خدمت 8 هزار خادم به زائران نیمه شعبان مسجد جمکران/ جذب بیش از 1700 خادم افتخاری و خادمیار


خدمت 8 هزار خادم به زائران نیمه شعبان مسجد جمکران/ جذب بیش از 1700 خادم افتخاری و خادمیار

مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران گفت: ۶۰۰ خادم و یک هزار و ۱۰۰ خادمیار در گروه‌های خدمتی مختلف اعم از انتظامات، خدمات، نیروی امنیتی در ایام نیمه شعبان جذب و به خدمت افتخاری در این مکان مقدس مشغول شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت امیرمسلم کاشانی زاده با اشاره به اینکه برای میزبانی از خیل میلیونی زائران نیمه شعبان علاوه بر ظرفیت موجود در خادمین افتخاری بیش از ۱۷۰۰ خادم افتخاری و خادمیار از شهرهای مختلف جذب شدند، اظهار کرد: برای ایام نیمه شعبان و نوروز امسال، شعار « همه یاوران مهدی(عج) هستیم با میزبانی کریمانه و خدمت خالصانه » انتخاب و اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه این شعار با هدف بسط خدمت رسانی شایسته و خدمتی خالصانه به زائران امام عصر(عج)، به عنوان محور جذب و فعالیت‌ خادمان در نظر گرفته شد، ابراز کرد: رفتار خادمان با زائران جلوه‌ای از سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) و حضرت ولی عصر(عج) در میزبانی و هر خادم یک سفیر فرهنگی و اخلاقی در جامعه است که با تکریم زائران با رعایت احترام و تواضع و فراهم آوردن امکانات رفاهی، زمینه آرامش و خدمت بهینه را فراهم می آورد.

مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: با آغاز تشرف گسترده زائران به مسجد مقدس جمکران از اعیاد شعبانیه و همچنین ایام نوروز، اگرچه مسجد مقدس جمکران و همه دستگاه‌های اجرایی، مسئولیت خدمات رسانی به زائران را بر عهده دارند و تمام توان خود را برای ایفای آن پای کار آوردند، اما این مهم با مشارکت ظرفیت عظیم خادمان و خادمیاران تحقق خواهد یافت.

کاشانی زاده افزود: در راستای جذب و تامین نیروی انسانی افتخاری علاوه بر ظرفیت هشت هزار نفری خادمین افتخاری فعال، از عموم مشتاقان در استان قم و در سایر استان های کشور از قبیل تهران، البرز، مرکزی، کرمان، آذربایجان، مازندران، لرستان و دیگر استان ها دعوت به همکاری شد که در نهایت ۶۰۰ خادم افتخاری و یک هزار و ۱۰۰ خادمیار در گروه های خدمتی مختلف اعم از انتظامات، خدمات، نیروی امنیتی و ... در ایام نیمه شعبان جذب و به خدمت مشغول شدند.

وی در پایان به حضور کم نظیر زائران در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم توانسته باشیم در حد توان خدمت خالصانه ای را به خیل عظیم عاشقان و منتظران امام زمان(عج) ارائه کرده و موجبات خشنودی آن حضرت را فراهم کرده باشیم.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزه