🐟 تعبیر خواب ماهی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🐟 تعبیر خواب ماهی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب ماهی 🐟 در مواردی که ماهی در خواب و رویا مشاهده می شود، بیشتر مفسرین و معبربن آن را به کسب روزی تعبیر می کنند. این روزی ممکن است در قالب وجه نقد و یا مال و املاکی باشد که به زندگی وارد می شود. لذا تعبیری که برای آن بیان می شود...

تعبیر خواب ماهی 🐟

در مواردی که ماهی در خواب و رویا مشاهده می شود، بیشتر مفسرین و معبربن آن را به کسب روزی تعبیر می کنند. این روزی ممکن است در قالب وجه نقد و یا مال و املاکی باشد که به زندگی وارد می شود. لذا تعبیری که برای آن بیان می شود خیر بوده و و سمبلی از برکت و ترقی شمرده می شود. در ادامه برای مشاهده تعبیر خواب دقیق خود با تاروت رنگی همراه شوید.

🐟 تعبیر خواب ماهی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب ستاره بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد بن سیرین

با دیدگاه محمد بن سیرین از معبرین به نام اسلامی، زمانی که شخصی در خواب خود ماهی با جثه ای کوچک ببیند، تعبیر به این معناست که از جانب شخصی که در رتبه ای پایین تر از او قرار داشته دچار آسیب شده و خسارت می بیند.

زمانی که کسی در خواب مشاهده کرد در حال تناول گوشت ماهی بوده، چنین مفهومی دارد که عازم سفری می شود و از آن طریق اسباب و شرایطی مهیا می شود که ثروت و مال بسیاری حاصل کند.

اگر کسی در خواب دید که شخصی یک ماهی شور و خشک شده به او داد، تعبیر آن چنین است که از سمت شخص بلند مرتبه و با نفوذی مورد اجحاف قرار گرفته و ستمی به او وارد می شود.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

از دیدگاه امام جعفر صادق علیه السلام که در صدر معتبرترین مفسرین خواب قرار دارند، مشاهده ماهی زنده در خواب و رویا بر شش تعبیر می باشد:

اول:

به معنای کسب جایگاه بلندمرتبه وزارت در دستگاه حکومتی می باشد.

دوم:

یعنی لشکر و سپاهی به اطاعت از او در می آیند.

سوم:

بیانگر وجود دختری است که به زندگی شخص وارد می شود.

چهارم:

به منزله مالی است که به صورت رایگان و غنیمت به شخصی می رسد.

پنجم:

بروز مسئله ای موجب پریشانی و ناراحتی می شود.

ششم:

نشان دهنده خانومی به عنوان کنیز و یا خدمه جهت رسیدگی به امور شخص خواب بیننده است‌.

از نظر ابراهیم کرمانی

چنانچه شخصی در خواب دید که ماهی در مقابل او بوده و او شروع به خوردن گوشت آن می نماید، تعبیر به این معناست که با تجارتی که انجام می دهد به سود فراوانی رسیده و مال و اموال بسیاری کسب می کند.

از نظر جابر مغربی

از نظر جابر مغربی از دیگر معبربت مشهور اسلامی، دیدن ماهی تازه در رویا را به معنای مالی به صورت رایگان و غنیمت تعبیر می کند. زمانی که شخص در خواب ببیند که یک ماهی تازه در اختیار داشته، آن را پخته و تناول می کند، چنین مفهومی دارد که به یکباره ثروت و دولت بسیار کسب کرده و صاحب اموال و املاک زیادی می شود.

خوابی که در آن دیده شود ماهی را کباب و بریان نموده و خورده شد، به این معناست که چنانچه خواب بیننده فرد خداشناس و صالحی بود، اسبابی برای او مهیا می شود که جهت تحصیل دانش و علوم عازم سفر شده و به مدارج بالایی دست یابد.

ولی در صورتی که شخص رویابین انسانی پارسا و متقی نباشد، زمانی که در خواب ببیند ماهی کباب و بریان شده می خورد، به معنای ناراحتی و رنجی است که متوجه او می شود.

از نظر دانیال نبی

دانیال نبی نیز همچون اکثر معبرین تعبیر مشاهده ماهی هایی با جثه بزرگ و تازه را در خواب و رویا، نشان دهنده رسیدن به مالی که به صورت رایگان بوده و به راحتی دریافت می شود، تعبیر می کنند.

همچنین ایشان معتقد است زمانی که در خواب ببینید ماهی در دریای گرمسیر قرار داشت به معنای ابتلا به گرفتاری و بلا بوده، و دیدن ماهی در دریای سردسیر تعبیر به اتفاقات خوش و شادی بخش می شود.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر دیدن ماهی در خواب بسیار پسندیده است، علی الخصوص اگر آبی که ماهی در حال شنا در آن بود صاف و زلال باشد. زمانی که در خواب مشاهده کنید بر لب ساحل دریا و یا آبگیری قرار داشته و در آن تعداد زیادی از ماهی ها در حال شنا کردن بودند، به این معناست که اتفاقات خوش و آینده ای نیکو در تقدیر شما ثبت شده که بزودی تحقق آن را در واقعیت لمس می کنید که آن برگرفته از شفافیت و پاکی آب بوده است. در صورتی که آب داخل حوضچه و یا دریا کدر و بسیار آلوده بوده و همچنان ماهی ها در آن به شنا می پرداختند، تعبیر به آن است که با وجود شرایط سخت و موانع بسیاری که در زندگی روبرو می شوید، با توکل به خدای بزرگ و تلاش و همت بلندی که از خود بروز می دهید، بر تمام مشکلات و ناهمواری های زندگی غلبه کرده و دورانی سرشار از رنج و پریشانی را پشت سر می گذارید. نهایتا در جایگاه بلند مرتبه و عالی قرار می گیرد که حقوق و مزایای بسیاری کسب کرده و امکانات خاص و ویژه ای به شما می رسد.

چنانچه در خواب ببینید آب بدبو و بسیار گندیده بود ولی در عین حال ماهی های با رنگ های قشنگ و بسیار زیبا در آن شنا می کردند، چنین مفهومی دارد که در ازای مال، مقام و ثروتی که دریافت می‌کنید، چیزهای ارزشمندی همچون سلامتی و آرامش را از دست داده و حتی ممکن است شرایط زندگی تان دگرگون شود. آب گندیده در خواب به معنای ابتلا به بیماری و یا گرفتاری های سخت همچون اسارت و توقیف قلمداد شود.

دیدن ماهی سفید در خواب به منزله نیکبختی و اقبال بلند می باشد‌.

اگر ماهی به رنگ زرد طلایی در خواب ببینید، نشان دهنده مال و ثروت فراوان در زندگی است.

زمانی که ماهی را به رنگ قرمز ببینید، نشان دهنده جلال و مرتبتی است که در واقعیت کسب می‌کنید.

هنگامی که در خواب مشاهده کنید شخصی تعدادی ماهی را که داخل تنگ شیشه ای در حال شنا کردن بودند به شما هدیه کرد، به معنای نیکی و خیری است که به شما می رسد. چرا که مورد لطف و مرحمت او قرار گرفته و موجب ترقی و بهره مندی شما از نعمات زیادی شده و با موفقیت به اهداف خود دست میابید. در صورتیکه ببینید شما به شخص دیگری ماهی دادید، یعنی او را مورد حمایت قرار داده و به مدد و یاری شما به آرزوها و اهدافش خواهد رسید.

اگر در خواب ببیند که ماهی را کاملاً درسته بلعیدید، به معنای زیاده خواهی و طمعکاری است که در وجودتان زبانه کشیده و عطش سیری ناپذیری را در وجودتان شعله ور می کند. ولی اگر پس از ماهی غذای نیز خوردید یعنی به حشمت و مال می رسید.

چنانچه در رویا ببینید که ماهی شور می خورید تفاوتی ندارد که از نوع دودی باشد و یا تازه، مفهوم آن چنین است که با شرایط سخت و ناهمواری روبرو گشته و موجب پریشانی شما می شود.

از نظر آنلی بیتون

هنگامی که در خواب ببینید ماهی در میان آب های شفاف و پاک در حال شنا بود، به این معناست که افرادی با نفوذ و معتبر شما را مورد حمایت و پشتیبانی قرار داده که بدین ترتیب شما پیشرفت قابل توجهی در اموراتتان خواهید داشت.
زمانی که دختر جوان در خواب ماهی را ببیند، نشان دهنده ازدواجی فرخنده با شخصی برازنده و دانا بوده و زندگی زیبایی را شروع می کنند.

خوردن ماهی در رویا نشان دهنده ارتباطات صمیمی و عمیقی است که با دوستان و اطرافیان تان برقرار می‌کنید.

اگر ماهی را به صورت مرده در خواب ببینید، چنین مفهومی دارد که به علت مواجه شدن با شرایط سخت و ناهموار در زندگی، ممکن است اعتبار و دارایی شما به خطر افتاده و یا قسمتی از آن را از دست دهید.

چنانچه در خواب ببینید اقدام به صید گربه ماهی نمودید، چنین معنایی دارد که با اطلاع از توطئه هایی که بدخواهان و حسودان در مورد شما چیده اند، دچار اضطراب و نگرانی می شوید. ولی با تکیه بر قدرت تعقل و اندیشه بر آنها چیره شده و مکر و حیله آن ها را خنثی می کنید. البته در این راه شانس خوبی نیز شما را همراهی می کند.

زمانی که در خواب ببینید برای صید ماهی داخل آب می شوید، به این معناست که با اتکا به جسارت و مهارتتان پیشرفت قابل توجهی در شغل و حرفه داشته و به ثروت و دارایی خوبی خواهید رسید.

از نظر کارل گوستاو یونگ

یونگ از جمله بزرگترین روانشناسان و مفسرین در کشور سوئیس می باشد که تحقیقات و نظرات گسترده ای را در خصوص ناخودآگاه انسان ارائه داده است. او در کتاب تعبیر رویا به روش یونگ، تعبیر دیدن ماهی در خواب را به عنوان سمبلی از دیدگاه ها و تفکری که شخص رویابین در واقعیت دارد، مطرح نموده است.

اگر در خواب ماهی را ببینید که در حال شنا کردن بود، به معنای دیدگاه ها و نظراتی است که عمیقاً در اندیشه و تفکرات شما ریشه دوانده و به صورت رویا در قالب ماهی مشاهده می کنید. گرفتن ماهی در خواب، نشان دهنده دیدگاه هایی است که از مرحله ایده در ذهن به صورت عمل در رفتار بروز می کند. علی الخصوص گرفتن ماهی سفید در خواب به معنای سنجش و بازبینی عقاید روحی و روانی تان بوده که به آن می پردازید. همچنین به معنای میزان پذیرش و درکی است که شما در هنگام رویارویی با مطالب جدید و یا برخورد با مسائل و مشکلات در وجودتان جلوه می کند.

اگر خانم بارداری در خواب ماهی را ببیند که در حال شنا کردن بود، نشان دهنده شرایط بی ثبات و متغیری است که برای او ایجاد شده و یا جایگاهی که هنوز راه زیادی تا رسیدن به آن باقی مانده است.

بطور کلی خوردن ماهی در خواب به منزله میزان اعتقادات، تمایلات روانی، فرصتها، پتانسیل و قدرت، یی نیازی و توانگری، همچنین الهامات معنوی قلمداد می شود.

چنانچه در خواب ببینید که در حال خوردن ماهی پخته هستید، یعنی شما به سطح جدیدی از استفهامات معنوی و و ماورایی دست یافته، به طوری که به آموزش و تحصیل در این علوم پرداخته و تبحر می یابید.

زمانی که در رویا مشاهده کنید ماهی را تمیز و پاک می کنید، به این معناست که شما در بیان و انتقال احساسات و تمایلات تان با اطرافیان با نوعی دوگانگی مواجه گشته اید.‌ به این صورت که در اغلب موارد از بیان آن شرم داشته و اجتناب می کنید که موجب انکار و نادیده گرفتن خود واقعی تان می شود.

تیغ ماهی در خواب بیانگر نگرش و افکاری است که از دیرباز در ذهنتان به آن پرداخته و با تبدیل شدن به اعتقاد و باور در وجودتان تثبیت گشته است. با کسب دانش و تحقیق در آنها به مهارت و توانایی در آن می رسید.

اگر در خواب ببینید که ماهی کوچکی به ماهی دیگری با اندام درشت حمله کرد، تعبیر به این معنا است که هیچگاه با توجه به ظاهر مسائل به پیش داوری و قضاوت در آنها اقدام نکنید. چراکه در خیلی از اوقات پتانسیل و ظرفیت‌های اشخاص در باطن آنها به طور بالقوه وجود داشته، و تا بروز آنها برای دیگران قابل باور نیست.

هنگامی که خواب مشاهده کنید ماهی با اندام غول پیکر در حال یورش به شماست، تعبیر آن چنین است که موضوعی موجب اندوه و نگرانی خاطر شما گشته که اغلب در عوض رفع و رجوع آن، از مواجهه با آن اجتناب کرده و نادیده می گیرید. اما با گذشت زمان به یک بحران تبدیل می شود. در اصل با بی توجهی به تمایلات تان، آسایش و رفاه را از خود سلب می کنید.

زمانی که در خواب ببینید ماهی درشت جثه در تلاش برای خوردن شما بود، به مفهوم توافق میان افرادی با نفوذ برای صدمه زدن به جایگاه، اعتبار و زندگی تان می باشد. به طرق مختلف سعی می کنند از اختیارات و نفوذتان در امور تحت سلطه شما کم کنند.

اگر ببینید که راهی بازار ماهی هستید، یعنی اتفاقات شاد و خوشحال کننده در زندگی موجب سرور و سرخوشی تان می شود.

چنانچه ماهی گندیده و خرابی را در بازارماهی ببینید، نشان دهنده احساس افسردگی و نگرانی است که بر وجودتان حاکم شده ولی شما با کتمان آن از اطرافیان، وانمود می کنید که شاد و خوشحال هستید.

همچنین معنای دیگر آن چنین است، موضوعاتی که در ضمیر باطن و ناخودآگاه تان پنهان مانده، به مرور زمان به ظهور رسیده و در رفتار و گفتارتان مشهود می شود. در عین حال بیانگر تمایلاتی است که مورد علاقه شما بوده و به آن مبادرت می کنید.

از نظر لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو از معبربن بنام غربی معتقد است، تعبیر دیدن ماهی به رنگ قرمز در خواب و رویا نشان دهنده پیوند ازدواجی است که با شخصی متمول و ثروتمند انجام می دهید.

دیدن ماهی با اندام درشت در رویا، به منزله احساس خشنودی و رضایت از شخص یا موضوعی می باشد.

اگر در خواب ماهی کوچکی را ببینید، یعنی در اموری که به آن می پردازید با شکست مواجه می شوید.

ماهی مرده در خواب بیانگر احساس پریشانی اصطراب و نگرانی است.

از نظر لیلا برایت

اگر در خواب ببینید ماهی را به صورت خشک می خورید، تعبیر نشان دهنده بیماری و کسالتی است که به آن دچار می شوید.

دیدن ماهی با اندام درشت در رویا، بیانگر حقوق و مزایای قابل توجهی است که از شغل و حرفه تان دریافت می کنید.

ماهی به رنگ قرمز، به منزله فرصت و شانس خوبی است که به شما می رسد.

هنگامی که ماهی قزل آلا در خواب مشاهده کنید، به معنای اقبال بلند و فرصت بی‌نظیری است که موجب پیشرفت و ترقی شما می شود.‌

اگر ماهی که در خواب ببینید از نوع کولی بود، یعنی اخبار ناخوشایندی به گوشتان میرسد.

از نظر جی. اچ. میلر

تعبیر دیدن ماهی آزاد در خواب، بشارتی است که از آینده ای موفق و پربار به شما خبر می دهد.

ماهی ساردین در رویا، هشداری است که از بروز شرایط ناخوشایند شما را مطلع می کند.

اگر در خواب ماهی به رنگ طلایی ببینید، به این معناست که ازدواج مبارک و فرخنده ای انجام می دهید که موجب خوشبختی و سعادت خواهد بود.

از نظر تونی کریسپ

از معبربن غربی در خصوص تعبیر خواب تونی کریسپ بوده است که کتاب سرزمین رویاها را در این خصوص به رشته تحریر در آورده است. از نظر ایشان دیدن ماهی در رویا چنین مفهومی دارد، هنگامی که شخص پس از مدت های مدید به احساسات درونی و تمایلاتی که مورد بی مهری قرار گرفته و نادیده گرفته شده اند، توجه نموده و اجازه بروز بدهد، پس از به عرصه رسیدن عواطف و احساسات، ادراکات تازه ای از او به قلیان درآمده و عواطف جدیدی ابراز می کند. این جریان با دیدن ماهی در خواب نمودار می شود.

خوردن ماهی در رویا به منزله ترکیب و پیوستن فهم و استنباط از موضوعات، احساس ارتباط عمیقی از هستی و آفرینش، و مجالست و مراوده با جامعه و اطرافیان بیان می شود. خوابی که در آن دیده شود انسان توسط ماهی بلعیده شد، به معنای تمایلات و رفتارهای غیر منطقی و نامتعارف بوده که در نتیجه به انکار جریانات طبیعی اجتماع و دنیا و رفتن به بی راهه قلمداد می شود.

از نظر روانشناسان

با تحقیقاتی که پژوهشگران و روانشناسان بر روی ضمیر ناخودآگاه و تاثیر آن بر خواب و رویا انجام داده‌اند، متوجه رفتارها و تحرکات بخش ناخودآگاه ذهن انسان در هنگام خواب شده‌اند، ضمیر ناخودآگاه بخشی از ذهن بوده که در حالت هوشیاری هیچ رفتار و کنش و واکنشی از خود بروز نداده، اما در واقع پایه اصلی اعتقاد، باور و رفتارهای انسان را در حالت هوشیاری تشکیل می دهد. در زمانی که خواب هستید ضمیر ناخودآگاه کنترل افکار و روح انسان را در دست گرفته و آن را جهت دهی می کند. ذهن ناخودآگاه همچون دنیایی است که اشخاص بسیاری در آن ساکن هستند و هر چه از زندگی انسان می گذرد از کودکی تا بزرگسالی به تعداد این ساکنان افزوده و بیشتر می شود. به هنگام خواب هر کدام از این اشخاص با رفتارها و اعمالی که در خواب شما انجام می دهند به مرور احساساتی همچون امید، نگرانی و خواسته ها می پردازند.

در خیلی از مواقع پیش آمده رویاهایی ببینید، که هنوز به مرحله ظهور نرسیده و حتی اندیشه آن به فکرتان نیز خطور نکرده است. به عنوان نمونه هنگامی که در خواب ماهی را ببینید به طوری که در عالم بیداری هیچ تفکری در خصوص آن نداشته و تصویر یا مسئله ای نیز در مورد آن مواجه نبوده آید.

روانشناسان حوزه روانکاوی معتقدند دیدن اشیا گوناگون در خواب در اصل به عنوان سمبل و انعکاسی از مطلب مشخصی باشد. ایشان با بررسی و سنجش هیجان و احساساتی که در خواب به انسان دست می دهد و استفاده از روش هایی همچون تداعی آزاد، سعی می‌کنند تا به تفسیر و استفهام پیام آن رویا بپردازند.

تعبیر خواب ستاره بر‌ اساس موضوع آن 📋

خوردن ماهی

اگر در خواب ببینید که ماهی را بصورت نپخته و کاملاً خام میل می‌کنید، تعبیر به معنای نگرانی و اضطرابی است که شما از مواجهه با روزهای آتی و شرایط پیش آمده در ذهن خود دارید.

زمانی که در خواب ببینید در رستوران در حال ماهی خوردن هستید، این رویا به منزله آغازی جدید و خوش یمن است که در هر زمینه ای می توان قلمداد کرد.

در تفاسیری که برای دیدن ماهی در خواب بیان می شود، در نظر گرفتن نوع ماهی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طور مثال:

خوردن ماهی سالمون به معنای آغاز ارتباط احساسی و عاشقانه در زندگی است. و یا احتمالاً شخصی از شما برای صرف یک وعده غذایی دعوت به عمل می آورد.

مشاهده ماهی از نوع خال خالی می تواند به مفهوم استارت و شروعی به یکباره قلمداد شود.

دیدن ماهی آزاد، تعبیر به فرصت های خوبی است که از جانب نزدیکان به شما ارائه شده و موجبات ترقی را فراهم می‌کند.

دیدن ماهی کاد به منزله درخواست استمداد و یاری است که نیاز به حمایت و کمک شما داشته و آن را از شما سلب می کند.

اگر در خواب ببینید که ماهی قرمز می خورید، بیانگر امکانات و آسایشی است که موجبات فراهم کردن زندگی دلخواهی برای تان می شود.

دیدن ماهی خام در حالتی که طعم دار بوده و به چاشنی های مختلفی آغشته باشد، به انواع مختلف دیده می شود. صرفاً خوردن ماهی خام در خواب به منزله بلاتکلیفی و عدم قطعیت موضوعاتی در واقعیت قلمداد می شود. در صورتی که قبل از تناول ماهی خام مشاهده کنید که به زده بود، بیانگر پیغام خوشایندی جهت غلبه بر بدخواهان و حریفان تان می باشد.

تیغ ماهی

تعبیر دیدن تیغ ماهی در خواب و رویا از افکار قدیمی و منسوخی خبر می دهد که می توانید با مطالعه و خلاقیت بر روی آنها، افکار جدیدی خلق کرده و به عنوان مسیری برای زندگی در نظر گرفت.

حمله ماهی زنده

اگر در خواب ببینید که ماهی زنده به شما حمله کرد، تعبیر بیانگر درگیری های احساسی و عاطفی است که میان شما و طرف احساسی تان رخ می دهد. و به این معناست که شما تسلطی بر احساسات و عواطف مثبت آن نداشته و اسیر آن هستید. چنانچه ببینید که جثه ماهی غول پیکر بود، یعنی از عزت نفس خیلی کمی برخوردار بوده، به طوری که در هنگام رویارویی با اشخاص دچار دوگانگی شده و با قاطعیت عمل نمی کنید.

ماهی فاسد و پوسیده

اگر کسی در خواب دید که به بازار ماهی فروش ها رفته و در آنجا ماهی های گندیده و خرابی را مشاهده کرد، تعبیر به آن است که موضوعاتی موجب رنجش خاطر و نگرانی او گشته است. به طوری که مدت های مدید مثل راز در سینه حفظ کرده و به آن فکر می کند. و ظاهر او

خلاف این مدعا نمایان بوده و بسیار سرزنده و بشاش می باشد.

ماهیان ریز بسیار در یک ظرف: چنین خوابی بعنوان سمبلی از اسپرم‌های انسان بوده و باروری و یا تصمیم و اقدام در جهت داشتن فرزند را خبر می دهد.

ماهی گرفتن (ماهیگیری)

تونی کریسپ:

ماهیگیری در رویا، نشان دهنده ذهنی فعال و منعطف برای رویابین بوده که با دیدگاهی روشن و عمیق به تحلیل اطلاعات و موضوعات پرداخته و با روشن بینی و آگاهی به تبادل نظر می پردازد.

جابر مغربی:

معتقد است زمانی که در خواب ببینید ماهی صید می کنید، به این معناست که درآمد و معاش از راه درست و حلال به زندگیتان آورده به طوری که برکت و خیر آن شامل حال همه خانواده می شود.

آنلی بیتون:

بیان می کند شکار کردن گربه ماهی در خواب به منزله توطئه ها و دسیسه هایی است که بدخواهان و دشمنان برای ضربه زدن و آسیب به زندگیتان چیده اند. اما رفتار هوشیارانه و تدبیر شما موجب می‌شود تا بر آنها چیره شده و مکرشان ناکام بماند.

معنای دیگری که برای ماهیگیری بیان شده است، به منزله ی قرار گرفتن در شرایط آرامش و یا رفتن به سفری است که موجبات تمدد اعصاب و آسایش خیال را برایتان فراهم کند.‌

صید ماهی

اگر در خواب ببینید که شخصی در حال صید ماهی است نشان دهنده اهداف و برنامه هایی است که شما برای رسیدن به آن ها تلاش کرده و پیش می روید.

صید ماهی در رویا ممکن است بیانگر تمایلات و یا عواطفی باشد که مدت ها مورد بی توجهی قرار گرفته، ولی به یکباره در وجود انسان نمایان شده و بروز می کند.چنانچه ببینید شما در میان آب های یخ زده اقدام به ماهیگیری می کنید، به این معناست که قصد دارید به یک موضوع

عاطفی پایان دهید. همچنین نشان دهنده خاطرات ناخوشایند و سختی است که با بروز احساسات تلخ در ذهن تداعی می شود.

صیاد ماهی

دیدن صیاد ماهی در خواب، به منزله سرشار شدن ایام و اوقات زندگی در میان دولت و نعمات فراوانی است که به نیک بختی می انجامد. شما و زندگی تان به چنان سعادت و خوشبختی می‌رسید که تاکنون برایتان قابل وصف نبوده است.

زمانی که در خواب ببینید ماهی شکار کردبد، یعنی در کاری که انجام میدهید به پیروزی می رسید.

ناکامی در ماهیگیری

هنگامی که در خواب ببینید در گرفتن ماهی ناکام مانده و ماهی نصیبتان نشد، تعبیر یعنی احتمالاً در واقعیت کارها بر طبق میلتان پیش نمی رود.

ماهی سیاه

ماهی سیاه در آب زلال:

اگر در خواب ببینید که ماهی به رنگ سیاه در میان آبی پاک و شفاف شنا می کرد یعنی فرصتی بزرگ و پیروزی دلخواه نصیبتان می‌شود.

ماهی سیاه برای زن باردار:

زمانی که خانمی باردار ماهی سیاهی در خواب ببیند که در حال شنا در میان آب های گل آلود بود نشان دهنده ترس و واهمه‌ای است که از فرآیند زایمان و به دنیا آمدن کودکش دارد.

ماهی مرده

در خطر بودن سلامتی:

مشاهده ماهی مرده در رویا زنگ خطری است که برای سلامت روح و جسم شما نواخته شده است. بهتر است احتیاط و مراقبت بیشتری از خود داشته باشید.

رابطه عاشقانه نافرجام:

اگر شما شخص مجردی هستید و در خواب ماهی مرده دیدید، یعنی رابطه احساسی که در آن هستید دچار بحران و تلاطم شده و اختلافات و مشکلاتی میانتان بروز می کند. لازم است به چاره جویی در آن پرداخته و از تصمیمات شتابزده خودداری کنید.

آزمون‌های سخت رابطه عاطفی:

اگر شخصی که در حال حاضر رابطه عاشقانه ای را در زندگی تجربه می کند ماهی مرده ای در خواب ببیند، چنین مفهومی دارد که این ارتباط پیچ و خم‌ها و تلاطمهای بسیاری را در پی داشته، لازم است برای رسیدن به عشق صبوری پیشه کرده و در راه معشوق ثابت قدم باشید.

نافرجامی تحصیلی:

چنانچه شما مشغول به تحصیل در دانشگاه و یا مدرسه بوده و در رویا ماهی را بصورت مرده دیدید، یعنی در آموزش و تحصیل با موانعی مواجه شده و در حد مطلوب امتیاز کسب نمی کنید.

موانع زندگی:

زمانی که خانومی در خواب ماهی مرده ببیند، به این معناست که در زندگی شرایط سختی را تجربه کرده و موانع یکی پس از دیگری در مقابل او آشکار می شود. عزم راسخ و همت بلند، نقطه اتکایی است که می‌تواند برای عبور از این شرایط او را یاری کرده و به سرافرازی سوق دهد.

شکست در محل کار:

چنانچه شما به حرفه ای اشتغال داشته و ماهی مرده در خواب ببینید، یعنی در امورات شغلی تان با رکود و موانعی مواجه شده و حتی ممکن است به جایگاه پایین‌تری سقوط کنید.

مشکلات کاری:

هنگامی که آقایی ماهی مرده در خواب ببیند، به این معناست که در خطرات و آسیبی شغل و کسب و کارش را تهدید می کند. ابتدا صدقه پرداخت کرده و در معاملات محتاطانه عمل کند.

زیان و خسارت‌های زیاد:

اگر شخصی که به کار بیزینس مشغول بوده و تجارت را به صورت کلان و بین الملل انجام می دهد، ماهی مرده در خواب ببیند، احتمالاً برخی از این پروژه ها بسیار خطر پذیر بوده و منجر به از دست رفتن سرمایه و زیان مالی خواهد شد.

آنلی بیتون :

مشاهده ماهی مرده در خواب، به این معناست که بروز برخی شرایط سخت و درد آور، موجب به فنا رفتن اعتبار و مال و اموال تان می شود.

تونی کریسپ:

معتقد است دیدن ماهی مرده در دریا به منزله تمایلات و احساسات اولیه ای است که به صورت غریزی در انسان وجود داشته و متاسفانه سرکوب شده اند.

ماهی زنده

خالد بن علی العنبری:

ماهی زنده سمبل و نمادی از دختر مجردی است که در شرف ازدواج می باشد.

جابر مغربی:

چنانچه در خواب ببینید که ماهی های دریا در حال گفتگو با شما بودند، یعنی موضوعی که بر شما پنهان بوده برای تان آشکار می شود. به موجب آن راه و مسیر جدیدی برای شما نمایان شده و موجب موفقیت و نیکبختی در زندگی خواهد شد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🐟 تعبیر خواب ماهی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐟 تعبیر خواب ماهی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐟 تعبیر خواب ماهی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🐟 تعبیر خواب ماهی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟