پاسخ آرتتا به اخبار حضورش در رئال مادرید


پاسخ آرتتا به اخبار حضورش در رئال مادرید

سرمربی آرسنال احتمال حضورش در رئال مادرید را رد کرد.

مایکل آرتتا آرسنال را به صدر لیگ برتر رسانده است، بنابراین طبیعی است که خیلی از تیم‌ها خواهان به‌خدمت‌گرفتن او باشند. به‌تازگی صحبت‌هایی درباره حضور او در رئال مادرید مطرح شده است که سرمربی توپچی‌ها در نشستی خبری در این باره صحبت کرد.

آرتتا درباره این شایعات گفت: چیزهایی وجود دارد که ما مربیان و بازیکنان نمی‌توانیم آنها را کنترل کنیم. یکی از آنها اخباری است که درباره ما می‌نویسند. می‌توانم به شما بگویم که کاملاً روی کاری که اینجا انجام می‌دهم متمرکز هستم. بسیار خوشحال، مفتخر و سپاسگزارم که بخشی از باشگاه آرسنال هستم.

هیات‌مدیره مادرید به کار کارلو آنچلوتی ایتالیایی اطمینان دارد و منتظر نتایج او در لیگ قهرمانان اروپاست. درست است که در لیگا، بارسلونا در صدر است و در سوپرکاپ و در اولین بازی نیمه نهایی جام حذفی رئال را شکست داده است اما به احتمال زیاد آنها منتظر خواهند ماند تا ببینند تیم در لیگ قهرمانان چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

پاسخ آرتتا به اخبار حضورش در رئال مادرید

مایکل آرتتا تا سال ۲۰۲۵ با آرسنال قرارداد دارد. در طول دو سال آینده، چالش او احتمالاً پیشرفت آرسنال در اروپا و حضور در لیگ قهرمانان خواهد بود.

آرسنال بعد از ۱۹ سال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است و در حال حاضر در رده نخست جدول رده‌بندی قرار دارد و باید این هفته در لندن به دیدار فولام برود. برتری در دیدار عقب‌افتاده برابر اورتون باعث شد تا اختلاف آرسنال با سیتی، تیم دوم جدول، به پنج امتیاز برسد.

همچنین خبر خوش برای آرسنال آماده‌شدن گابریل ژسوس برزیلی است. توپچی‌های لندن مدت‌هاست بدون گابریل ژسوس در زمین حاضر می‌شوند و اکنون به نظر می‌رسد مصدومیت این بازیکن برطرف شده است و می‌تواند در حساس‌ترین مقطع فصل آماده حضور در میادین باشد.

گابریل ژسوس آخرین بار در نوامبر برای تیمش به میدان رفت و یکی از نفراتی بود که همراه برزیل در جام جهانی حضور داشت ولی در قطر آسیب دید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید