تعبیر خواب کاریز از نگاه معبران مختلف


تعبیر خواب کاریز نشان دهنده رزق و روزی می باشد. اگر در خواب دیدید که قنات دارای آبی زلال است، نشانه خوبی می باشد. اگر آب قنات زلال باشد یعنی رزق و روزی جاری می شود.

تعبیر خواب کاریز می تواند، معانی مختلفی داشته باشد. ابراهیم کرمانی می گوید، جاری شدن آب از درون کاریز نشان دهنده جمع کردن مال می باشد. اگر شما در خواب دیدید که درون چاه می افتید، یعنی در دام فتنه ای قرار می گیرید.

تعبیر خواب کاریز از نگاه معبران مختلف

تعبیر خواب کاریز چیست؟

این خواب از دیدگاه معبران مختلفی بررسی می شود. منوچهر تهرانی می گوید، دیدن کاریز در خواب نشان دهنده مال و ثروت است. شما برای دانستن معانی این خواب می توانید در این بخش همراه ما باشید. شما همچنین می توانید در لینک با تعبیر خواب چشمه آشنا شوید.

تعبیر خواب کاریز از نگاه معبران مختلف

جابر مغربی:

جابر مغربی درباره تعبیر این خواب می گوید، اگر فردی در خواب دید که باغ خود را با آب کاریز سیراب می کند، به معنی این است که با زن خود مجامعت می کند. این خواب از دید معبران دیگر نیز بررسی می شود.

ابراهیم کرمانی:

ایم معبر درباه معنی این خواب می گوید، اگر در خواب دیدید که از درون کاریز آبی روان است.، نشان دهنده مالی می باشد که با حیله جمع آوری شده است. همچنین درباره تعبیر این خواب می گوید، اگر در خواب دیدید که درون کاریزی می افتید، نشان دهنده دچار شدن به مکر و حیله است.

منوچهر مطیعی تهرانی:

از دیدگاه منوچهر تهرانی مطیعی دیدن کاریز در خواب نشان دهنده خیر و برکت روزی می باشد. اگر در خواب ببینید که آب زلال است، نشان دهنده روزگاری مفرح خواهد بود. در این خواب شما به رویای خود نوید و مژده می دهید. خیر و برکت در زندگی جاری و سرشار می شود. تعبیر خواب کاریز از دید منوچهر تهرانی خوب و خیر است.

تعبیر خواب کاریز از نگاه معبران مختلف

اگر در خواب خود دیدید که قنات خشک شد، یعنی دچار تنگدستی و فقر می شوید. اگر آب قنات که در خواب می بینید، کمی تیره و کدر باشد، یعنی تعبیر خواب شما بد است. این خواب نشان می دهد شما در معاش خود دچار سختی خواهید شد.

محمد بن سیرین:

اگر کسی در خواب دید که در جایی در حال کندن کاریز می باشد، یعنی با مردم خود دچار مکر می شود. در صورتی که از کاریز آب بیرون آید، نشان دهنده تاویل او در نکاح خواهد بود. قنات و کاریز در خواب به طور کلی تعبیر خوبی دارد. اگر آب کاریز زلال تر باشد، تعبیر خواب شما بهتر خواهد بود.

در آرگا تعبیر خواب رود نیز قرار داده شده است که شما می توانید، با آن آشنا شوید. تعبیرخواب های مختلفی نیز در این مجله قرار گرفته اند که شما می توانید با آن آشنا شوید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران