دهمین مسابقه کشوری بزرگ مهدوی برگزار می شود


دهمین مسابقه کشوری بزرگ مهدوی برگزار می شود

موسس کانون مهدویت شهر مهدوی - جهان مهدوی از برگزاری دهمین دوره مسابقه بزرگ مهدوی در سطح کشور خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در این دوره حدود ۲۰ هزار نفر از کل کشور شرکت کننده داشته باشند.

رضا جهان تیغ، موسس کانون مهدویت شهر مهدوی - جهان مهدوی در گفت و گو با خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان؛‌ گفت: دهمین دوره مسابقه بزرگ مهدوی در سطح کشور برگزار می شود این دوره از مسابقه بزرگ مهدوی شامل پنج کلیپ در خصوص معارف مهدویت، شبهات و سوالات مهدویت و فتنه های آخر الزمان است که توسط اساتید مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم چون حجت الاسلام کفیل؛ حجت الاسلام سلیمیان و حجت الاسلام شریعتی ضبط شده است، این کلیپ ها در اختیار عموم مردم قرار می گیرد و افراد پس از مشاهده باید به سوالات چهار گزینه ای طرح شده از این کلیپ ها پاسخ دهند.

جهان تیغ گفت: این کلیپ ها در کانال ایتای کانون مهدویت شهر مهدوی به نشانی https://eitaa.com/joinchat/446169199C57d424c2cc قرار گرفته است و شرکت کنندگان تا روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه فرصت دارند این کلیپ ها را مشاهده کرده و خود را برای شرکت در مسابقه بزرگ مهدوی که راس ساعت ۱۵ همان روز برگزار میشود، آماده کنند.

موسس کانون مهدویت شهر مهدوی - جهان مهدوی افزود: لینک ثبت نام دهمین مسابقه کشوری مهدویت https://mahdavicity.ir/competition-rules/ می باشد و ثبت نام برای کل کشور آزاد و رایگان است و افرادی که از ۲۰ سوال مسابقه نمره ۱۸ یا ۱۹ یا ۲۰ بگیرند به قید قرعه به ۴۰ نفر هر نفر 40 سکه طلا پاسارگاد و 40 تندیس مهدوی اهدا می شود. افرادی که از ۲۰ سوال مسابقه نمرات ۱۶و ۱۷ بگیرند به قید قرعه ۱۰ جایزه یک میلیون تومانی و لوح تقدیر اهدا می شود.

جهان تیغ در ادامه گفت: در نهمین دوره مسابقه بزرگ مهدوی۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر شرکت کرده اند و پیش بینی می شود در دهمین مسابقه بزرگ مهدوی حدود ۲۰ هزار نفر از کل کشور شرکت کننده داشته باشیم.

کانون مهدویت شهر مهدوی-جهان مهدوی در سال ۱۴۰۰ با هدف تلاش و فعالیت برای زمینه سازی و تعجیل در ظهور امام زمان(عجل الله) و خدمت به آن حضرت تأسیس شده و با انجام مراحل قانونی موفق به دریافت مجوز فعالیت دائم و رسمی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی شده است.

کانون شهر مهدوی- جهان مهدوی یک سازمان مردم نهاد است، این سازمان هیچگونه وابستگی مالی و حزبی به هیچ واحد و سازمانی ندارد و اداره تبلیغات اسلامی تنها واحدی نظارتی بر فعالیت‌های کانون است.

دهمین مسابقه کشوری بزرگ مهدوی برگزار می شود

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا