تعبیر خواب لاک پشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


تعبیر خواب لاک پشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب لاک پشت بطور کلی تعبیر خواب لاک پشت به صفات مثبت و پسندیده ای همچون بردباری و تعقل اشاره داشته و به خیر و نیکی تعبیر می شود. اولین تعبیر خوشحالی، بروز موقعیت های ناب و استثنایی و اقبالی بلند می باشد. در برخی اوقات مشاهده لاک...

تعبیر خواب لاک پشت

بطور کلی تعبیر خواب لاک پشت به صفات مثبت و پسندیده ای همچون بردباری و تعقل اشاره داشته و به خیر و نیکی تعبیر می شود. اولین تعبیر خوشحالی، بروز موقعیت های ناب و استثنایی و اقبالی بلند می باشد. در برخی اوقات مشاهده لاک پشت در رویا، به ویژگی حادثه جو و بی ملاحظگی که در شما بارز بوده اشاره داشته که لازم است تا حدودی از آن کاسته و محتاط تر عمل کنید. عده ای از معبربن بودن لاک پشت در خواب را به این معنا دانسته اند که بهتر است در مواجهه و مصاحبت با جنس مخالف تسلط بیشتری بر احساسات و عواطف داشته باشید.

برای مشاهده تعبیر خواب کامل خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

لوک اویتنهاو

ابراهیم کرمانی

آنلی بیتون

امام جعفر صادق (ع)

کتاب سرزمین رویاها

لیلا برایت

کارل گوستاو یونگ

تعابیر بر اساس موضوع

دور شدن لاک پشت

لاک پشت گرفتن

لاک پشت خوردن

تعقیب لاک پشت

دیدن لاک پشت زخمی

گاز گرفتن لاک پشت

حمله کردن لاک پشت

حرف زدن با لاک پشت

لاک لاک پشت

تخم لاک پشت

کشتن لاک پشت

لاک پشت مرده

لاک پشت بزرگ

لاک پشت در آب

لاک پشت غول پیکر

لاک پشت کوچک

لاک پشت سبز

خریدن یک لاک پشت

لاک پشت زخمی

دویدن یک لاک پشت

تعداد زیادی لاک پشت

لاک پشت دریایی (لاک پشت آبی)

غذا دادن به لاک پشت

لاک پشت خشمگین

لمس کردن لاک پشت

لاک پشت در میان زباله ها

نگهداری از لاک پشت به عنوان یک حیوان خانگی

لاک پشتی روی پشت شما

حرکت آهسته لاک پشت

تعبیر خواب لاک پشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب لاک پشت بر‌ اساس نظر معبر👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر دیدن لاک پشت در خواب به مرد یا خانمی سالمند و کهنسال اشاره دارد. این شخص در رفتار بسیار با وقار و متین بوده، در نهایت صبوری و طمانیه سخن خود را بیان کرده و در هر لحظه مشتاق نیکوکاری و خیرخواهی می باشد.

اگر در خواب لاک پشتی که متعلق به خودتان بود ببینید، بطوری که از آن در منزل شخصی و یا باغچه ای بزرگ مراقبت و نگهداری می کردید، به این معناست که لازم است در امورات تان سعه صدر داشته و شکیبایی پیشه کنید. در حقیقت ناخودآگاه و حس ششم تان از لاک پشت در رویایتان، به عنوان سمبلی از لحاظ نمودن حوصله و تحمل مضاعف در رفتارتان و هر آنچه که در زندگی برای تحقق و اجرای آن مشتاق هستید دعوت می کند.

در عین حال این احتمال هست که در واقعیت با شخص پیر و تکیده ای روبرو گشته و با لحن دلنشین مادرانه و یا پدرانه جملات حکیمانه و زیبایی به شما گفته و مورد اندرز و راهنمایی قرار دهد.

چنانچه در خواب مشاهده کنید بر پشت لاک پشتی قرار داشتید، تعبیر به آن است که عازم سفری به مکان دور دست می شوید، و یا به وسیله کشتی به یک سفر دریایی می روید که مدت زمان مدیدی طول می کشد.

در صورتی که در رویا خودتان را در حال خوردن گوشت لاک پشت ببینید، نشان از عمر بلند و درازی است که خواهید داشت و پول و مالی که از جهت ارث نصیب تان می شود. این ارثیه از جانب شخصی از بستگان که دار فانی را وداع گفته به شما می رسد.

از نظر محمد ابن سیرین

چنانچه شخصی در خواب دید که لاک پشتی داشت و یا اینکه به منزلش لاک پشتی وارد شد، تعبیر به منزله مصاحبت و همنشینی با انسانی پرهیزگار و متقی می باشد.
زمانی که کسی در خواب خود را در حال تناول گوشت لاک پشت دید، تعبیر به آن است که به نسبتی که در رویا از گوشت لاک پشت خورده بود، بر سطح دانش و آگاهی او افزوده می شود.

از نظر لوک اویتنهاو

از نظر ایشان وجود لاک پشت در خواب اشاره ای است به عواملی که موجب نشاط و سرمستی برای خواب بیننده داشته ولی در نزد غیر و اشخاص ثالث آنها را بروز نمی دهد.

از نظر ابراهیم کرمانی

رویایی که در آن گوشت لاک پشت خورده شود، بیانگر دانش آموزی و تحصیل علوم می باشد که در محضر استادی اندیشمند و با کمالات کسب می گردد.

از نظر آنلی بیتون

تعبیر مشاهده لاک پشت در خواب به این معناست که اتفاقاتی موجب می شود در کسب و کار و حرفه رویابین تغییرات خاصی رخ داده و به جهت ارتقاء و پیشرفت سوق کند.

اگر ببینید که سوپی که در طبخ آن از لاک پشت استفاده شده، میل می کنید، به مفهوم برقراری تفاهمی صلح آمیز است که موجب رضایت و خشنودی رویابین می شود.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

لاک پشت در خواب، به تعبیر امام ششم شیعیان بر پنج قسم می باشد:

یکم:

به معنای وجود شخصی دانا و اندیشمند می باشد.

دوم:

نشان از انسانی پارسا و با تقوا در زندگی است.

سوم:

بیانگر شخصی کاردان

از نظر کتاب سرزمین رویاها

آنتونی کریس مولف کتاب سرزمین رویاها در خصوص مشاهده لاکپشت در خواب به موارد ذیل اشاره داشته است:

تعبیر دیدن لاک پشت در خواب، به منزله برخورداری از زندگی با عمر بلند و عزتمتد و موفقیت های بسیار برای رویابین قلمداد می شود.‌

در عین حال چنین خوابی خبر از فراهم شدن موقعیت های استثنایی و ناب، جهت ارتقاء سطح زندگی رو یابین می باشد.

در برخی اوقات مشاهده لاک پشت دریایی، اشاره ای است به وجود افراد پلید و بدخواه در خفا و به‌طور ریاکارانه رفتار می کنند.‌

اگر در خواب شاهد مصرف لاک پشت در قالب غذا و انواع فست فود باشید، بیانگر مال و دارایی بسیار و اعتبار برای خواب بیننده است.

چنان چه در رویا ببینید در حالت بهت و حیرت مدتی را به لاک پشت چشم دوخته بودید، بیانگر اقبال بلند و نیک بختی در عمر و زندگی تان است.

اگر در خواب اقدام به خرید لاکپشت نمایید، به معنای وجود شخصی است که دلباخته و شیدای شما می شود.

چنانچه به هر دلیلی در رویا نسبت به کشتن لاک پشت اقدام کنید، به منزله آغاز دوره جدیدی در زندگی تان است که در شرایط خوب و مساعدی پیشرفت می‌کنید.

از نظر لیلا برایت

به اعتقاد لیلا برایت تعبیر مشاهده لاک پشت مرده در خواب، به معنای زیان و آسیبی است که متوجه خواب بیننده می شود.

از نظر کارل گوستاو یونگ

کارل یونگ روانشناس و مفسر سوئیسی در خصوص رویای لاک پشت چنین نظراتی داشته است:

تعبیر مشاهده لاک پشت در خواب به منزله سمبلی از تسلیم و متابعت، عمری بلند و تعهد مداری می باشد. در عین حال ممکن است از لزوم پیش بردن یک رابطه با شرایطی به آرامی و بدون شتاب زدگی تعبیر شود. چون گذشت زمان و شکیبایی شما، کمک شایانی در ایجاد تغییرات بهینه و مثبت دارد.

معنای دیگر لاک پشت در خواب، به منزله بی توجهی و نادیده انگاشتن حقایقی است که در زندگی با آن روبه رو هستید. در اصل شما با نوع رفتار سرسختانه و قاطعانه، اجازه یاری و حمایت به هیچ یک از اطرافیان تان را نمی دهید. در این حالت از انجام بسیاری از امورات باز می مانید.

تعبیر خواب لاک پشت بر‌ اساس موضوع آن 📋

دور شدن لاک پشت

اگر در خواب نظاره‌گر دور شدن لاک پشت از خودتان بودید، به این معناست که در شرایطی قرار می گیرید که فاصله ای بین شما و معشوق تان ایجاد می شود. در برخی اوقات این دور شدن ممکن است به خاتمه این ارتباط منجر شود. که البته با سختی و اضطراب این دوران سپری می شود.

لاک پشت گرفتن

رویایی که در آن ببینید در حال گرفتن لاک پشت هستید، بیانگر پیروزی هایی است که در زمانی اندک حاصل شده اند. این دستاوردها در نتیجه تحلیل هایی است که نسبت به موقعیت تان داشته و انتخاب های صحیحی است که انجام داده اید.

لاک پشت خوردن

تعبیر خوردن لاک پشت بعنوان غذا و یا تنقلات در خواب، به منزله خوشحالی و شادی است که در لحظه شما را در بر می گیرد.

همچنین این رویا، اشاره به باورها و دیدگاههای فکری شماست که دستخوش تغییر و تحولاتی می شود.

معنای دیگر خواب مذکور، برخورداری از عمری بلند و طولانی در زندگی خواب بیننده است‌.

ولی در صورتی که شاهد شکار و بلعیده شدن لاکپشت توسط جانوران دیگری همچون مار باشید، بدانید که ممکن است برخی موانع نسبت به اموری که در دست دارید در مقابل شما ایجاد شود.

تعقیب لاک پشت

چنانچه در رویا بنگرید به هرکجا که قدم می گذارید لاک پشتی در حال تعقیب شماست، بیانگر برخی اصول اساسی و مهم در زندگی است که توجهی به آن نداشته و مراعات نمی کنید‌‌

تفسیر دیگری که برای رویای مذکور بیان می شود، از تاخیر و وقفه ای خبر می دهد که در انجام امورات و برنامه های شما ایجاد می شود.

دیدن لاک پشت زخمی

اگر لاک پشتی را که لاک و پشتش آسیب دیده و جراحت داشت، در خواب ببینید، تعبیر به منزله یاس و سرخوردگی است که بر شما چیره شده و موقعیت های خوبی که با غفلت رها می کنید.

این احساس سرخوردگی ممکن است در اثر رفتار شخصی که جایگاه مهم و تعیین کننده ای در زندگی شما داشته، بروز کرده است.‌ بدین ترتیب نگرانی از عدم ثبات و ناامنی در شما غالب گشته است.

همچنین تعبیر دیگری که برای مشاهده لاک پشت آسیب دیده و مصدوم مطرح شده، بدین ترتیب شما با شک و تردیدهای بسیاری در زندگی مواجه هستید که ابهامات زیادی را در ذهنتان ایجاد نموده است. این رفتار موجب قرار گرفتن شما در بلاتکلیفی و دوراهی گشته که بهتر است از شخص معتبر و کاربلد مشورت بگیرید.

گاز گرفتن لاک پشت

اگر در خواب ببینید لاک پشتی به سمت تان آمده و شما را گاز گرفت، به این معناست که متوجه رفتار و کرداری از یکی از اطرافیان و نزدیکانتان می شوید که دلیل بر بدعهدی و ناسپاسی او نسبت به شما بوده و انتظارش را نداشته آید. بدانید که در پیرامون تان کسانی هستند که همواره مترصد فرصتی برای نابودی و پایین کشیدن تان هستند. کمی دیدتان را نسبت به اشخاص تغییر داده و محتاطانه عمل کنید.

حمله کردن لاک پشت

زمانی که در خواب شاهد هجوم غضبناک یک لاک پشت به خودتان بودید، تعبیر به آن است که به دلیل ازدیاد مسائل و موانعی که با آن درگیر بوده اید، حرمان و یاس شدیدی شما را فرا گرفته و پریشان و اندوهناک هستید.

حرف زدن با لاک پشت

اگر در رویا ببینید که به راحتی با لاک پشت صحبت می کنید، به مطلب مهم و خاصی اشاره دارد. به مفهوم پالس و هشداری از جانب ذهن نیمه هوشیار تان بوده که توجه ویژه شما را به زندگی و پیرامون تان جلب نموده و دقت و مراقبت بیشتری لازم است.

لاک لاک پشت

لاکی که بر پشت لاک پشت است، در رویا دلالت بر ثبات، پشتیبانی و صیانت در زندگی دارد.

اگر در خواب ببینید که سر لاک پشت در داخل لاکش قرار داشت، تعبیر به آن است که که شما از توانایی و قدرت کافی در برابر ناملایمات برای پاسداری از خودتان و زندگی برخوردار هستید.

در عین حال مشاهده لاک این جاندار به معنای محتاط بودن و عدم ریسک پذیری شخصیت تان است.

هنگامی که لاک پشتی را با لاک شکسته و آسیب دیده در خواب ببینید، بیانگر پیمان شکنی و بدعهدی ناگواری است که دیگران با سوء استفاده از نظر و اعتماد شما در حقتان انجام می دهند.

تخم لاک پشت

تعبیر مشاهده تخم لاک پشت در خواب بسیار نیکو و خیر بوده و از نمایان شدن فرصت های مساعد و مطلوب در زندگی شما خبر می دهد. این موقعیت ها همچون پلکانی برای صعود تان مهیا شده و با استفاده از آن ارتقاء پیدا می کنید.‌

خوابی که در آن تخم لاکپشت دیده شود، به این معناست که به هیچ وجه بیش از وظیفه و حد توانتان خودتان را در قبال دیگران مسئول ندانسته و تحت فشار نگذارید. اغلب شما همچون سنگ صبوری در مقابل مشکلات، مسائل و زیاده خواهی دیگران رفتار کرده و همواره مدارا می کنید. بهتر است ارزشی که لایقش هستید را برای خود قائل شوید و بار دیگر آن را به دوش نکشید.‌

کشتن لاک پشت

چنانچه در خواب به هر طریقی و یا با استفاده از ابزار لاک پشتی را کشتید، به منزله رها سازی و از دست رفتن موقعیت های دلخواهتان بوده و بهره و سودی عایدتان نمی شود.

دیدن این رویا، همچنین نشان از ضرر و زیان مالی و شکست و سقوط اقتصادی خبر می دهد.

ولی هنگامی که در خواب ببینید لاک پشتی به طور غیر عمد و سهوی توسط شما کشته شد، پیامی است که به شما اعلام می‌کند تا با زمان بیشتر و شتاب کمتری به انجام برخی امور اقدام کنید. بدانید که عجله در هر کاری مانع اصلی در رشد و ارتقا می باشد.

زمانی که ببینید به منظور خوردن گوشت لاک پشت آن را شکار کرده و کشتید، به منزله دستیابی به مال کثیر و دارایی زیادی است.

لاک پشت مرده

در صورتی که لاک پشت را مرده در خواب مشاهده کنید، تعبیر به مفهوم موقعیت هایی است که در گذشته با غفلت از شما عبور کرده ولی همچنان اثرات منفی آن ابعاد زندگی تان را در بر گرفته است. شما با گوشه نشینی و عزلتی که انتخاب کرده اید، شرایط را بر خودتان سخت نموده و روابط را بسیار محدود کرده اید. این حصار و بند را از وجودتان آزاد کرده و با دید مثبت به زندگی نگاه کنید.

لاک پشت بزرگ

اگر لاک پشت را در جثه ای بزرگ تر از حد معمول در خواب ببینید، به معنای تبحر و کیاست شما برای رفع موانع و ناهمواری هایی است که در مسیر تان قد علم نموده و کنترل را به دست می گیرید.
رویت لاک پشت با جثه بزرگ در خواب، به منزله شکیبایی و سعه صدری است که لازم است برای خواسته های تان بیشتر صرف کنید.

لاک پشت در آب

زمانی که در خواب نظاره گر شنا کردن لاک پشت در میان آب‌های شفاف و پاک بودید، تعبیر به این معناست که در زندگی به شرایط ایده آلی دست یافته و به هرآنچه مدنظرتان است دست می یابید.

ولی چنانچه لاک پشت مشغول شنا در آب کدر و گل آلود بود، تعبیر به اخبار ناخوشایندی است که از آن مطلع می شوید. همچنین ممکن است مرض و کسالتی بر شما عارض شود.

لاک پشت غول پیکر

اگر در خواب با لاک پشتی که جثه غول پیکر و زشتی داشت مواجه شدید، احتمالاً به این معناست که به علت حیا و خجالت زیادی که به آن مبادرت می نمایید در شرایط سختی قرار می گیرید.

تفسیر دیگر این رویا، نشان از پناه بردن شما در لاک تنهایی خودتان و فرار از شرکت در جمع و مهمانی دارد.

در عین حال این خواب توصیه می کند که از باورهای محدود کننده و شرم بیش از حد خود را رها نموده و هر مسئله ای را در حد اعتدال رعایت کنید. چرا که زیاده روی در آن مانع رشد و پیشرفت شما می شود.

لاک پشت کوچک

زمانی که لاک پشت ریز جثه در خواب تان مشاهده کنید، تعبیر به منزله شروع یک موفقیت عظیم می باشد. این پیروزی در کوتاهترین زمان و به سرعت برای تان میسر شد که در نتیجه اراده قوی و پافشاری بود که برای آن از خود به خرج دادید. مبارکتان باشد و خیرش همواره مستدام باد.

لاک پشت سبز

هنگامی لاک پشتی با لاک سبز در رویا مشاهده کنید بیانگر مهارت، توانایی و روحیه شادی است که در زندگی تان جریان دارد. همچنین نشان دهنده رجا و آرزو و رسیدن به سلامتی و بهبودی کامل در اشخاص بیمار حکایت دارد.

خریدن یک لاک پشت

اگر در خواب خودتان را مشغول خریدن لاک پشت ببینید، تعبیر بسیار خیر و خوش یمن میباشد. تعبیر آن از صحت و سلامت کامل جسمی و برخورداری از لذت های زندگی خبر می دهد. راهی که در پیش گرفته اید کاملاً صحیح بوده و به زودی اخبار نوید بخشی به شما می رسد.

لاک پشت زخمی

چنانچه لاک پشتی را با زخم و جراحتی که بر روی لاکش داشت در خواب ببینید، اشاره ای است که در خصوص گذر عمر و فرسودن جسم در انسان دارد. ولی اهمیت موضوع در این است که لازم است باور و روحیه مثبت و نشاط انگیز خود را در هر سن و موقعیتی حفظ کنید.‌

دویدن یک لاک پشت

اگر در خواب لاک پشتی را بر روی زمین ببینید که با سرعت و شتاب زیادی در حال حرکت بوده و یا حتی به حالت دویدن می رفت، چنین مفهومی دارد که لازم است در انجام برخی امور شتاب و تعجیل بیشتری از خود نشان دهید. احتمالاً در مقاطعی از زندگی و امورات تان دچار وقفه و درنگی شده اید که تاثیر زیادی در روند کارتان داشته است. هم اکنون ذهن نیمه هوشیار تان در قالب این رویا شما را به شتاب بیشتر دعوت می کند.

تعداد زیادی لاک پشت

زمانی که در خواب با تعداد زیادی لاکپشت مواجه شوید، ممکن است در مسیری که در پیش گرفته‌اید با موانع ریز و درشتی که در مقابل‌تان نمایان شده اند برخورد کنید. معنای دیگری که برای این خواب متصور است، اشاره به دوستی هایی است که با افراد نادرستی برقرار کرده‌اید.

بهتر است از ابعاد مختلفی زندگی تان را مورد تحلیل و بازنگری قرار دهید تا نقاط ضعف را شناسایی کرده و در صدد رفع آن برآیید. حتی ممکن است با اعتماد بیش از حد افراد بسیاری را در زندگیتان وارد کرده که در نتیجه موجب پس رفت و یا درجا زدن شما گشته اند‌.

لاک پشت دریایی (لاک پشت آبی)

مشاهده لاک پشت های دریایی که اغلب به رنگ آبی هستند، در خواب به این معناست که خواب بیننده با وجود دقت نظر در مسائل شرعی از راه های حلال و صحیح صاحب ثروت و مکنت زیادی شده و همچنین بسیار متنفذ و دارای اعتبار ویژه‌ای است.

اگر ببینید که صاحب یک لاک پشت دریایی با جثه بزرگ هستید، نشان از وجود شخصی کهنسال و دنیا دیده است که پشتیبان شما است.

در صورتی که در رویا خودتان را سوار برای لاک پشت آبی دیدید، بدانید که در یک سفر دریایی عازم مناطقی دور دست شده و از آنها دیدن می کنید.

غذا دادن به لاک پشت

اگر در خواب به یک لاک پشت غذا دادید، به منزله ارتباط عمیق و خوبی است که با شخصی اندیشمند که بسیار پشتیبان مهم در زندگی تان است برقرار نموده و وسعت می دهید.

لاک پشت خشمگین

تعبیر دیدن لاک پشتی غضبناک در خواب، دلالت بر نگرانی ها و سرخوردگی هایی است که در واقعیت با آن روبه رو بوده و اندیشه آن را در سر می پرورانید. در حقیقت به علت شرایط سخت و ناخوشایندی که اغلب با آن روبرو بوده و مسائلی که دست و پنجه نرم می کنید، شما به یک شخصی ناامید و مستاصل تبدیل شده اید. همچنین مواجهه با تحولاتی که به یکباره و بدون زمینه قبلی، موجب گشته که احساس نگرانی و درماندگی داشته باشید.

لمس کردن لاک پشت

اگر در خواب شاهد لمس کردن لاک پشت توسط خودتان بودید، بدانید که به زودی اتفاقات نیک و دل پسندی برای تان رخ داده که موجب خرسندی و نشاط شما می شود.

عده‌ای از معبرین درخصوص دست زدن به لاک پشت در هنگام رویا عقیده دارند، این خواب نشان دهنده دیدگاه و طرز فکری است که نسبت به موضوعی داشته‌اید. در حقیقت به منزله هشداری است که از نادرست بودن این عقیده و باور شما خبر داده و لازم است تا به دقت افکارتان را مورد بازبینی قرار داده و باورهای مثبت و سازنده را جایگزین آنها نمایید. بدین ترتیب با تغییر عقاید، سمت و سوی زندگی نیز متعاقباً تغییر کرده و به سمت مثبت و ترقی پیش می رود.

لاک پشت در میان زباله ها

زمانی که در رویا لاک پشتی را در حین حرکت میان زباله ها و رفت و آمد در آن ببینید، اشاره به شخصیت شما داشته که از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار بوده و سطح دانش و گاهی شما به مراتب بزرگتر و بیشتر از حد معمول است. ولی متاسفانه برخلاف این استعدادهای ذاتی و بالقوه افراد نه چندان مطلوب با سطح فکر و فرهنگ اندک پیرامون شما را فرا گرفته و شرایط رشد و ترقی را از شما سلب نموده اند.

نگهداری از لاک پشت به عنوان یک حیوان خانگی

هنگامی که در خواب مشاهده کنید لاک پشتی که متعلق به شما بوده و در منزل جایی را به آن اختصاص داده و زندگی می کند، به این معناست که از نظر شغل و حرفه یا کسب و کاری که مشغول هستید، منفعت مالی بسیاری عایدتان می شود.

لاک پشتی روی پشت شما

اگر لاک پشتی را در رویا بر روی پشت خود حس کنید که بسیار آرام آرمیده است، به وجود شخصی از آشنایان یا بستگان اشاره دارد که از نبوغ و سطح علمی فزاینده ای برخوردار است. ولی اشخاص عادی و اطرافیان به دلیل ظرفیت پایین از درک آن عاجز هستند.

در عین حال دیدن چنین خوابی به عنوان سمبلی است که از خصوصیات منفی همچون اضطراب و حسادت در وجودتان حکایت داشته و اکثر مواقع آن را احساس می کنید. ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که شرایط ناخوشایندی بر زندگی حاکم شده و شما ناگزیر می شوید که به یک رابطه رمانتیک و احساسی پایان داده و یا دوستی دیرینه ای که از مدت های مدید با شخصی برقرار نموده بودید را خاتمه دهید.

حرکت آهسته لاک پشت

در صورتی که در خواب لاک پشتی ببینید که به آهستگی در حال حرکت بود، تعبیر چنین مفهومی دارد که احتمالا کسالت و ناراحتی بر جسم تان عارض شده و بیمار می شوید‌.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
تعبیر خواب لاک پشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف تعبیر خواب لاک پشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف تعبیر خواب لاک پشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف تعبیر خواب لاک پشت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403