اجتماع 4هزار خادم‌یار رضوی از سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران


اجتماع 4هزار خادم‌یار رضوی از سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران

مسئول کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان قم، گفت: اولین اجتماع عظیم خادم‌یاران رضوی کشور در آستانه نیمه شعبان با حضور چهار هزار نفر در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام سیدمحمدباقر تکیه‌ای با اشاره به برگزاری نخستین اجتماع عظیم خادم‌یاران رضوی کشور در آستانه نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: در این اجتماع بزرگ که از فردا آغاز و روز سه‌شنبه نهم اسفندماه پایان می یابد، خادم‌یاران از ۲۵ استان کشور به منظور تجدید بیعت با امام عصر(عج) با عنوان «رضای من، رضای تو» حضور می یابند.

وی تقویت شبکه خدمت رضوی در راستای محرومیت زدایی، تجدید بیعت با امام زمان(عج) و معرفی ظرفیت‌های کانون‌های خدمت رضوی به مردم را از اهداف این اجتماع ذکر کرد و گفت: در این اجتماع سه‌هزار نفر از سراسر کشور و یک‌هزار نفر از استان قم شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی کانون‌های خدمت رضوی استان‌ها از صبح فردا فعالیت خود را آغاز می کنند، گفت: برنامه اصلی این اجتماع از شامگاه دوشنبه، هشتم اسفندماه در شبستان کربلای مسجد جمکران شروع می‌شود.

تکیه‌ای، قرائت پیام تولیت آستان قدس رضوی، مداحی ذاکر اهل بیت‌(ع) و جمع‌خوانی عهدنامه خادم‌یاران رضوی برای سربازی امام زمان(عج) و قرائت زیارت‌امین الله را از جمله برنامه‌های این اجتماع بزرگ در مسجد مقدس جمکران ذکر کرد.

وی تاکید کرد: برنامه مشترک خدمت بین خادمان مسجد جمکران و خادم‌یاران رضوی نیز دراین اجتماع رونمایی خواهد شد.

تکیه‌ای ابراز کرد: برگزاری اجتماع خادم‌یاران زیر نظر آستان قدس رضوی با میزبانی و همکاری تولیت مسجد مقدس جمکران و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی قم برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در اجتماع خادم یاران رضوی سراسر کشور روز سه‌شنبه نیز با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در برنامه خطبه خوانی شرکت می کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تظاهرات شهرک‌نشینان به محل اقامت «بی‌بی» رسید