دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی برگزار می شود


دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی برگزار می شود

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اعلام این خبر گفت: دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی به میزبانی استان سیستان و بلوچستان ۹ اسفند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حامد صالحی» مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اعلام این خبر گفت: دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در ۹ اسفند برگزار می شود.

صالحی گفت: این همایش در دو نوبت صبح و عصر و با حضور میهمانان کشوری و لشکری و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار می گردد که برگزاری میزگرد تخصصی مهدویت از ویژه برنامه های نوبت عصر می باشد. وی گفت: سخنرانی احمد وحیدی وزیر کشور، حضرت آیت الله محسن اراکی و حجت الاسلام متوسل مدیر عامل بنیاد از دیگر برنامه های این اجلاس است.

وی افزود: فراخوان مقاله دومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی با هفت عنوان منتشر شد که تا ۱۲ بهمن ماه فرصت ارسال آثار فراهم بود.

حامد صالحی خاطرنشان کرد: این همایش در محورهای نقش اندیشه و باورمهدوی در همبستگی ملی و وحدت مسلمین، زمینه ها و بسترهای مهدوی انقلاب اسلامی، نقش و جایگاه مهدویت در تحقق تمدن اسلامی(رویکرد بیانیه گام دوم)، تبیین نظرات امام خمینی(ره) و امام خامنه ای در زمینه انقلاب اسلامی و مهدویت، جایگاه مهدویت در تداوم و تعالی انقلاب اسلامی، مهدویت نرم افزار مقابله با کفر و استکبار جهانی و تاثیر مهدویت در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

صالحی یادآور شد: ۱۴۸ مقاله به دبیرخانه اجلاس ارسال شد که چکیده آن‌ها چاپ شده است.

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: از این مقالات، تعداد ۳۸ مقاله در مقطع دکترا و سطح ۴ حوزه، ۸۱ مقاله در مقطع کارشناسی ارشد و سطح ۳ حوزه و ۲۹ مقاله در مقاطع پایین‌تر از کارشناسی ارشد قرار دارند. وی افزود: همچنین، ۵۰ مقاله مربوط به بانوان و ۴۵ مقاله نیز مربوط به اهل سنت است.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت