ماه شعبان، بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت است


ماه شعبان، بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت است

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: ایام شعبانیه فرصتی برای تبیین فرهنگ انتظار، امیدآفرینی و زدودن پیرایه‌ها از فرهنگ انتظار و مهدویت بوده و لازم است دستگاه‌های فرهنگی کارهای ایجابی و اقناعی و شورآفرینی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در نشست مشترک با مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه بویژه ولادت باسعادت حضرت ولیعصر (عج) با تاکید بر هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری مناسبت‌های مذهبی و آیینی اظهارکرد: اجرا و پوشش رسانه‌ای برنامه‌ها فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی نیازمند تهیه بسته‌های مشترک است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت اعیاد شعبانیه در سطح استان تدارک دیده و برگزار شده است. برای نیمه شعبان و ولادت حضرت ولیعصر (عج) نیز جشن‌های بزرگی در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این ایام فرصتی برای تبیین فرهنگ انتظار، امیدآفرینی، زدودن پیرایه‌ها از فرهنگ انتظار و مهدویت بوده و لازم است دستگاه‌های فرهنگی کارهای ایجابی و اقناعی و شورآفرینی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد افزود: یکی از کارهای خوب فرهنگی، اجرای طرح «قرار دوازدهم» در استان است که مورد استقبال خیران، اصحاب وقف و گروه‌های مردمی و جهادی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این طرح، دوازدهم هر ماه به نیت حضرت ولیعصر (عج)، اقدامی را در راستای امداد اجتماعی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم که با توجه به ایام پایانی سال و تقارن نیمه شعبان با زمان اجرای طرح قرار دوازدهم، تهیه بسته‌های معیشتی و البسه شب عید را در دستور کار داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از صداوسیمای مرکز استان و دیگر رسانه‌ها خواست با توجه به اینکه این کار پسندیده به نام و نیت امام زمان (عج) است، نسبت به تبلیغ و ترویج آن اهتمام ویژه داشته باشند.

پایان پیام/734

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی