آغاز به کار پویش ملی «روز امید» به مناسبت نیمه شعبان


آغاز به کار پویش ملی «روز امید» به مناسبت نیمه شعبان

مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران از آغاز به کار پویش ملی «روز امید» به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: «مهدی دانش آشتیانی» با اشاره به اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب انتظار، به معنای نشستن و دست روی دست گذاشتن و چشم به در دوختن نیست؛ اظهار کرد: ایشان می فرمایند انتظار به معنای آماده شدن و اقدام کردن است؛ باید در راه ایجاد جامعه‌ی مهدوی؛ هم خودسازی کنیم، هم به قدر توان و امکانمان، دگرسازی کنیم و بتوانیم محیط پیرامونی خود را به هر اندازه‌ای که در وسع و قدرت ما است، به جامعه‌ی مهدوی نزدیک کنیم که جامعه‌ی مهدوی، جامعه‌ی قسط، معنویّت، معرفت، برادری و اخوّت، علم و عزّت است.

وی ادامه داد: آنچه در سخنان مقام معظم رهبری به عنوان مولفه‌های جامعه مهدوی بیان شده، تقریبا همانیست که در بیانیه گام دوم به عنوان توصیه‌ها برای رسیدن به آرمان بزرگ این انقلاب یعنی «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه)» بیان شده است؛ پس ما وظیفه داریم به صورت فردی و جمعی برای رسیدن به آرمان انقلاب تلاش کنیم.

مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران بیان اینکه در این مسیر ممکن است خستگی، ضعف و ناامیدی بر فرد و گروه حادث شود؛ که باطل‌السحر خستگی ‌ها و ناامیدی‌ها چشم داشتن به امیدی حقیقی و تضمین شده است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب نیمه‌ی شعبان، مظهر امید به آینده است؛ یعنی همه‌ی امیدهایی که ما به چیزی پیدا میکنیم، ممکن است بشود، و یا نشود؛ امّا امید به اصلاح نهایی به‌وسیله‌ی ولیّ مطلق حضرت حق، حضرت صاحب‌‌‌‌الزّمان (عجّل‌الله تعالی فرجه) امید غیر قابل تخلّف است.

دانش آشتیانی افزود: پس نیمه شعبان روز امید است برای مجاهدینی که شبانه‌روز در حال کنار زدن غبار ظلمت و ظلم از خود و دیگران هستند و روزامید است برای مستضعفینی که دل در گرو تلاش مجاهدین و اصلاح نهایی امور به وسیله حضرت صاحب‌الزمان ارواحنا فداه بسته‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس خادمین مسجد مقدس جمکران تلاش کردند تا امسال با اجرای پویش سراسری روزامید الهام بخش عموم مردم برای نزدیک‌تر شدن به جامعه سراسر مهر و عطوفت مهدوی باشیم.

مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: برای این منظور آثار متنوع رسانه ای تولید شده که جهت دسترسی می توانید به سایت roozeomid.ir و یا شناسه @roozeomid_ir در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق