مزایا و نکات خرید صندلی غذا کودک


یکی از نیازهای اساسی ما انسان ها از بدو تولد تا آخرین روزهای زندگیمان خوردن غذا می باشد. نوزاد از وقتی به دنیا می آید تا شش ماهگی از شیر مادر یا شیر خشک های مغذی و مخصوص استفاده می کند و بنا به نظر پزشکان و متخصصین، در این مدت نباید از غذاهای کمکی...

یکی از نیازهای اساسی ما انسان ها از بدو تولد تا آخرین روزهای زندگیمان خوردن غذا می باشد. نوزاد از وقتی به دنیا می آید تا شش ماهگی از شیر مادر یا شیر خشک های مغذی و مخصوص استفاده می کند و بنا به نظر پزشکان و متخصصین، در این مدت نباید از غذاهای کمکی استفاده نماید، زیرا شیر مادر یا شیرخشک مخصوص تامین کننده نیازهای بدن او می باشد. بعد از شش ماهگی در کنار شیر مادر یا شیر خشک استفاده از غذاهای کمکی جهت رشد و نمو هر چه بهتر و زودتر نوزاد، لازم و ضروی است. بنابراین جهت غذا دادن راحت تر به کودک و اینکه نوزاد مشتاق به خوردن غذا شود، باید از صندلی غذا کودک استفاده کرد. در این مطلب می خواهیم در مورد صندلی غذا کودک صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

مزایا و نکات خرید صندلی غذا کودک

خرید لوازم نوزاد و کودک بسیار لذت بخش است و از طرف دیگر نیاز به دقت و رعایت نکات مهمی دارد. فروشگاه بدو نی نی بهترین سیسمونی فروشی تهران است که توانسته همواره لوازم مورد نیاز فرزند دلبند شما، همچون روروئک کودک، صندلی ماشین کودک، شیشه شیر نوزاد و … را از نظر تنوع جنس، برند، رنگ و طراحی به شما عزیزان عرضه دارد. خرید اینترنتی از مزیت های اصلی این فروشگاه بزرگ است که موجب شده مادران و پدران با وجود مشغله های فراوان، با خیالی آسوده کالای مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن سفارش و تحویل بگیرند.

استفاده از صندلی غذای کودک چه مزایایی دارد؟

غذا دادن به کودک، در عین لذت بخش بودن می تواند کاری سخت و طاقت فرسا برای والدین باشد، زیرا اغلب نوزدان به اصطلاح بدغذا هستند و نمی توان همیشه با بغل کردن بچه ها، به آنها غذا داد، بنابراین باید از وسایل کمکی همچون صندلی غذا کودک استفاده نمود تا کار والدین راحت تر شود و کودک به درست غذا خوردن عادت کند. از دیگر مزایای استفاده از صندلی غذا کودک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صندلی غذای نوزاد، مانند کالسکه کودک و روروئک امکان استفاده در خارج از منزل را دارد و می توان از آن در رستوران ها، مهمانی ها و … استفاده نمود.
  • کودک در وضعیت بدنی صحیحی قرار می گیرد و به ستون فقراتش فشار وارد نمی شود.
  • از کثیف کاری در حین غذا دادن به کودک جلوگیری می شود.

مزایا و نکات خرید صندلی غذا کودک

انواع صندلی غذا کودک موجود در بازار

طراحان و سازندگان وسایل نوزاد جهت راحتی کودک و والدین همواره به ساخت مدل های جدید و خلاقانه دست می زنند که صندلی غذای کودک از این قاعده مستثنی نیست. از نمونه های متنوع این وسیله کاربردی و ضروری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صندلی غذای تاشو: این مدل صندلی علاوه بر قابلیت تا شدن، سبک و کوچک است و بیشتر در محیط های عمومی همچون رستوران، پارک و مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • صندلی غذای پرتابل: این صندلی ها برای خردسالان مناسب است و با استفاده از تسمه بر روی صندلی بزرگسالان قابل نصب است.
  • صندلی غذای پایه دار: این صندلی دارای پایه های بلند و قابل تنظیم است که می توان آن را با صندلی والدین تنظیم کرد و بدین صورت غذا دادن به کودک توسط پدر و مادر راحت تر می شود.
  • صندلی قابل تنظیم: این صندلی چند کاره است و تمام قسمت های آن مانند نشیمنگاه، پایه و سینی قابل تغییر و تنظیم است. این نوع صندلی ها می تواند تا پنج سالگی برای کودکان مورد استفاده قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که در فروشگاه اینترنتی بدو نی نی انواع صندلی غذای کودک در برندهای معتبر ایرانی و خارجی از جمله بیبی فور لایف، چیکو، ببکو آنجل بیبی، کیکابو، هپی بیبی، دلیجان سامر و … موجود می باشد که والدین می توانند بر حسب بودجه و نیاز خود، مورد دلخواه را از فروشگاه ما به صورت حضوری و یا اینترنتی تهیه نمایند.

مزایا و نکات خرید صندلی غذا کودک

صندلی غذای کودک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • باید از ایمنی و استحکام کافی برخوردار باشد تا وقتی کودک روی آن تکان می خورد و حرکت می کند، نلغزد و یا کج نشود. همچنین صندلی هایی که دارای کمربند ایمنی باشند نیز برای نوزادان کوچکتر بهتر است.
  • از آنجایی که کودکان در هنگام غذا خوردن اطراف خود را کثیف می کنند، پس پارچه و سینی صندلی غذا باید به راحتی شسته و تمیز شوند و دارای جنسی مرغوب باشند.
  • نشیمنگاه صندلی غذای کودک باید راحت باشد و حتی بهتر است صندلی جایی برای قرارگیری پای نوزاد داشته باشد تا پاهای کودک خسته نشود.
  • سینی صندلی غذای کودک بهتر است لبه دار باشد تا غذاها به اصلاح پخش و پلا نشود.
  • اگر صندلی غدا چرخ دار است، مطمئن شوید که چرخ ها دارای ایمنی باشند و قابلیت قفل شدن را داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا