قلب سنگی

قلب سنگی در خواب به این معنی است که:

  • مردم شما را به عنوان فردی مرموز می بینند. شما زیاد در مورد خودتان صحبت نمی کنید، به خصوص در مورد آنچه که احساس می کنید. به همین دلیل، برخی از افراد جنس مخالف تمایل دارند که شما را کمی بهتر بشناسند. اگر کمی توجه کنید به زودی متوجه خواهید شد که آن شخص کیست. این شما هستید که تصمیم می گیرید چه کاری انجام دهید .

تعبیر خواب قلب سیاه

متأسفانه قلب سیاه در خواب علامت خوبی نیست.

  • این خواب به شما می گوید که کسی سعی دارد با احساسات شما بازی کند. احتمالا آن شخص نقطه ضعف شما را می داند و قصد دارد از آن سواستفاده کند. شما اجازه نمی دهید آنها به شما صدمه بزنند، به همین دلیل است که باید به رفتار برخی از افراد اطراف خود توجه کنید.

تعبیر خواب نقاشی کشیدن قلب

اگر خواب ببینید قلبی می کشید، بیانگر آن است که:

  • بیشترین کمک را به خود می دهید. علیرغم مشکلات متعددی که شجاعانه با آن روبرو می شوید، تلاش می کنید خوشبین بمانید. می دانی که زندگی نبردی است که در آن فقط افراد پیگیر و قوی زنده می مانند.

تهیه و ترجمه (مجله دلگرم)

تعبیر خواب قلب / قلب در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیرهای مرتبط:


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر